Skocz do zawartości

Zdjęcie

Maszyny z układem common rail


8 odpowiedzi na ten temat

#1 Share yuras23

yuras23

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2012 - 11:55

Maszyny z układem common rail Witam mam pytanie do użytkowników maszyn z systemem CR jak wam zaplają na zimnym silniku? I czy wytrącenie się parafiny w czasie jazdy mogło mieć wpływ na CR?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Maszyny z układem common rail Dzisiaj, 08:11
  •  

#2 Share vip11

vip11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2012 - 13:45

Maszyny z układem common rail Wytrącanie parafiny nie ma wpływu na sam układ CR ale na filtry znajdujące się przed pompą, najzwyczajniej w świecie przytykają się co powoduje odpalenie i po krótkim czasie pracy gaśnięcie. A jeśli chodzi o zapalanie to nie ma z tym problemu lepiej zapalają niż na mechanicznym wtrysku.

Edytowany przez vip11, 21 luty 2012 - 13:47.


#3 Share yuras23

yuras23

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2012 - 19:56

Maszyny z układem common rail pytam o zapalanie ponieważ nie miałem prędzej styczności z CR dopiero od nie dawna mam belarusa na common rail i na zimno ciężko pali musi kilka razy przekręcić i dopiero zaczyna łapać ale tak jak by był zapowietrzony jak już chwile pochodzi i zapalam później to zapala odrazu ale te zapalanie na zimno mnie trochę dziwi, bo mam 20 letniego 3-p i szybciej zapali na zimno

#4 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 21 luty 2012 - 23:17

Maszyny z układem common rail Po kiju zapalają lepiej, a jak odpali silnik na złym paliwie to trzeba się liczyć z tym że można uszkodzić pompo wtryskiwacze, każdy nowszy układ cr ma czujnik temperatury, jeżeli temp. jest np. poniżej -17*C w niektórych niższa to nie ma możliwości odpalenia silnika aby nie zniszczyć common rail, w starych pierwszych generacjach common rail czy zwykłych dotychczasowych układach zasilania tego nie ma. Najlepsze na zimowe mrozy są czopikowe wtryskiwacze, sekcyjna pompa i świeca płomieniowa a jeszcze lepiej palnik.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#5 Share strd

strd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2012 - 23:28

Maszyny z układem common rail @bobytempelton ale masz świadomość, ze CR nie ma nic wspólnego z pompowtryskami?
przy CR jak już paliwo przejdzie przez pompę niskiego i wysokiego ciśnienia, to jest już podgrzane, więc od parafiny wtryskiwacze się raczej nie zapchają. Filtry jak najbardziej, ale to wszędzie tak samo :/

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Maszyny z układem common rail Dzisiaj, 08:11
  •  

#6 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 21 luty 2012 - 23:45

Maszyny z układem common rail No mój błąd nazwałem potocznie, wiem że pompo wtryski to polowa lat 90tych, ale tak potocznie się mówi, ale przy stojącym samochodzie czy traktorze całą noc na mrozie, parafina wytrąca się tak samo w wtryskiwaczach czy pompie czy baku, tylko z baku wyłapią ja filtry, ale z reszty już nie...
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#7 Share yuras23

yuras23

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 luty 2012 - 20:02

Maszyny z układem common rail z tym zapalaniem to przed sprawą z wytrąceniem parafiny też cięzko zapalał na zimno nawet na jesieni gdzie temperatura była jeszcze na plusie w nocy

#8 Share strd

strd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 luty 2012 - 21:47

Maszyny z układem common rail może Ci zawór regulacji ciśnienia na listwie przepuszcza. trzeba by było zmierzyć ciśnienie.
@bobytempelton nie wiem jak to się dzieje, i nie wiem, czy w ciągnikach jest tak samo, ale w osobówkach z CR wytrącanie się parafiny wydaje się być rzadziej spotykane niż w samochodach z mechanicznymi pompami. Być może to dlatego, ze spora część elementów instalacji wysokiego ciśnienia jest pokrywana tworzywem, a być może dlatego, ze pompy zaczynają pompować paliwo przed rozruchem przez co te kilka gramów ropy jest podgrzewane. Nie wiem, ale jakimś cudem tak to wygląda.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Maszyny z układem common rail Dzisiaj, 08:11
  •  

#9 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 16 marzec 2012 - 21:33

Maszyny z układem common rail Widocznie CR w ciągniku ma niewiele wspólnego z tym co jest w aucie. Renault dci -24 stał na dworze palił bez problemu.

Podobne tematy jak wam zapalają?