Fendt310

Manitou - funkcje poszczególnych przycisków.

Polecane posty

Fendt310    1

Witam! Zakładam ten temat, bo z tego co widze jeszcze takiego nie ma, a sądze że przyda się nie tylko mnie, ale też innym nowym użytkownikom manitou. Na wstępie mam kilka przycisków których funkcji za bardzo nie znam. Pomożecie> ;)

 

foto431u.th.jpg

 

foto432z.th.jpg

 

foto433t.th.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 fotka po lewej to kogut a po prawej chyba amortyzacja ramienia

2 fotka przełącznik umożliwia używanie urządzenia do osiowania kół lub wyłącza je. Lampka sygnalizacyjna oznacza, że urządzenie jest używane.

PROCEDURA OSIOWANIA KÓŁ

- Włączyć przełącznik (sygnalizator świetlny ON).

- Przestawić dźwignię sterowania układem skrętu tak, aby wybrać A w pozycji A2 (kierowanie 4 kołami).

- Przekręcić koło kierownicy i wyosiować tylne koła aż zapali się lampka B2.

- Przestawić dźwignię sterowania układem skrętu tak, aby wybrać A w pozycji A1 (ruch drogowy).

- Przekręcić koło kierownicy i wyosiować przednie koła aż zapali się lampka B1.

3 fotka umożliwia używanie dodatkowego osprzętu z tylu np. przyczepy a przyciskiem zmieniasz czy olej ma iść na przód czy na tył bo idzie z 3 funkcji o zamykasz krokodyla

Wszystko na podstawie instrukcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Jeszcze chciałbym wiedzieć czy ten przycisk "z falą" na pierwszym zdjęciu to napewno amortyzacja? Może ktoś to potwierdzić? I jak to działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak to jest amortyzacja to wiadomo na jakiej zasadzie to działa... jak na nierównościach jeździsz to ramię po prostu faluje i nie trzęsie tak ładowarką można sobie swobodnie śmigać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

To raczej jest oczywiste że nie faluje:) Chodzi mi raczej o zasadę działania samego systemu. Czy po wciśnięciu przycisku poziom ramienia automatycznie jest wyrównywany poprzez podnoszenie i opuszczanie ramienia w odpowiednich momentach, czy otwiera się jakiś zawór to "bańki" amortyzującej jak w turach.. I jeszcze pytanie czy faktycznie jest to przycisk od amortyzacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jednak nie jest amortyzacja amortyzacja ma przycisk z łyżka i strzałkami góra dół. Poczekaj @mechanikmanitou powinien wiedzieć o co chodzi z tym przyciskiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To raczej jest oczywiste że nie faluje:) Chodzi mi raczej o zasadę działania samego systemu. Czy po wciśnięciu przycisku poziom ramienia automatycznie jest wyrównywany poprzez podnoszenie i opuszczanie ramienia w odpowiednich momentach, czy otwiera się jakiś zawór to "bańki" amortyzującej jak w turach.. I jeszcze pytanie czy faktycznie jest to przycisk od amortyzacji?

 

nie masz tam przycisku od amortyzacj napewno ,, amortyzacja nazywana jest CRC ina prrzycisku jest taka łyżka z falą.. ale to nie tez przyciski które masz na zdjęciu ,,przycisk z dwoma strzałkami to jest poprostu wywrot przyczepy czyli dodatkowa funkcja ale nie ma ona nic wspólnego z linją osprzętu jak napisał to inny kolega .. kolega z 633 a u ciebie to manitou to poznaję ze chyba jest serią maszyn Elite która wyszła w 2001 roku i sporo tych maszyn było na rynku belgijskim wowczas wagi miały one w gratisie lepszy fotel itp..wogóle były to bardzo dobre wzmocnione maszyny hmm bede nieskromny i zapytam a nie masz na niej naklejek DEVILLE z boku ,, ale to tylko takie moje skojarzenia nie wiem czy słuszne ...zresztą znowu zanudzam ,, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Mówisz jakbyś widział ta ładowarke:) Na szybie jest "Scrie Elite" a z tyłu i na bokach Deville. Więc od czego jest ten przycisk z falą? Może to od świecy płomieniowej? Bo mam takową wkręconą w intercooler. Jeśli ci sie chce to pisz jak najwięcej na temat tej maszynki;)

A dla tych, którym nie chce się tego czytać mam jedną rade - nie czytajcie :D

Edytowano przez Fendt310

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiesz co bi widzialem troche maszyn juz uwierz mi i ciagle je widuję ,,a twą maszynę pamiętam jak wyszła ta seria maszyn w 2001 roku ,, jako pierwsze na rynek wmodelu 633 jako pierwsze mialy w standardzie ,, opcje super pompy wielotloczkowej o wydajnosci 120litrow na minute i ty taka w swej maszynie masz.

swiecę płomieniową jaka masz w kolektorze uruchamiasz podtrzymujac kluczyk na stacyjce w pozycjj 2 tuz przed zaplonem masz pozycje podtrzymania kluczyka i trzymasz go przez okolo 10sekund na wyczucie bo nie ma tam zadnej lampki,,ale kuurde niepamietam do czego był ten przycisk z ta żmijka tu sie poddaję jutro popytam starch francuzów hahah.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Wiadomo coś na temat tego tajemniczego przełącznika? A jeszcze chciałem zapytac gdzie znajduje się brzęczyk od cofania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli masz fabryczny brzęczyk to bedzie na osłonie tylnej z wytłoczeniem napisu manitou od wewńetrznej strony.. a jesli nie ma brzęczyka to jest tam kostka z dwoma przewodami do instalacjj takowego brzeczyka a jesli nie ma kostki to wpinasz sie pod przewod zasiljący lampe cofania,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Problem z przełącznikiem rozwiązany. Służy on do podgrzewania tylnej szyby.

Udało mi się zdobyć instrukcje obsługi. W razie pytań służę pomocą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Mam jeszcze jeden problem. Przed podłokietnikiem zamontowany jest taki włącznik wyciągany. Widać że nie był oryginalnie. Wychodzą od niego dwa siwe kable, i prowadzą do przełącznika do osiowania kół. Nie mam pojęcia do czego on służy?

Dodam jeszcze że w moim manitou nie ma funkcji skrętu samych przednich kół. Za to jest funkcja skrętu samych tylnych. Czy u Was też tak jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w manku jest przed os skrętna a nie tylna może to ten wyłącznik pod podłokietnikiem jest od tego ze nie tył a przód się blokuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Właśnie wszystkie funkcje skrętu już sprawdziłem i ten przełącznik nie ma nic wspólnego z trybami skrętu.

Dodam jeszcze że w systemie kraba skręcając kierownicą np w lewo, koła skręcają się w prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116
Sadek    1116

Dzięki już doczytałem, jak kolega w innym temacie nakreślił od czego to może być, bo obrazki się nie otwierają z pierwszego postu.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Koledzy czy posiada ktoś z Was instrukcje obsługi do ładowarek Manitou z serii 5xx, ewentualnie 6xx z lat 1995-1999? 
      Mozed mi ktos podpowie jak jezdzic zeby nic nie uszkodzic? Nie mialem nigdy do czynienia z ladowarką. Na dzwigni zmiany biegów jest guzik sprzegla, rozumiem ze po jego nacisnieciu moge zmieniac bieg bez wciskania pedału? Co z hamulcami w celu powolnego dojechania do powiedzmy przeszkody wciskac sam hamulec na wlaczonym kierunku jazdy do przodu czy takze wciskac sprzeglo?
    • Przez Lukas85
      Zauwazyłem w swojej ładowarce że podczas hamowania pedał hamulca wciska sie praktycznie do podłogi. Ktoś moze mi potwierdzic czy tam powinno byc czy to znaczy ze cos sie konczy? Ładowarka hamuje tylko trzeba mocno wcisnac pedał. Płynu w zbiorniku jest w normie.
      Druga sprawa dotyczy olei. Znalazłem w instrukcji że do piast i tylnego mostu ma byc olej 80W90. Został mi taki olej firmy Akcela ktory kupowałem do ciagnika case, czy moge go zalac takze w manitou? do przedniego mostu zalewa sie jakis olej przekladniowy do pracy z hamulcami mokrymi. Ktos może mi cos polecic? I jeszcze jedno pytanie - jaki zalać olej do skrzyni? Do silnika ma byc 15W40. Ten także został mi od case firmy Akcela chyba moze byc?
       
    • Przez eljote
      Witam Panowie przymierzam się do zakupu ładowarki teleskopowej upatrzyłem już sobie kilka modeli ale spodobały mi się takie jak JCB 530-70 lub Manitou 731 chodzi żeby podniosła te 3 tony i miała wysuw na 7 metrów. Ale żeby też była zwinna w małych zakamarkach. Może ktoś z grupowiczów ma taką na sprzedaż lub może zna kogoś kto by chciał sprzedać.
    • Przez saymon87
      Witam wszystkich.
      Mam zapytanie odnośnie lekkiej przeróbki hydrauliki w ładowarce teleskopowej Manitou MLT 626, a mianowicie troszkę zmienić sposób sterowania. Chciałbym przerobić funkcję zamykania\otwierania łyżko-krokodyla sterowanie elektrozaworem ponieważ sterowanie oddzielną dźwignią jest strasznie niewygodne, lepiej by było gdyby sterować tym jakimś przyciskiem. Tylko mam problem w jaki sposób podpiąć się do rozdzielacza nowym elektrozaworem lub zmienić sekcję i co za tym idzie w jaki sposób zasilić elektrozawór olejem. Gdyby ktoś byłby w stanie mi podpowiedzieć byłbym bardzo wdzięczny.
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj