Polecane posty

Przemek6140    2

moim zdaniem to zależy od firmy która zajmuje się serwisowaniem :) ale przeważnie wszystkie firmy serwisujące spóźniają się jak nie o dzień to o dwa dni a czasami widzisz na swoim przykładzie spóźniają się nawet o 3 tygodnie musisz do nich dzwonić codziennie i w końcu przyjadą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też mam złe wspomnienia. jeden dealer od nich naobiecywał dużo a jak już mi wcisnął ciągnik to sie nie pokazuje a w dodatku przeniósł sie do innej firmy a mowa o panu Macieju N. może kogoś też nacioł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizon1    242

Miałem też podobny problem więc napisałem do centrali SDF w Jackowie i wysłałem listem poleconym reakcja była natychmiastowa ,.mechanik przyjechał z centrali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Glon    0

U nas miesiąc gwarancji rozwaliło się łożysko od wentylatora chłodnicy i wentylator zleciał i się połamał, w czasie orki pod rzepak. 7 dni trwało zanim ściągnęli części i naprawili.W porównaniu z Korbankami to dzień to nocy.A i jeszcze w czasie gwarancji zapowietrzyła się pompka hamulca która steruje hamulcami pneumatycznymi. Przysłali po zgłoszeniu mechanika który stwierdził że zawór padł i że zamówi i potem przyjedzie go wymienić.Dwa tygodnie i nie ma Mechanika.Przedzwoniliśmy a pni że węże od przyczepy mieliśmy podłączone i sam właściciel tak twierdził.Ostra dyskusja i przyjechał następny mechanik, podłączaliśmy następne przyczepy, przyczepy do innych traktorów i nic.W końcu nasz mechanik pokierował go od lipki i doszli że jest układ przy traktorze zapowietrzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuras12    0

Witam ja też kupiłem deutza z euromaszu i powiem ze się wam dziwie bo ja nie mam zadnego problemu z serwisem dzwonie i za 2-3 dni są i miare naprawiają ja ma od nich 2 ciągnik i przyzna ze kiedyś były problemy z serwisem ale się chyba tam pozmieniało bo sam byłem w szoku ze serwis tak szybko reaguje przedstawiciel też się sparawdził 5/5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Z kolei ja właśnie z powodu serwisu Euromaszu założyłem tutaj konto .

Od sierpnia mam Deutz Fahr Agrotron k420 . Serwisu właściwie nie ma. Dodzwonić się trudno. JAk się uda to nic z tego nie wynika. Od 10 dni przeszliśmy z serwisem na tryb komunikacji - listy polecone . to znaczy ja napisałęm, sewris nawet nie oddzwania.

Wszystkie swoje zastrzeżenia równolegle wysyłam do dyrektora centrali Deutza w Polsce mailem . Na razie cisza. Żadnej reakcji . Jeśli macie jakis pomyśł i podobne doświadczenia, prosze o kontakt.

Problemy zaczęły się od tego, że zimą przy 10 stopniach przestał palić ( miał 200 mtg ) . Serwis tak się nim zajął na moje zgłoszenie, ża odpalił , jak się ociepliło . Po dwóch tygodniach .

Nie wiem jak jest z innymi serwisami i innymi ciągnikami obsługiwanymi przez Euromasz Lipka . Ale swój przypadek chętnie opowiem .

Zainteresowanych moim przypadkiem zapraszam .Mój mail : reklama@krd.info.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    130

Ja od 10 dni jestem posiadaczem K 610 wersji B z przednim tuzem (który serwis ma jeszcze domontować) kupiłem go własnie w Euromaszu, zastawia mnie jak mnie potraktują, mam nadzieje że bliska odległość serwisu będzie na moją korzyść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

Mi teraz dołożyli ładowacz, to jestem mile zaskoczony, dołożyli od siebie dwa koguty, bo miałem wymontowane, a ciągnik to jakby z fabryki wyjechał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miloszek    0

Witam

Z kolei ja właśnie z powodu serwisu Euromaszu założyłem tutaj konto .

Od sierpnia mam Deutz Fahr Agrotron k420 . Serwisu właściwie nie ma. Dodzwonić się trudno. JAk się uda to nic z tego nie wynika. Od 10 dni przeszliśmy z serwisem na tryb komunikacji - listy polecone . to znaczy ja napisałęm, sewris nawet nie oddzwania.

Wszystkie swoje zastrzeżenia równolegle wysyłam do dyrektora centrali Deutza w Polsce mailem . Na razie cisza. Żadnej reakcji . Jeśli macie jakis pomyśł i podobne doświadczenia, prosze o kontakt.

Problemy zaczęły się od tego, że zimą przy 10 stopniach przestał palić ( miał 200 mtg ) . Serwis tak się nim zajął na moje zgłoszenie, ża odpalił , jak się ociepliło . Po dwóch tygodniach .

Nie wiem jak jest z innymi serwisami i innymi ciągnikami obsługiwanymi przez Euromasz Lipka . Ale swój przypadek chętnie opowiem .

Zainteresowanych moim przypadkiem zapraszam .Mój mail : reklama@krd.info.pl

 

jak skończyła się sprawa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marerek    4

Witam powiem wam tak serwis euromasza nie jest zły do mnie jak mają przyjechać to dwa dni i są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Serwis w tej firmie to jedno wielkie bagno. Przy pierwszej usterce musiałem się na dzwonić do nich aby łaskawie ruszyli d*pska i przyjechali. Przy drugiej usterce minęło ponad 30 dni i jak dotąd nikogo nie było, a jak dzwonie do nich to ciągle mnie zbywają.

P.S. miejscowość chyba zobowiązuje!!!

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MariuszE38    25

Serwis? Jaki serwis. U mnie jak zdemontowali części tak ich już nie zobaczyłem. "Zaginęły" u nich w magazynie. Krętacze i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tespis17    23

Też nie polecam tego serwisu. Bardzo długo robią ciągniki i często nie wiedzą za co się zabrać. Na pewno są lepsi nawet na AF. Po za tym ich już opisywali w TR i już troszkę mają złej opinii na koncie.

Edytowano przez tespis17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

43 dni tyle czekałem na zjawienie się tego serwisu i usunięcie usterki w ramach gwarancji. Czy na naprawy płatne oni też tak "szybko" przyjeżdzają?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loldek37    4

To co radzicie omijać tą firmę czy nie , przedstawiciel tej firmy był u mnie z ofertą i przedstawiał wszystko w superlatywach , może dlatego aby mi sprzedać ciągnik a wtedy martw się chłopie,,,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suffeks    206

do góry ^^^

 

tez mam problemy ale z innym dealerem... napiszcie gdzie serwisować ciągnik a gdzie nie, już raz zmieniałem serwis i chyba muszę drugi raz...

 

dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    130

Ja jestem klientem Euromaszu w Jastrzebiu koło Lipna, kupiłem u nich drugi ciągnik. Nigdy nie ma problemu z serwisem albo naprawą druga sprawa że nie miałem poważnych awarii . Czasami nawet po godzinach mechanik przyjedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KILEROS    0

Witam mam od 2 lat traktor DFagroplus 100 kupiony od rolnika używany oczywiście do tej pory miałem tylko 1 usterke czujnik obrotów mi padł ale problemów z tym nie miałem korzystam z servisu firmy Savona w woj lubelskim 2 dni i po sprawie w 1 dzień servisant z lapkiem przyjechał a na drugi z czujnikiem zmienił i po sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać , że ta firma zrobiła ogromne postępy . Zmiana kadry obsługującej serwis zadziała. Żadnego problemu nie bagatelizują , przysyłają serwis, chłopacy naprawiają jak trzeba i oto chodzi. .

Edytowano przez DeutzFahr-5110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj