Polecane posty

yasko1980    0

witam kupilem 1224 miesiac temu Potrzebuje kilku odpowiedzi nt. Mam katrolke od kierunkow i 1 czerwona A sa jeszcze 4 Moze ktos pomoc? jestem nowy Proszę o wyrozumiałość pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Są cztery, po za zegarem, o tych mówisz?

1. lewa górna - ciśnienia mikro pompki.

2.lewa dolna - włączania przedniego napędu.

3.prawa górna - ciśnienia powietrza, jak spadnie poniżej 4 at. to się zapala.

4.prawa dolna - ręcznego hamulca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yasko1980    0

kolego chodzi mi o kontrolki właśnie na zegarze Innych u mnie niema niestety a przy okazji czy jest kontrolka od przedniego napędu bez blokady?

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

W zegarze masz kierunki, ciśnienie oleju, ładowanie i światła drogowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

nie chcę tu nikogo w błąd wprowadzać ale w oryginalnym zegarze są tylko kierunki, światła drogowe i kontrolka od ładowania czyli raptem 4 szt. a o kontrolce od ciśnienia oleju to pierwsze słysze a poza tym to nie ma chyba nigdzie czujnika przy silniku od tego tylko zegar jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Od ciśnienia oleju w skrzyni biegów z mikropompy. Od napędu w starych nie było, ale prosto można dorobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yasko1980    0

witam rozebrałem deskę i jest tak;

1 jest od kierunkowskazów

2-czerwona nie działa

3-wzbudzenie alternatora-ładowanie

4-swiatla drogowe

od czego jest ta 2 ?

Ciśnienie oleju jest na zegarze,jak mogę podłączyć kontrolka od załączania przedniego napędu ,jest załączany linka

Jeśli chodzi o mikropompke to chyba jej nie mam bo ten co sprzedał mówił ze te ciągniki nie miały Zólwia i Zająca!

 

Zapomniałem dodać ciągnik jest z 1982 roku-może to jakaś przejściówka

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

mikropompka jest w każdym egzemplarzu bo jak by jej nie było to by ci wałek nie kręcił i napęd nie działał bo ona to właśnie zasila oraz żółwia, a u ciebie najwidoczniej żółw został zaspawany, jeśli chcesz mieć kontrolkę od przedniego napędu to chyba trudno będzie ją założyć skoro masz na linkę aczkolwiek można by spróbować założyć od ciśnienia mikropompki (na szkrzyni biegów u góry pod podłogą jest na to miejsce ale nie we wszystkich typach skrzyń przynajmniej w tych starszych może nie być) to wtedy byś miał jako takie rozeznanie czy mikropompka ma ciśnienie bo jak się włącza napęd to ciśnienie spada i jeśli była by już mikropompka trochę słabsza to wtedy czujnik podczas włączonego napędu mógłby się zaświecić ale to nie było by raczej takie dokładne wskazywanie czy napęd jest włączony czy nie. Najlepiej jest zawsze sprawdzić ręką czy linka jest wyciągnięta czy nie i wtedy jesteś pewny na 100% jaka jest sytuacja :) myślę że trochę pomogłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yasko1980    0

witam Dzięki za podpowiedz MOCHER Przedni napęd jest ok. działa. Jeśli chodzi o załączanie walka to nie dziala Mogę tylko pod siedzeniem. Skrzynia jest 4 biegowa Jeśli chodzi o przedni napęd to gdzie ta linka idzie? jest podłączona. Ja mam mtz-a od 6 lat i tam przedni napęd jest tez na linkę. przy skręcie kol się rozłącza. Przy okazji np. orki to za każdym razem muszę załączać przedni napęd,czy wystarczy raz na początku orki

 

pomyliłem się w mtz-cie to TYLNY napęd jest na linke załączany hydraulicznie SORKI Pozdrawiam wszystkich userow

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

w ursusie to jak raz zaciągniesz linkę to masz "włączony i włączony" napęd aż go wyłączysz, a koniec linki znajduje się przy tylnym moscie z tej obudowy co wychodzi wał napędowy na przedni napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yasko1980    0

dzięki MOCHER za rady Rozumie ze włączając przedni napęd na początku orki a wyłączam jak skończę pole orać Przedni napęd nie przeszkadza na uwrociach i nie muszę go wyłączać

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

YASKO1980 dokładnie tak jak mówisz B) na początku włączasz a jak skończysz to wyłączasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dir
      witam czy sworzeń zabezpieczający zaczep ma wchodzić do skrzyni biegów?
    • Przez marcin1993
      Witam, mam taki problem w zetorze 12245 zwrotnica podczas skręcania przeskakuje i ma luz że całe kolo się chwieje, koledzy podpowiedzieć co mogło się stać są tam jakiejś tuleje albo łożyska, dzięki z góry za odpowiedź. Pozdrawiam
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez bravo87
      Witam. nie znalazłem więc piszę. Mam prośbę do posiadaczy ursusów ciężkiej serii z oryginalnym grubym dachem (nie takim jak w zetorze), a mianowicie czy któryś z posiadaczy mógł by mi zwymiarować dach ?? mam możliwość zrobić a chciał bym aby wyglądał jak oryginalny. Nie piszcie że lepiej kupić gotowy bo słano wyglądają a teraz dać 1200 za dach to lekka przesada. 
    • Przez WojtekBuawski
      Witam, Jak i czym było by najlepiej obić cienki dach w c385?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj