Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson)


754 odpowiedzi na ten temat

#241 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 listopad 2009 - 20:27

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Radziłbym kupić jak ktoś pisał 120KM i starczy Ci na wiele więcej, a różnice będziesz mógł wydać na maszyny dobrej jakości.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Dzisiaj, 13:37
  •  

#242 Share michalk

michalk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 695 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:JĘDRZEJÓW
  • Zainteresowania:rolnictwo sport internet

Napisany 27 listopad 2009 - 21:00

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) dziekuje za rade ale jednak pozostane przy swoim ze wzgledu na ciezki ziemie perspektywe zwiekszenia arealu jak rowniez produkcje ktorej bede musial sam dopilnowac i nie bede mial zcasu na siedzenie w polu calymi dniami:)
Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

#243 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 listopad 2009 - 21:30

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) To jak już kupisz to się pochwal, co i za ile. Dziwi mnie tylko, że chcesz 160KM bez miękkiej osi.

#244 Share michalk

michalk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 695 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:JĘDRZEJÓW
  • Zainteresowania:rolnictwo sport internet

Napisany 27 listopad 2009 - 21:39

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) bobek nie powiedzialem ze chce wszystko zalezy od finansow... jesli kupie to napewno sie pochwale poki co jeszcze daleka droga do tego mysle ze kupie cos pewnie z przedzialu 140-150km plus plug plus zestaw siewny ale jak wniosek bedzie zlozony to napewno wrocimy do tego tematu wielokrotnie a narazie mozemy przenisc te rozmowe do tematu "ciagnik o mocy 140-160km" bo ten temat to raczej nie od tego wiec moze nie zasmiecajmy:) pozdrawiam:)
Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

#245 Share MDSikor

MDSikor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 27 listopad 2009 - 22:09

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Czy ktoś już wie jak prezentują się cenowo nowe Fendty serii 200 vario?
Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

#246 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 28 listopad 2009 - 12:35

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) malo ludzi posiada taki sprzet ze wzgledu na cene, kolega Matuch strone wczesniej napisal cene 3625 i za taka kase masz 1,5 farmtraca o mocy 90 koni.

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#247 Share adrian300895

adrian300895

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 740 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie/Mazury

Napisany 28 listopad 2009 - 15:47

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Mi one także się nie widzą."Zepsuli mu serce" czyli silnik sisu dali a nie oryginalny deutza...

#248 Share Rogeryk

Rogeryk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 listopad 2009 - 16:57

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Sisu nie jest zły a z przekładnią Vario może będzie oszczędniejszy... :(

#249 Share kamil41

kamil41

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1654 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 listopad 2009 - 17:32

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) ale jest dość paliwożerny w porównaniu z deutzem, przynajmniej według testów

#250 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 28 listopad 2009 - 18:43

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Kiedyś jak sisu były tylko w Valtrach to były bee, a teraz jak są w fendtach to już nie są złe panie Rogeryk? Czemu wasza firma nie sprzedaje Valtry bo to też koncern Agco?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Dzisiaj, 13:37
  •  

#251 Share Rogeryk

Rogeryk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 listopad 2009 - 18:53

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Czy ja gdzieś napisałem że Sisu jest złe? Może nie jest tak oszczędne jak Deutz czy Perkins, zalezy tez od pracy, ale ma wysoki moment obrotowy. Co do sprzedaży Valtry to mamy w sprzedaży... :(

#252 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 28 listopad 2009 - 19:44

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Od kiedy macie Valtre?

#253 Share Rogeryk

Rogeryk

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 listopad 2009 - 22:30

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Już jakiś czas... Mf serii 44.. to przecież Valtra :(

#254 Share adrian300895

adrian300895

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 740 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie/Mazury

Napisany 29 listopad 2009 - 10:01

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Hehe...A może macie jakieś n-ke albo serię t??

#255 Share MECHANIZATOR

MECHANIZATOR

    Kierownik Wycieczki z PGR Manieczki

  • V.I.P.
  • rank
  • 1735 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska
  • Zainteresowania:Machanizacja rolnictwa, Historia mechanizacji rolnictwa, nasiennictwo, rolnictwo ogólnie

Napisany 30 listopad 2009 - 22:07

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Witam

interesowały by mnie ceny ciagników

Fendt 927 Vario
Fendt 924 Vario

MF 8650
MF 8460
MF 8450
MF 7499

nie chodzi mi o konkretne ceny tylko o jakiś zakres "od do" żeby wiedzieć czego sie można spodziewać

z góry dzieki - pozdrawiam
^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje www.youtube.com/watch?v=qHOJw56b5Vc
DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/

"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

#256 Share Lexion430

Lexion430

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 94 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelszczyzna okolice Kraśnika
  • Zainteresowania:Rolnictwo Technoka Rolnicza i inne branże powiązane z Rolnictwem

Napisany 30 listopad 2009 - 22:36

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) @ Mechanizator MF7499 po ostatnich testach w Korbanowie oczywiście z zamiarem kupna 477tyś Brutto przy kursie Euro 4.15 czyli 115tyś euro Brutto
tylko z ceną tego jednego ciągnika moge ci powiedzieć :blink::);)
człowiek z zapałem na przyszłość gospodarowania wielkoobszarowego

#257 Share chrismo

chrismo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Maszyny rolnicze

Napisany 01 grudzień 2009 - 09:54

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) MF 7497 i MF 7499 to chyba nowość, nic o nich nie ma na stronie Karbonków. Lexion430 piszesz że po testach 101 tyś euro brutto, a nie tak dawno popokazowego MF 7495 wyceniali na ponad 100 tyś euro netto.

#258 Share Matuch

Matuch

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisany 01 grudzień 2009 - 10:06

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) To po kolei:

1. F 924 Profi - brak na chwilę obecną

2. F 927 Profi Power - 525 tys pln netto (kupione z ciekawszym upustem i kursem) - przy dzisiajszym kursie to cena MF'a
- moc max. 270 KM, moc nominalna 240 KM - wg normy ECE R24, wersja wyposażenia Power,
- silnik Deutz, 6-cylindrowy, 4-zaworowy, system Common-Rail i AGRex,
- skrzynia bezstopniowa VARIO TMS (40 km/h),
- joystick sterujący, terminal Vario kolorowy,
- kabina amortyzowana pneumatycznie, elektrycznie sterowanie lusterka boczne,
- klimatyzacja automatyczna z ogrzewaniem kabiny,
- oświetlenie przednie na słupkach kabiny i tylne na błotnikach, światło ostrzegawcze rotacyjne,
- instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,
- zaczep górny automatyczny, przestawialny wysokościowo,
- zaczep dolny z belką wahadłową, do przyczep jednoosiowych,
- przednia oś amortyzowana,
- przedni TUZ - udźwig 5 650 kg,
- obciążnik przedni - 1800 kg,
- tylny TUZ - udźwig 12 000 kg,
- kpl. przegubów kulowych do końcówek hakowych tylnego podnośnika,
- tylny WOM - 750/1000 obr/min,
- 4 pary wyjść hydraulicznych, zewnętrzne sterowanie zaworem hydr.
- pompa hydrauliczna o wydatku - 216 l/min, niezależny układ hydrauliki zewnętrznej,
- ogumienie przód 600/65 R 34,
- ogumienie tył 650/85 R 38,
- uchwyt terminala w kabinie,
- przedni WOM 1000 obr/min.


3. MF 8400 z ostatnim dniem grudnia 2008 fabryka zaprzestała produkcji. Jest parę sztuk do odkupienia, ale to nic pewnego, więc na chwilę obecną piszę: nie ma i już nie będzie.

4. MF 8650 - 122 tys € netto
- moc znamionowa 240 KM wg ISO, turbo-intercooler,
- moc max. 270 KM, przy 2000 obr/min,
- silnik AGCO SISU POWER, 6-cyl., z syst. CR, Tier 3,
- programowanie obrotów silnika,
- skrzynia bezstopniowa Dyna-VT (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,
- klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,
- konsola GTA ( Datatronic III + kontrola poślizgu z radarem ),
- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny komfortowy, siodełko dla pasażera,
- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,
- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne reg. elektrycznie z systemem elektrycznego odmrażania,
- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,
- amortyzowana pneumatycznie kabina "OptiRide",
- zaczep górny automatyczny, przestawialny wysokościowo,
- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych,
- ogumienie przód 600/70 R28,
- ogumienie tył 650/85 R38,
- przednie błotniki - skrętne,
- tylny TUZ - udźwig 12 000 kg, kat.III,
- EHR - sterowanie TUZ-em,
- kpl. przegubów kulowych do końcówek zaczepów ramion dolnych Walterscheid,
- tylny WOM - 540 ECO/1000 obr./min,
- 4 pary wyjść hydraulicznych sterowanych elektrozaworami,
- hydraulika zmiennowydatkowa - 175 l/min,
- oświetlenie robocze przednie i tylne, montowane w dachu,
- oświetlenie tylne na błotnikach,
- oświetlenie przednie na poręczach,
- światło ostrzegawcze - "kogut" x 2 szt.,
- zbiornik paliwa - 690 l,
- przednia oś amortyzowana - Quandlink,
- kpl. narzędzi,
- wąż z końcówkami do pompowania kół,
- instrukcja obsługi w języku polskim,
- instalacja pneumatyczna do przyczep jedno- i dwuobwodowa,
- obciążnik monoblokowy 850 kg,
- obciążniki przednie demontowane 720 kg (12x55 kg; 1x60kg z zaczepem ),
- radio CD.

Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

#259 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 01 grudzień 2009 - 10:19

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Tak z ciekawości; @Matuch ile kosztuje dobrze wyposażony 6485 lub 6490?
TUZ przedni, kabina z amortyzacją, miękka oś itp.

Jakie funkcje ma Datatronic?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) Dzisiaj, 13:37
  •  

#260 Share Matuch

Matuch

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisany 01 grudzień 2009 - 13:21

Ceny ciągników grupy AGCO (Fendt i Massey Feruson) MF 6490 - 72 500 € netto (amortyzowana oś to około 3000 € netto - ten model nie ma)
AMORTYZOWANA PNEUMATYCZNIE KABINA,
Wyposażenie standardowe:
- moc znamionowa 170 KM wg ISO,
- moc max. 185 KM, Power Boost przy 2000 obr/min 200 KM,
- silnik SISU Diesel, 6-cylindrowy, Common Rail, 4 zaw. na cylinder, Tier III
- skrzynia Dyna-6 24/24 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna, system Autodrive,
- programowanie obr. silnika,
- klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,
- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, siodełko dla pasażera,
- komin boczny, analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza, duże teleskopowe lusterka zewnętrzne,
- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,
- zaczep górny automatyczny, przestawialny wysokościowo,
- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),
- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),
- ogumienie przód 540/65 R28,
- ogumienie tył 650/65 R38,
- tylny TUZ - udźwig 9 100 kg,
- EHR - sterowanie TUZ-em,
- kpl. przegubów kulowych do końcówek zaczepów ramion dolnych Walterscheid,
- tylny WOM - 540/1000 obr./min,
- 3 pary wyjść hydraulicznych ( hydraulika LS, 110 l/min. ),
- pogrzewacz elektryczny silnika,
- światło ostrzegawcze - "kogut"
- oświetlenie robocze przednie ( 4 szt. ) i tylne ( 2 szt.), montowane w dachu,
- oświetlenie robocze przednie na słupkach kabiny ( 1 para ),
- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach ( 1 para ),
- obciążnik blokowy pod ramą 265 kg,
- AMORTYZOWANA PNEUMATYCZNIE KABINA
- radio CD,
- obciążniki przednie 720 kg (12x55kg, 1x60kg z zaczepem),
- instalacja pneumatyczna do przyczep jedno- i dwuobwodowa,

2. MF 6495 - 77 000 € netto
AMORTYZOWANA OŚ + KABINA + czwarta PARA WYJ. HYD
Wyposażnie standardowe:
- moc znamionowa 185 KM wg ISO,
- moc max.198 KM, Power Boost przy 2000 obr/min 210 KM,
- silnik SISU Diesl, 6-cyl. 6.6 l Tier 3, Common Rail,
- skrzynia Dyna-6 24/24 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna, system Autodrive,
- programowanie obr. silnika,
- klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,
- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, siodełko dla pasażera,
- komin boczny, analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza, duże teleskopowe lusterka zewnętrzne,
- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,
- zaczep górny automatyczny, przestawialny wysokościowo,
- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),
- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),
- ogumienie przód 540/65 R28,
- ogumienie tył 650/65 R38,
- tylny TUZ - udźwig 9 100 kg,
- EHR - sterowanie TUZ-em,
- kpl. przegubów kulowych do końcówek zaczepów ramion dolnych Walterscheid,
- tylny WOM - 540/1000 obr./min, obsługa z zewnątrz,
- 4 pary wyjść hydraulicznych ( hydraulika zmiennowydatkowa, 110 l/min),
- oświetlenie robocze przednie ( 4 szt. ) i tylne ( 2 szt.), montowane w dachu,
- oświetlenie robocze przednie na słupkach kabiny ( 1 para ),
- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach ( 1 para ),
- oświetlenie robocze na schodach do kabiny,
- światło ostrzegawcze - "kogut"
- kpl. narzędzi,
- wąż z końcówkami do pompowania kół,
- instrukcja obsługi w języku polskim,
- obciążnik blokowy pod ramą 265 kg,
- AMORTYZOWANA OŚ QUADLINK,
- AMORTYZOWANA PNEUMATYCZNIE KABINA,
- radio CD.
- obciążniki przednie 720 kg (12x55kg, 1x60kg z zaczepem),
- instalacja pneumatyczna do przyczep jedno- i dwuobwodowa.


Co do terminala GTA / Datatronic 3 to ustawień jest zbyt wiele, żebym CI je wypisywał, niestety nie mam też na to czasu.
Podaj maila, to Ci prześlę to w pdf'ie i sobie poczytasz - 15MB w wersji ang, lub adres domowy - prawie 100 MB wersja polska.
Druga rzecz to w standardzie jest oczywiście Dot Matrix, a dopłata do GTA (+ elektrozawory) to około 5 tys €.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy