Skocz do zawartości

Zdjęcie

silnik zetor 7011 cyrk na kolach


80 odpowiedzi na ten temat

#21 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 10 luty 2012 - 23:50

silnik zetor 7011 cyrk na kolach Właśnie pozostają pompa, wtryski i wałek i wszystko sprawdzane nie znaczy że dobrze sprawdzone, próba sprężania wyklucza głowicę i cylindry, ale sam już nie wiem... napisałem w drugim poście że dziwny przypadek... czeski film naprawdę, niekiedy tak jest i wychodzą błahostki i zaniedbania tj. zatkany filtr powietrza ale tu to nie pasuje, pasują pomieszane popychacze, nieustawione zawory itp.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
silnik zetor 7011 cyrk na kolach Dzisiaj, 18:19
  •  

#22 Share djpala

djpala

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WARM-MAZ

Napisany 11 luty 2012 - 09:35

silnik zetor 7011 cyrk na kolach Wszystkie 4 dziury nowe oryginalne zetora (tłok + tuleja + pierścienie + sworzeń + zabezpieczenia sworznia i gumowe uszczelki na tuleje), stare jak wyjem wyglądały jak nowe, tłoki ładne białe pierścienie były cale i nie zapieczone ale jak wymieniałem to nie miałem jeszcze sprzętu do sprawdzania ciśnienia.tak wiec nie wiem jakie było ciśnienie na starych zestawach
A zegar kopiłem nowy cały komplet firmy YATO do diesla

ciśnienie na tłokach od strony pompy wodnej
1- 24 bar
2- 25 bar i tu nowa głowica a chodzi najgorzej
3- 24,5 bar
4- 24,5 bar

Edytowany przez djpala, 11 luty 2012 - 09:45.


#23 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 11 luty 2012 - 10:22

silnik zetor 7011 cyrk na kolach człowieku narobiłeś sobie kosztów ,zupełnie nie potrzebnie-tak się nie robi,nie wymienia się wszystkiego po kolej bez postawienia prawidłowej diagnozy .Wymieniłeś STARE DOBRE na nowe nie koniecznie lepsze materiałowo.Popełniasz gdzieś błąd tylko gdzie,poproś najlepiej kogoś kto się zna i niech ci sprawdzi wszystko od nowa -zacznijcie od najprostszych ,najłatwiejszych czynności bez zbędnego rozbierania silnika(klawiatura,ustawienie zaworów,jeszcze raz kąt wtrysku na pierwszym cylindrze,laski popychaczy czy sa proste itp.), Trudno zgadnąć na odległość ale mi to wygląda na opózniony zapłon(błąd na rozrządzie,sprzęgiełko pompy zamienione).Ciśnienie jest ok ,pompa nowa wtryski też ,wałek może być .

Edytowany przez kozulek2, 11 luty 2012 - 10:56.


#24 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 11 luty 2012 - 10:58

silnik zetor 7011 cyrk na kolach Też się zgadzam z tymi kosztami, za dużo wymienił nie potrzebnych rzeczy, w ogóle rozrządu to bym nawet nie ruszał, tym bardziej jak zapaliła się tylko kontrolka i zaraz zagasił to ze smarowaniem nic nie powinno się stać. Ciśnienie sprężania jest dobre tym bardziej że nie jest silnik dotarty i nie wiadomo jak mierzył, ale mniejsza z tym jest na wszystkich tłokach równe, to stare klamoty, które żrą oleju 2-3 litry na dzień a chodzą ładnie równo, tylko zauważcie Panowie wszystko prawie po wymieniał,łącznie z nową pompą wtryskową, a problem ten sam co przed remontem, ciekawy przypadek.

#25 Share limousine

limousine

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.łódzkie

Napisany 11 luty 2012 - 11:21

silnik zetor 7011 cyrk na kolach Jak to się stało, że miska olejowa ci pękła?

Widać znasz się na silnikach, a nie potrzebnie narobiłeś tyle kosztów.
Case 5140, NH T5060+MX T8, Zetor 7011, C330, Kramer 412

#26 Share djpala

djpala

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WARM-MAZ

Napisany 11 luty 2012 - 13:20

silnik zetor 7011 cyrk na kolach miska zaczepiłem o kamień a za gapowe się płaci niestety dodam ze to bardzo male pekniecia bylo (okolo 5-10 l na godz) a jeżeli chodzi o koszty to głównie zasługa mechaników najlepszych okolicznych co jeden to lepszy było już tu ze 20 i każdy ręce rozkłada, robiłem wiele silników dla znajomych do c360 kilka dziesiad ,2 dohn deera, do fergusona i każdy z nich cyka jak zegarek a u mnie proszę przez wyciek oleju jakieś cuda się dzieją

Edytowany przez djpala, 11 luty 2012 - 13:43.


#27 Share Radekk

Radekk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 545 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 11 luty 2012 - 13:35

silnik zetor 7011 cyrk na kolach Witam
Koledzy wyżej dobrze Ci podpowiadają, Ja dodam od siebie ,że u mnie jak sprawdzałem cisnienie spreżania to najpierw rozgrzałem silnik do temperatury jego normalnej pracy (olej gorący) i wtedy wyciągasz wszystkie wtryski i mierzysz po kolei .Warunek to dobrze naładowany akumulator musi super kręcić. Pomiar na zimnym silniku będzie nie miarodajny(zaniżony) ,ze względu na duże opory. U mnie jak mierzyłem to było od 32 -28 bar. I silnik nie jest świeżo po remoncie,myślę ,że te 21 bar co podałeś to za mało i nigdy nie będzie silnik poprawnie chodził (minimum 25 bar to jeszcze).
Wydaję mi się ,że tam nie ma żadnej magi tylko trzeba wszystko na spokojnie posprawdzać. dam Ci najprostrzą radę jak to sprawdzić po kolei.
Przykręć wtryskiwacze do rurek z rozpylaczami na zewnątrz silnika i kreć rozrusznikiem i patrz jak rozpylają ,czy wszystkie identycznie ładnie pylą.Jeśli wzrokowo wszystko w porządku jedziesz dalej zamieniasz głowice miejscami te dwie co na nich dobrze pali 1i4 załóż na miejsce tych co nie palą,zaobserwuj co się zmieniło.
Napisałeś ,że wymieniłeś głowicę na nową i to samo,to mnie troche zmyla z tropu.
A końcówki wtryskiwaczy masz dobrze ustawione na ryse na obudowie? Jakie kupowałeś oryginał czeskie?
A dlaczego niebieskie spaliny,bo nie ma poprawnego albo rozpylenia lub zawory nie szczelne lub rozpylacz za mało wystaje z głowicy i leje po ściance zamiast na stożek tłoka. Jak już to wszystko posprawdzasz to pozostaje chyba tylko wałek rozrządu ,a może się skręcił jak nie miał smarowania i krzywki nie sa teraz w odpowiednim położeniu ,chociaż chyba prędzej by pękł chyba. Jak by był rozrząd na kołach źle ustawiony to nie chodził by wcale na żadne cylindry poprawnie i znaki na kole zamachowym nie pasowały z wtryskiem.

To wszystko co przychodzi mi do głowy. Jeśli napisałem coś nie tak to proszę o poprawienie..
Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

#28 Share djpala

djpala

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WARM-MAZ

Napisany 11 luty 2012 - 14:00

silnik zetor 7011 cyrk na kolach te dane pochodza z ksiarzki ktorej uzywa serwis john deera do naprawy ciagnikow a oto kopia tekstu z tej ksiarzki

Minimum compression reading at full cranking speed.
(engine, starting motor and batteries in good condition).............................. 21 bar....................... 300 psi
The most important factor in compression reading is the difference between cylinders. Pressure should be
approx. identical in all cylinders; the pressure differential should be no more than 3,5 bar (50 psi).

#29 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 11 luty 2012 - 14:09

silnik zetor 7011 cyrk na kolach Były jakiekolwiek objawy zacierania się silnika ?przytarł sie wał ?zblokowało klawiaturę ,zawory?Nie robisz se jaj,bo wygląda że kluczysz i bez Rutkowskiego się nie obejdzie?

#30 Share Radekk

Radekk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 545 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 11 luty 2012 - 14:12

silnik zetor 7011 cyrk na kolach Wierzę ,że z ksiażki, nie bedę się tutaj w żaden sposób spierał. Nie naprawiałem też nigdy silników jd także nie wiem jak tam wygląda komora spalania i układ rozrządu.
Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
silnik zetor 7011 cyrk na kolach Dzisiaj, 18:19
  •  

#31 Share tedizetor56

tedizetor56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 509 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow piotrkow tryb.
  • Zainteresowania:rolnictwo,myslistwo,pilka nozna Wdizew Lódz.

Napisany 11 luty 2012 - 15:04

silnik zetor 7011 cyrk na kolach nie zakładaj czasem podkladek miedzianych pod wtryskiwacze.
Zetor Team.

#32 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 11 luty 2012 - 15:39

silnik zetor 7011 cyrk na kolach Dajcie spokój temu ciśnieniu sprężania, w tym modelu wał ma takie samo wykorbienie jak w c360, więc poniżej 18 jest zbyt małe, z resztą na starych tulejach chodził a pewnie lepsze nie były.
A spróbuj wykręcić wtryskiwacze , następnie dokręć do nich przewody od pompy paliwowej i zacznij kręcić rozrusznikiem i zobacz czy pylą paliwo i czy z tego jednego w ogóle coś leci, może przewód się po prostu zaczopował, czy tam przytkał, sprawdź drożność kolektora dolotowego-wykręć go całkiem, i ten wałek rozrządu coś tu miesza jeszcze...
To coś z wałkiem lub osprzętem silnika, jeżeli chłop robił troche tego to napewno wszystko jest dobrze, tylko w szczegółach jest diabeł ukryty...
@tedizetor podkładki muszą być, tylko zakłada ich się razem z wtryskiwaczami gdy są zdjęte głowice, ustawia się głębokość wtryskiwacza w gnieździe, aby nie był za płytko i nie za głęboko.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#33 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 11 luty 2012 - 18:53

silnik zetor 7011 cyrk na kolach Spróbuj zrobić tak jak @bobytempelton mówi, ja jeszcze bym odkręcił wszystkie przewody wysokiego ciśnienia od pompy, gaz do oporu i pokręć rozrusznikiem, zobaczysz czy paliwo równo wyskakuje, niby masz nową pompę ale warto też to sprawdzić, no coś trzeba próbować.

#34 Share Radekk

Radekk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 545 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 11 luty 2012 - 19:49

silnik zetor 7011 cyrk na kolach

nie zakładaj czasem podkladek miedzianych pod wtryskiwacze.

Podkładek fabrycznie faktyczne nie zakładano ,jednak gdy jest już gniazdo troche skorodowane to nie uszczelni i bedzie uciekać kompresja. załóż najcieńsze jakie kupisz w sklepie i czasami tych falistych nie zakładaj tylko normalne małe okragłe ,lepiej się ścisną i uszczelnią.
A co do sprawdzenia jak pylą wtryskiwacze po przykręceniu na zewnątrz silnika napisałem to wczesniej i też tak jak koledzy uważam ,że to najwięcej Ci wyjaśni. Nieraz tak się zdarza ,że sprawdziliśmy już wszystko a zapominamy o szczegółach.
Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

#35 Share djpala

djpala

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WARM-MAZ

Napisany 11 luty 2012 - 19:54

silnik zetor 7011 cyrk na kolach Zapłon trochę był za późny, już to poprawiłem poskręcałem i odpalam po 5 min. hrabia zetor się odezwał na jeden gar (2 od pompy wodnej) ja szczęśliwy ze zaczyna chodzić ale niestety tak mu zostało i chodził tylko na jeden po przerwie około 2 godz. wpadam do garażu poprawiam zawory jeszcze raz i pale dziwne odrazu gada tylko dalej na jeden gar tym razem 1 od pompy ze śmiechu nie mogłem wytrzymać wymyśliłem ze zatkam do polowy kanał ssący w 4 gaże a on zaczyna chodzić na niego 0 dymu spaliny gorące tak jak powinno być druga ręką przytykam 3 gar i on tez zaczyna pracować normalnie

Kto może mi to wyjaśnić dlaczego tak się dzieje ???


Koledzy ja wasze wskazówki na bieżąco sprawdzam nawet pozdejmowałem głowice przykręciłem 4 kapilary i mierzyłem czy wszystkie sekcje podają w tym samym momencie wszystkie idealnie równo podają potem odkręciłem kapilary i wtryski przykręciłem i tez idealnie

Edytowany przez djpala, 11 luty 2012 - 20:02.


#36 Share tedizetor56

tedizetor56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 509 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow piotrkow tryb.
  • Zainteresowania:rolnictwo,myslistwo,pilka nozna Wdizew Lódz.

Napisany 11 luty 2012 - 20:02

silnik zetor 7011 cyrk na kolach gosc ktory robil mi pompe kazal mi zrobic podkladke z puszki po piwie , tak zrobilem i jest ok a bez dmuchal.pewien mechanik kiedys robil remont (gore silnika)i po nim bylo slychac dziwne dzwonienie w silniku i okazalo sie ze przez te podkladki ktore zalozyl..........u ciebie to chyba glowice.

Edytowany przez tedizetor56, 11 luty 2012 - 20:23.

Zetor Team.

#37 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 11 luty 2012 - 20:22

silnik zetor 7011 cyrk na kolach błąd na rozrządzie albo wałek rozrządu ,ten cyrk pasuje do tego.

#38 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 11 luty 2012 - 20:49

silnik zetor 7011 cyrk na kolach A sprawdzałeś jak pracują zawory i klawiatura bez dekielków od klawiatury? zawory po otwarciu zamykają się ladnie synchronicznie razem obrotami silnika? może coś tam się przycina... np szklanki te nad wałkiem rozrządu co popychacze są w nie wsadzone? trzeba wynająć dr.hausa , różne dziwne rzeczy widziałem ale ta twoja droga krzyżowa to naprawdę niezła zagwozdka, poprostu ciekawa ciekawość :)
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#39 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 11 luty 2012 - 20:57

silnik zetor 7011 cyrk na kolach racja warto tam zaglądnąć

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
silnik zetor 7011 cyrk na kolach Dzisiaj, 18:19
  •  

#40 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 11 luty 2012 - 21:07

silnik zetor 7011 cyrk na kolach jak przytkasz kanał dolotowy to zaczyna palić na tym tłoku?faktycznie cyrk,a za clowna ty robisz :D

sprawdź jeszcze raz klawiaturę,wałek też możesz,szklanek popychaczy nie pomieszałeś?-jeśli pomieszałeś to luzy możesz sobie ustawiać a wyrobione miejsca do siebie nie pasują i to tak robi,za każdym obrotem inne luzy.

jeśli zatykasz i zaczyna chodzić to mi wskazuje na nieodpowiednie odprowadzenie spalin-coś z wydechowymi

Podobne tematy