andrejus

Budowa i zasada działania hamulców w 155.54

Polecane posty

tomek77    0

kolego odpowitrz najpierw przewód co wychodzi na przyczepe bo zapewne jest tam powietrze a własnie tam idzie płyn z prawej pompki a to jest najdalszy punkt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Przecież hamulce na przyczepę zasilane są hydraulicznie. Może nie zrozumiałem o co dokładnie chodzi. Jak możesz to rozwiń myśl :)


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek77    0

u mnie w 106-14 za kabiną z prawej strony nad ramieniem podnosnika jest trójnik w nim jest odpowietrznik dokładnie niewiem poco on tam jest ale jak go nie odpowietrzyłem to i prawego koła nie mogłem odpowietrzyć płyn leciał bez powietrza a tu pedał leciał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ale kolega ma serie 54 wiec nie ma tego odpowietrznika, jak czytalbus dokladnie to pewnie wiedzialbys ze juz bylo o tym napisane


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Wystarczyło by uważnie przeczytac temat. Model ...54


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

po zalaniu płynu same się odpowietrzyły :)


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lugoski    0

kolego jesli ginie ci plyn w zbiorniczku to puszczaja ci silowniczki od hamulcow.ja mam 106-54 i to sa takie same hamulce.u mnie tez sie to dzialo i wymienilem uszczelniacze na silowniczkach i jest ok. ten przewod co idzie od pompki hamulcowej do rozdzielacza hudrauliki odpowiada za sterowanie wyjsciem hydraulicznym na hamulce do przyczep.sa trzy punkty odpowietrzania 2 po bokach w cylinderkach i jeden przy rozdzielaczu hydrauliki.tylko ostroznie z tym bo lubi sie zapiec i klucz potrafi sie obrocic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

tak to u ciebie wygląda?

 

 

post-22353-0-22543500-1329485708_thumb.jpg

Pozwoliłem sobie użyć zdjęcia kolegi andrejus.

Odświeżam temat.

Dzisiaj zauważyłem że w mojej 110.54 po naciśnięciu hamulca z lewej str tam gdzie jest wyjście na pompke leci olej czy płyn.ta pompke widać jak wystaje z obudowy w prawym dolnym rogu zdjęcia. Jak nie używam hamulca to jest ok. Są tam jakieś uszczelnienia czy jak? Trudno się to naprawia?

Edytowano przez panczo1922

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Chodzi Ci o popychacz od ręcznego? Jeśli tak to na nim jest taki "czopek" który odpowiada za to by olej został w obudowie. Roboty niewiele, trzeba spuścić olej, zdjąć tą obudowę i masz już wszystko na wierzchu. Zostaje zdjąć zabezpieczenie i już masz go wyjęte.

Nr "czopka": 77 0001 499 9


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

NiE wiem czy to jest akurat od ręcznego bo nie zgłębiałem tematu. Jest to tam gdzie wchodzi w obudowę hamulca z lewej str ciągnika. Z tego Co zdążyłem zauważyć to z prawej str wygląda to jak samo i tam nie leci. Zarówno z prawej jak i lewej str z otworu wystaje taka sprężyna na tym precie co wchodzi w środek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    10

w 155 54 odpowietrzniki od hamulców są schowane pod pokrywkami okrągłymi na bokach u góry obudowy hamulców nie pamiętan dokładnie ale może na klucz 22 odkręć te pokrywki to będzie je widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Dobrze że poruszyliście temat cieknącego oleju z hamulcy :) Podłączę się do wątku i chcę zapytać aby wymienić te uszczelnienia od ręcznego to muszę spuścić cały olej ze skrzyni czy wystarczy tylko z obudowy hamulców???? Wydaje mi się że hamulce są nieco wyżej niż skrzynia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

to jest cięgno które powoduje rozpieranie hamulca i tam jest tylko taka wciskana guma coś takiego to wciskane jest

 

http://www.sklep-rol...622,12820).aspx

 

a tu to widać lepiej na drugim zdjęciu

 

http://tracker.shoper.pl/pl/p/Uszczelnienie-tloczka-hamulcowego-Renault-7700014999/173

Dzięki kolego za namiary. Przy czasie muszę się za to zabrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Wojtek987, dobrze Ci się wydaje, acz nie licz na to by zeszło tylko kilka litrów.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Dobrze że poruszyliście temat cieknącego oleju z hamulcy :) Podłączę się do wątku i chcę zapytać aby wymienić te uszczelnienia od ręcznego to muszę spuścić cały olej ze skrzyni czy wystarczy tylko z obudowy hamulców???? Wydaje mi się że hamulce są nieco wyżej niż skrzynia.

 

kolego uważaj jak będziesz kupował ten czopek!!!!

bo rozrzut cenowy jest niesamowity!!

tutaj znalazłem i kupiłem za 6 zł

http://sklep.agrohandler.pl/oslona-p12687.html

ale zdarzają się asy co sprzedają tą d*perelę za 105zł/szt!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Cena faktycznie niska - czy ta guma jest w "miarę" tzn przekonałem się że co bardzo tanie to nawet szkoda kupować ale fakt faktem 100 pare zł bym nie dał. Dzieki za namiary.

Mam jeszcze pytanie - ile oleju spuszczałeś aby wymienić uszczelniacz i czy sporo roboty z wymianą???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

a jaka masz gwarancję że te gumy za 100zł to są jakieś inne? żadnej... W tym kraju wszystko idzie podciągnąć pod oryginał :)

jeszcze tego nie robiłem...

dopiero zakupiłem tą część...I również jestem ciekaw jakości wykonania tej gumy...

wg katalogu na stronie Claas nie powinno byc wiele roboty przy tym:

Edytowano przez panczo1922

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

słuchajcie mam taki problem po wymianie olejów i filtrów nie działa mi podnośnik i wspomaganie, co robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

@panczo dzięki za schemat. Zakupię te gumki i postaram się w jesieni wymienić, bo jak zaciągnę ręczny to trochę kapie.

A co do jakości to pewności nie ma, tym bardziej że pewnie nawet na tym niby oryginale żadnych napisów nie ma :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj