Skocz do zawartości

Zdjęcie

silnik mwm


94 odpowiedzi na ten temat

#81 Share seraf3

seraf3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 wrzesień 2014 - 08:38

silnik mwm Teraz już wiem i prosze się nie czepiać.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
silnik mwm Dzisiaj, 18:02
  •  

#82 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 318 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 06 wrzesień 2014 - 11:43

silnik mwm na bloku tuż powyzej misy olejowej jest napisana kolejność w silniku mwm przypatrze sie a sie zdziwisz, w dodatku jest kolejnosc pracy poszczególnych tłokow
znalazłem to czego szukałem ..:)))

#83 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 18 marzec 2015 - 00:06

silnik mwm

Nowe pytanie, czy d227-6 ma natrysk oleju na denko tłoka?

Ewentualnie czy późniejsze uturbione D226 miały natryski?

Ktoś ma dostęp do schematu magistrali olejowej do tego silnika?

 



#84 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 31 marzec 2015 - 17:40

silnik mwm

OK sam sobie odpowiem, nie ma żadnego chłodzenia tłoków.

 



#85 Share suzuki18l

suzuki18l

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 229 postów

Napisany 14 kwiecień 2015 - 20:35

silnik mwm

tak czytam, i widzę ze i w moim renault 110 54 coś nie tak, strasznie słaby się wydaje, niby agresywnie na gaz reaguje, ale w pracy słabnie, czuć ze coś za słaby, z tego co wyczytałem , i u mnie nie za kopci na czarno , nie wiem jak bym się starał nie puści czarnego dymka, jest siwy biały, niby szybko odpala ale zawsze tak jak by zaskakiwał na dwa-3 tłoki i po chwilce cały silnik łapie, jeszcze jedno mnie zmartwiło, pali odpala, ale raz mi brakło paliwa, zalałem, i żeby go odpalić, to pół dnia na rozruchu i nowym aku, teraz tak powiem ze chyba cudem zaskoczył, szedł siwy biały dym ale ni cholery nie chciał zaskoczyć, rozruch i nowy aku napędzał jak oszalały więc nie ma mowy ze za słabo kręcił, masakra, oby mi nigdy już nie brakło paliwa,  czy ktoś mądrzejszy mógł by mi dopowiedzieć, czym się zainteresować, czy to są objawy jakiejś usterki niedomagania np pompy? 



#86 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4028 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 15 kwiecień 2015 - 09:18

silnik mwm

jak z filtrami powietrza i paliwa ?

sprawdź pompkę zasilającą, na początek stawiałbym na nią


Polska B

 


#87 Share suzuki18l

suzuki18l

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 229 postów

Napisany 15 kwiecień 2015 - 12:38

silnik mwm

tak własnie zrobiłem , rozkręciłem pompkę zasilającą, no było parę syfków, ale to parę okruchów i na pewno nie ograniczały by w zadnym stopniu przelotu paliwa, wykręciłem filtr paliwa , ale dopiero na jutro będzie , wkręciłem s powrotem stary, ale tez się wydaje czysty, i w ogóle filtr polski , czyli wymieniany przez handlarza, bo ciągnik z Francji to raczej tam by nie kupili z polski filtra, odkręciłem dekiel od koła zębatego, tylko co z tego jak nie wiem w którą stronę przestawić te kółko na fasolkach, tzn, w którą stronę pompa ma się przechylić , ?? , zobaczę jeszcze ten filtr powietrza jeszcze, kurczę, miałem case 1056 105 KM, to z kvernelandem 4 obracanym latał na 2 ce czasem tylko trzeba było spowolnić o te 25% , półbieg, a tu 2 na spowolnionym ledwo ciągnie, ciągnie ale ciężko ma takie na granicy albo zaraz zdechnie albo uciągnie, tak wolno na tej jedynce ze masakra tak orać silnik miał być oszczędny a pali więcej od case, a powiedz kolego co z tym ustrojstwem pod pompą, jak to rozkręcić by nie popsuć, wykręciłem tą śrubę z śrubką na 8 , ale tam tylko sprężyna i nie ma co nawet wyczyścić, a i w case, przy odpaleniu , albo tylko kiedy maks ciężko miał to na czarno zakopcił, tak to nic nie puszczał , i żaden siwo biały dym, czuć było zdrowizną , i wo-gule jak ciężko czy coś, to nie słab tylko się grzebał, a tu to rzeczywiście żeby grzebnął to chyba tylko na jedynce, nie wiem, bo już się zastanawiałem sprzedawać i kupić ten model 133-54 , ale szkoda mi bo w bardzo dobrym stanie, wszystko działa jak należy i widać ze dużo nie robił 


Edytowany przez suzuki18l, 15 kwiecień 2015 - 19:42.


#88 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1109 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 15 kwiecień 2015 - 20:14

silnik mwm Jeśli chodzi o orke to u mnie z wałem Campbell tez jeżdżę na 2 żółw... Bez wału to albo 2 zając albo 4 zając na pierwszym zakresie... Ale ziemia ziemi nie równa tak więc...
Ale może coś masz z tą dawką nie tak bo mój jak ma ciężko to taki delikatny dymek puszcza...
Nie ma sensu tej sprzedawać żeby kupić 133 tym bardziej jak stan masz super... Pokombinować z tą pompą albo jak masz możliwość to kup pompę od modelu 120...

Edytowany przez panczo1922, 15 kwiecień 2015 - 20:18.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
silnik mwm Dzisiaj, 18:02
  •  

#89 Share suzuki18l

suzuki18l

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 229 postów

Napisany 15 kwiecień 2015 - 20:17

silnik mwm

orałem jak narazie , cięższe , podchodzące pod glinę, ale ciągniki niby ta sama moc, a słabszy na tyle , że mnie to zmartwiło 



#90 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3286 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 15 kwiecień 2015 - 20:19

silnik mwm

Sprawdź ciśnienie sprężania to podstawa przy diagnozie, jak będzie ok to końcówki a następnie pompa. Ja miałem zjechane głowice i też ciężko zapalał i kopcił na biało



#91 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1109 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 15 kwiecień 2015 - 20:20

silnik mwm Tak jak pisałem wyżej sprawdź ta pompę...

#92 Share suzuki18l

suzuki18l

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 229 postów

Napisany 15 kwiecień 2015 - 20:30

silnik mwm

Sprawdź ciśnienie sprężania to podstawa przy diagnozie, jak będzie ok to końcówki a następnie pompa. Ja miałem zjechane głowice i też ciężko zapalał i kopcił na biało

kolego , podpowiedz jak to się robi jak sprawdzić ciśnienie, chodzi tobie o ciśnienie na wtrysku czy w cylindrze? 



#93 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3286 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 15 kwiecień 2015 - 21:41

silnik mwm

Sprężania, pompa tłoczy a nie spręża  :) wyciągnij wtryskiwacze i w ich miejscu zainstaluj manometr 



#94 Share BENNY82

BENNY82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 839 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 czerwiec 2015 - 07:44

silnik mwm

a czysciłes przewody paliwowe? powinienes zacząc od tego. ja w case miałem identyczne objawy. wymieniłem wiec pompke wspomagającą to samo dalej filtry dalej to samo. pali na dotyk dymka nie pusci czarnrego a jak ciezka robota to schodzi z obrotów i gasl . poszedłem po nitce do kłebka szczelnosc układu paliwowego wymiana podkładek miedzianych jezeli któras wydaje sie zużyta pózniej wymiana sparciałych przewodów paliwowych ukrytych pod kabiną (odchodza metalowe a przy samym baku są gumowe powykrecane popekane bodaj od nowosci trudny dostep był ale warto to sprawdzic czy nie masz tak samo. było ok dłuższy czas ozniej zaczął sie zapowietrzac podczas pracy znowu zachodziłem w głowe co jest. sprawdziłem po kolei dokąd dochodzi paliwo aż dmuchnełem w przewód od baku i co ? przytkany powietrze szło ale powoli bardzo. sprężarka dopiero sie uporała i mam bak do czyszczenia. a przewód przytkał mi sie ze 3 razy już ale nie mam czasu póki co umyc bak



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
silnik mwm Dzisiaj, 18:02
  •  

#95 Share maarianek88

maarianek88

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ruda

Napisany 20 marzec 2017 - 08:36

silnik mwm

Dla D226-6, typ pompy: R3462360 kąt wtrysku 8,33mm +-0,30mm przed GMP bądź w stopniach 27 +-0,5.

 

A czy wiesz może jaki jest kąt wtrysku dla silnika  TD226-4?



Podobne tematy