Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

zetor 3320 światla

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam mam takie pytanie jak sie wlacza swiatla w zetorze 3320 , wszystkie sie wlacza stacyjka 1-pozycyjne 2-mijania 3- drogowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Siema światła w każdym zetorze tych lekkich serii włącza się stacyjką 1 pozycje, 2 mijania / drogowe. Światła drogowe przełącza z się tym włącznikiem co kierunkowskazy tylko że odpycha się go w stronę drzwi :)


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

oj nie wiem czy w ostatnich nie załącza się pokrętłem bo miały one stacyjke jak w samochodzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    76

Siema światła w każdym zetorze tych lekkich serii włącza się stacyjką 1 pozycje, 2 mijania / drogowe

Ok ale tylko w tych starszych typach...z tego co się orientuje to w późniejszych wersjach są oddzielne przyciski od świateł.


Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Ale wydaje mi się że jeszcze w tym modelu światła włączało się stacyjką dopiero w modelu z półokrągłą maską było zapalanie z kluczyka i wtedy światła włączane były przełącznikiem. Chociaż mogę się mylić:)


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    76

Te modele później przeszły face-lifting i tez miały już plastikowe półokrągłe maski-zależy który rocznik pewnie tak po 97 były już w plastikach.


Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

zetory face lifting przeszły po 2000 roku i do tego czasu miały stacyjkę w desce rozdzielczej którą włączało się aby światła tak jak w starszych modelach. po 2000 roku kiedy zaczęto montować plastikowe błotniki i maski półokrągłe zamontowano stacyjkę jak w samochodzie na boku a w miejscu dawnej stacyjki była jakaś kontrolka.


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bomba41    0

tak, i ta stacyjka na boku to najgorszy pomysł inżynierów zetora, jeżeli siedzonko pasażera jest z boku, to łatwo (mój znajomy w 7340 tak miał) pasażerowi wyłamać kluczyk. sam bym sobie do zetorka założył tą stacyjke, ale w miejsce oryginalnej, "na gwoździa"

Swoją drogą, jeżeli zetor ma stacyjke na gwoździa, to własnie nią się włącza światła, a w tych ze stacyjką na kluczyk pokrętłem na desce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Mam zetora 3320 z 1997r i światła włancza się jak napisał @jaroweres

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj