Skocz do zawartości

Zdjęcie

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy)


64 odpowiedzi na ten temat

#21 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 23 luty 2012 - 18:20

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Ja też właśnie kupiłem od tego faceta od renówki z allegro żmijkę 4m z jakiegoś pasząciągu, kompletna silnik kosze itd tylko że 4m, trzeba było dorobić jeszcze 1m, i muszę dorobić jeszcze 1.5 i będzie git majonez :D . Tylko proces technologiczny produkcji trochę uprościłem bo ten z warsztatów masakra, jedną żmijkę robili 2 tyg. i poprawiali coś codziennie...
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Dzisiaj, 03:13
  •  

#22 Share Piotruniu25

Piotruniu25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2176 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team.

Napisany 23 luty 2012 - 19:03

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Na warsztatach to cuda się działy,i jeszcze jak zaczęli robić w lutym to 3 żmijki robili do czerwca. :lol: Ogólnie to na Kamiennej Górze jest sporo maszyn itp,kiedyś jak byłem to dmuchaw i żmijek był 3szt i parę beczek i jedna sieczkarnia do qq.

#23 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 czerwiec 2012 - 13:13

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Witam, czy jest możliwość przerobienie żmijki z lewoskrętnej na prawoskrętna?

#24 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 czerwiec 2012 - 13:46

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Zmień obroty silnika elektrycznego .
Co do przeróbki samego ślimaka to się zmienić tego nie da i pozostaje Ci jego wymiana .

#25 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 czerwiec 2012 - 14:45

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Zmiana obrotów nie wchodzi w grę. Mam 3m żmijki prawoskrętnej i 1m lewoskrętnej i chciałem je połączyć, ale jak się nie da no to trudno.

#26 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 czerwiec 2012 - 14:53

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Nie ma takiej opcji połączenia, lewoskrętnej z prawoskrętną.

#27 Share adam303

adam303

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 09 październik 2013 - 11:06

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Samemu wszysko skompletować i żeby do siebie pasowało to trudna sztuka lepiej kupić nową np:
http://allegro.pl/zm...3613000623.html
bez kosza sprzeda 200zł taniej.

#28 Share maly00

maly00

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świetokrzyskie

Napisany 15 luty 2014 - 17:31

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) czy ktos robil żmijke z rur od bizona? ja mam koncepcje polaczyc 3 rury od bizona silnik na dole bo potrzebuje 9 metrow zmijke rury mam za jakies 800 zl za 3 sztuki moje obawy sa tylko takie czy ten slimak na dole wytrzyma i nie bedzie sie ukrecal bo bedzie mial najciezej na laczeniach planuje dac lozyskowanie wahliwe samosmarne moze ktos sie wypowie na temat mojej koncepcji? czy ma to sens i czy to sie sprawdzi.
zmijka bedzie zaladowywac 3 silosy obok siebie lacznie okolo 200 ton i rozladowywac na auto

#29 Share Heniekii

Heniekii

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 355 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 luty 2014 - 19:27

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) kolego ale to bedzie spory ciezar jak polaczysz te 3 zmije.Osobiscie widzialem kiedys w pracy zmijke zrobiona z rury bizona ale jednej i silnik u gory i w 5 nie mogli jej zasypac ale byl tez spory silnik

#30 Share maly00

maly00

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świetokrzyskie

Napisany 15 luty 2014 - 21:27

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) silnik na dole ma byc bo ona bedzie tylko do zasypywanie silosa moc 5.5 kw mysle ze da rade

pewnie lekkie to nie bedzie ale co mnie to zrobi sie dobry wozek i po problemie ma podawac na wysokosc 6 metrow wiec 9 metrow powinno byc ok.
wydajnosc to nie wiem na razie o tyn nie mysle ale pewnie z 0.8 m3 na minute powinna osiagnac bo nie bedzie pracowac na pelnym zasypie konieczny szyberek i max 75% mocy bo w jednej rurze bedzie okolo 100 kg ziarna na pelnym zasypie w trzech daje 300 kg moim zdaniem troche za ciezko jak na dolny slimak obawiam sie zeby go nie rwalo , gdyby ograniczyc do 75 kg w jednej rurze lub nawet do 50 kg to juz bedzie sporo lzej a wydajnosc tez bedzie w porzadku. wydaje mi sie ze powinna byc przynajmniej na 3 paski w innym wypadku moze byc problem z poslizgiem ..

moze ktos cos podpowie konkretnego co sadzi o moim pomysle? koszt realizacji max 2500 zl z dosc masywnym wozkiem co by bylo dobrym wynikiem....

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Dzisiaj, 03:13
  •  

#31 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7800 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 16 luty 2014 - 09:07

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Zamiast łożysk to tuleje z tworzywa, z tego białego. Silnik może i da rady 5,5, ale lepszy 7,5, i 900 obr lepszy, i 3 paski 17 minimum, a bardziej pokombinował bym z przekładnią.
Ona ma stać na stałe, pionowo.

#32 Share maly00

maly00

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świetokrzyskie

Napisany 16 luty 2014 - 13:36

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) nie pionowo ma byc na wozku i pod katem, mobilna nie na stale z przekladnia sie cos pomysli tak zeby slimak zboza nie ciął....

#33 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1911 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 17 luty 2014 - 12:37

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Ja przerabiam nieco swoją żmijkę i własnie nie wiem czy nie wstawić jakieś tulei ślizgowej bo oryginalnie mam łożysko kulkowe, żmijka ma dość duże obroty bo niemiecka jakaś. Jeśli tuleja była by lepsza to jaka, mosiężna, z tworzywa?

#34 Share huzar2112

huzar2112

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 17 luty 2014 - 21:50

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) witam ja zastosowałem łożysko stożkowe i wszystko działa poprawnie dodam że całą wykonałem sam tylko spiralę ślimaka zamówiłem

#35 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7800 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 18 luty 2014 - 00:05

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Stożkowe??? dziwne 2 sztuki.
Lepszy chyba mosiądz, u mnie przy 14 metrach pionowej nie ma żadnego łożyska, i tak samo miałem przy 8-do12 metrowej 180mm. przenośnej żadnych łożysk ani podtrzymania.

#36 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1911 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 18 luty 2014 - 09:37

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Stożkowe, coś ciężko mi to sobie wyobrazić? Ja też będę sam jeszcze jedną robił, rurę całościową 2mm i ślimak kupuje za 400zł za 3m silnik jest trochę spawania i powinno chodzić.

#37 Share sznajdik

sznajdik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 952 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BBI
  • Zainteresowania:mechanika konstruowanie rolnictwo

Napisany 18 luty 2014 - 13:42

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Na tulejkę mosiądz się na dłuższą metę nie nadaje bo szybko się wyrabia lepszy będzie brąz do tego celu bardziej się nadaje na tulejki ślizgowe

#38 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1911 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 18 luty 2014 - 15:57

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) to w sumie nie wiem co lepsze łożyska czy tuleja czemu w zachodniej są łożyska kolkowe, a w polskich tuleje -oszczędności?

#39 Share grzesiek2014

grzesiek2014

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 kwiecień 2014 - 20:38

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) witam.. w galerii umieściłem żmijkę wykonaną przez firmę na zamówienie...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Dzisiaj, 03:13
  •  

#40 Share Zolwik1990

Zolwik1990

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów

Napisany 30 kwiecień 2014 - 21:14

Żmijka samorobna (przenośnik ślimakowy) Panowie czy mogę zmniejszyć szajbę od żmijki dozamech 110mm? Czy nie będzie to problem dla silnika ( 3 kw) żmijka 8 metrów.

Podobne tematy