jaro606

Pomoc w opisie znaków na kole pasowym w T-25.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Witek2010    33

Co do oznaczeń na kole akurat u mnie są dobrze oznaczone wszystko się zgadza odkręcałem wtryskiwacz i sprawdzałem. Ustawiłem na słuch nie wiem jak jeszcze jest z mocą bo bez obciążenia trudno się zorientować.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

według mnie nie trzeba ustawiać na koło pasowe,  tylko wystarczy przyjrzeć się kole zębatemu pompy i tej tarczy z otworkami. Są tam nabite trzy znaki, ich zgranie to odpowiedni kąt wtryysku. U mnie ustawiałem na koło pasowe i kręciłem wałkiem pompy to mi nie wychodziło. To ustawiłem tak jak jest na zdjęciu i gra.

post-177493-0-16820900-1489261878_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

No to jak ktoś nie ma koła oryginału z tymi zje... Znakami jak wyczuc GMP? Elektrodę włożyć w miejsce wtryskiwacza czy jak to wyczuc? Bo nie ogarniam tego naprawdę choć bardzo bym chciał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

No ja ustawiłem na t1 bo zrobiłem sam sobie znaki na kole pasowym i co się okazało ciągnik gorzej zaczął odpalać i twardo chodzić więc nie wiem o co tu chodzi w tym skoro książki tak podają ze na t1 powinno być ustawione a może po prostu ustawić na t2 i zobaczyć jak ciągnik pracuje? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

To cofnij pompę teraz do górą do siebie żeby początek wtrysku był za  pierwszym znakiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8
22 godziny temu, balcerek1 napisał:

To cofnij pompę teraz do górą do siebie żeby początek wtrysku był za  pierwszym znakiem

Balek to czyli ustawić na t2 i znów początek wtrysku skoro ma być za bo ja ustawiłem kat wtrysku na 1 kresce co są obok siebie czyli muszę ustawić na t2 w takim razie i odkręcić pokrywę od oleju i kręcić pompa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak na t2 dobrze pali i nie kopci to zostaw go i niech chodzi. Z Resztą Władek to wielka tajemnica. Ja ustawiam władki na t 1 i dopiero koryguje po głosie i kopceniu z komina i sposobie odpalania i powiem ci że to jest zależne od pompy i sekcji. Testowałem kiedyś jednego na dwóch pompach i na jednej pracował na t1 elegancko a na drugie musiałem  ustawić prawie na t2 bo na t1 był bardzo twardy i kopcił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj