flywin

Uszczelnieie MTZ82

Polecane posty

flywin    1

Witam , jak Uszczelnić Dobrze MTZ82 96r cały czas leje się z Regulatora siłowego i Siłownika

było już wymieniane uszczelnienia (O-Ringi) , pomagało to na chwilę

nie wiem czy to jest spowodowane tym , że te zestawy naprawcze są do niczego , czy ktos może wie gdzie kupić w Lublinie Dobry Zestaw taki? cy może jednak w Hydrualice siłowej kupować oringi na wzór z Zestawu

 

W Lublinie w czescie do MTZ/Belarusa Zaopatruje się w Firmie Boras

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomencki184    13

Witam , jak Uszczelnić Dobrze MTZ82 96r cały czas leje się z Regulatora siłowego i Siłownika

było już wymieniane uszczelnienia (O-Ringi) , pomagało to na chwilę

nie wiem czy to jest spowodowane tym , że te zestawy naprawcze są do niczego , czy ktos może wie gdzie kupić w Lublinie Dobry Zestaw taki? cy może jednak w Hydrualice siłowej kupować oringi na wzór z Zestawu

 

W Lublinie w czescie do MTZ/Belarusa Zaopatruje się w Firmie Boras

 

 

Ruskiego nie uszczelni nigdy na perfekt.Co do zaopatrywania się w części u Borasa (sam u niego kupywałem)ale są tanie części w Hurtowni Rolnex Boras właśnie bierze od nich części.Znajduje się właśnie w miejscowości Łucce koło Lubartowa na allegro mają trochę powystawianych części.A z uszczelnieniami tak to jest spróbój na sylikon złapać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

no ale na sylikon nie da rady bo to masz w siłowniku po tym tłoczysko chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

tam leje się Superol zalewałem nawet 20W50 też nic nie daje ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Na bank da się tak zrobić żeby nie ciekło. Mi z regulatora się nie leje, za to lało się z rozdzielacza pod kierownicą. Też mówili że się nie da. Kupiłem zestaw naprawczy, potem do sklepu i oringi porządne zamiast tych ruskich. Ponad pół roku i nawet się nie spocił rozdzielacz.Albo masz kiepskie uszczelmnienia albo rozklekotany regulator. Gdzieś musi być przyczyna.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grabarz    43

A może tłoczysko ma jakiś zadzior. Wujek ma taki problem kupił nowe aku i miały wadę fabryczna ze po 15 min pracy aku się gotowały, kwas poleciał na tłoczysko wżarło się i ma nie równa powierzchnie i olej teraz cieknie. Ja mam ten ruski zestaw naprawczy i jakoś mi nie cieknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

no tak ale ja podziękuje za taka konserwacje ;p

ja chyba zakupie dobre oringi w sklepie Hydrauliki Siłowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Co do siłownika może ci się tłoczysko zużyło ?Bo u mnie w t 25 tak samo ciekło mino nowych uszczelnień[nie było żadnych rys na tłoczysku]  i przestało cieknąć dopiero po wymianie tłoczyska,nowe tłoczysko do siłownika C-100 kosztuje 78zł na allegro z uszczelniaczami .




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

ruski siłownik to banalne do uszczelnienia tylko wymień wszystkie uszczeliki a nie jak ci z serwisu ci mówili ze plastików się nie wymienia.. Żeby było suche to najwazniejsze jest dobrze uszczelnic pokrywe gdzie tłoczysko pracuje Przychodzą 2 oringi, i 2 tulejki plastikowe a na sama góre taki gruby uszczelniacz. Jak uszczelniłem ruskimi uszczelkami to rekami go nie ruszysz. W t25 też zawsze były problemy zrobiłem raz porządnie na oryginałach wszystko powoli i dokladnie. Trzeba uwazać też na tą rurke można przyciąć oringi przy odrobinie antytalentu


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj