samsung335

Zetor 5211 problem z wyciekiem oleju

Polecane posty

samsung335    0

Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Tak się dzieje "od jakiegoś czasu" czy tylko przy tych mrozach - jeśli przy mrozach to być może zamarzła ci odma tzn. rurka pomiędzy filtrami oleju - tam jest przeważnie tłusta maź - i ciśnienie ze skrzyni korbowej ucieka tam gdzie ma lżej porywając ze sobą olej. Masz ponadto najprawdopodobniej uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. U siebie wymieniłem i kontrolki nie zapalał ale też cieknął, dopiero następny był dobry (koszt około 11 zł). Co to znaczy "ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne"? Podłączałeś zewnętrzny manometr czy chodzi Ci o poziom oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

czujniki w zetorze często przeciekają, a w niskich temp oleju podają że brak jest cieśnienia (mróz -30 :P) ja u siebie już go 2 razy wymieniałem. na korku od wlewu oleju często uszczelka sie "podwija" warto zwrócić na nią uwagę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samsung335    0

Zaczeło się to dopiero dziać przy mrozach. Podłączałałęm zewnętrzny manometr. Kupię czujnik i uszczelkę to wymienię i problem powinien już zniknąć. Dziękuję za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

wszystko pewnie raz przez mróz dwa ciagnik pracuje pewnie krótko i nie łapie temperatury a wtedy para się skrapla i robi się masełko, tak jak kolega wyżej mogło odme złapać, proponuje zastawić całą chłodnice tekturą szczelnie zawsze to szybciej ciągnik łapnie temp, a termostat też wskazany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Sprawdź koniecznie tę odmę - czy jest drożna, może zamarzło w śrubie, którą jest przykręcona? Jeśli nie będzie drożna to żadne uszczelnienie nie pomoże. Jak dobrze uszczelnisz korek to może wyrzucić olej np. uszczelniaczem od strony koła zamachowego, a tego byś chyba nie chciał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor52    0

witam. mam taki problem założyłem nową pompę i ciśnienie oleju tak zwiększyło sie że wyrywa aż kubki.prosze oporady jak zmniejszyć ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

o której pompie piszesz ? Jak podnośnikowej to na deklu ,co jest zamontowana, jest obok zawór bezpieczeństwa , który decyduje o max ciśnieniu w układzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor52    0

założyłem pompe silnikową. nawolnych obrotach ponad 6 atmosfer.

 

założyłem pompe silnikową i powkręceniu zegara ponad 6 atmosfer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olo1104    0

doszleś z tym cisnieniem? bo u mnie to samo,na zimnym ok 8 i wycieka z kubkow i odmy?odpisz 

Edytowano przez olo1104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj