PrezeS92

Sterowanie 2 wyjsciami hydrauliki w T-25. Szczegóły.

Polecane posty

PrezeS92    25

Witam wszystkich! Mam prośbę do was abyście pomogli mi w jednej kwestii. Otóż Potrzebuję utworzyc dodatkowe wyjście hydrauliczne z rozdzielacza lub pompy i powrót. Potrzebne mi to do dodatkowego rozdzielacza przy ładowaczu i szczerze mówiąc nie mam bardzo pomysłu jak to zrobić. Przydał by się krótki opis i jakieś fotki. Z góry dzięki!!

Pozdrawiam!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    42

jeśli nie masz jeszcze wyjścia hydraulicznego to pod podłoga w kabinie znajduje się zaślepiona rurka wychodząca z rozdzielacza (sekcja obok podnośnika TUZ) wystarczy wyprowadzić szybkozłącze rurką i już masz, natomiast powrót możesz bezpośrednio wprowadzić do kurka wlewu oleju (pod siedzeniem z prawej strony)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Do powrotu możesz też użyć 2 wyjścia hydraulicznego które znajduje się po lewej strony i jest na samej zwojnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrezeS92    25

Wiecie dopiero się przymierzam zrobić bo węże zawsze można do kupić tylko nie wiem czy mi to zda egzamin. Mam ładowacz mikrus 1a on nie ma własnej pompy, potrzebuje zrobić tak jak w c-330 prosto z pompy przez rozdzielacz i powrót też przez rozdzielacz. Czy to w ogóle da się zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Z jednego wyjścia będzie zasilanie , a drugim powrót , jest mały problem ,dzwignia rozdzielacza musi byś w położeniu roboczym , ale przy każdym wzroście ciśnienia dźwignia wróci do położenia neutralnego i odetnie dopływ oleju do ładowacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zylaczek    0

Opis: 1- wyjścia na siłownik podnośnika; 2- wejście zasilania rozdzielacza (prosto z pompy);3 i 4 wyjścia na tzw kiper(kiedy w jednym masz włączysz kiprowanie to w drugim masz swobodny powrót np przy owijarce) Jest jeszcze jedno wyjście poniżej wlotu zasilającego(od spodu), te prowadzi do filtra oleju (pod siedzeniem z lewej strony), powrót każdego oleju czy to z podnośnika czy z kipera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zylaczek    0

Czytaj uważnie! wyjście poniżej wejścia (oznaczonego "2")od spodu, przykręcane na trzy śruby ósemki (albo dwie nie pamiętam). U mnie fabryczne jest rurka wspawana w blachę i w ten sposób przykręcona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

Co do wyjść hydraulicznych to wiem że są dwa tylko że zaslepione a z powrotem musiałbyś pokombinować z wyłączeniem podnoośnika tylnego jak Ci nie potrzebny i tam podłaczyć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrezeS92    25

A jeżeli podłączył bym przewód od razu z pompy(omijając orginalny rozdzielacz) to czy nie popsuł bym pompy i tego drugiego rozdzielacza? A co jesli dałbym trójnik to czy cisnienie nie było by za małe na ten ładowacz? A moze zawór mechaniczny do przełanczania cisnienia bo przeciez tuz będzie mi jednak potrzebny... Pomóżcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielr    0

Cześc przeczytałem tem temat i niestety musze Ci powiedziec że w t-25 jest za niskie ciśnienie bo tylko 100 bar a mikrus potrzebuje 160 bar. Sam mam mikrusa 1a(tylko że mam przy nim orgnał pompe ze zbiornikiem) i gdy miałem ustawione cisnienie na zaworze przelewowym 110bar to ładowacz był słaby i był problem żeby podniesc pelen chwytak obornika a po wyregulowaniu na 160bar to chodzi az milo i troll nie ma szans. Wydatek pompy mikrusa przy 430-540obr/min. WOM wynosi 23l/min. u mnie chodzi ciagnik na 1200obr/min co daje około 350obr/min WOM i ładowacz jest szybki. Pomysl czy jest sens podłączac do hydr. ciągnika czy zrobic jakas pompe zakładaną na WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel253    0

Oglądając filmiki na YT napotkałem jeden w którym T-25 orał pługiem obrotowym Lemken. A w komentach gośc sie pytał jak on to obracał, odpowiedział że hydrauliką. A na jakimś forum czytałem że w każdym T-25 są 2 wyjścia hydrauliczne. W swoim Władku nie mogę ich znaleźć, a książke od ciagnika nie wiem gdzie mam. Napiszcie jeśli wiecie gdzie są wyjśćia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

mam władka z 79 roku był rozdzielacz dwu sekcyjny teraz mam założony 3 sekcyjny od fadromy jedna podnośnik druga do tura trzecia na wyjście z tyłu do wywrotu przyczep i teraz muszę go przystosować do kombajnu ziemniaczanego karlik muszę mieć z tyłu dwa wyjścia hydrauliczne coś muszę wymyślić ,kiedyś wybierałem 60 tką teraz mam większego i nie chcę dusić ziemniaków oponami do anny starcza jedno wyjście karlik musi mieć dwie może ktoś wybiera ziemniaki władkiem i podpowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Ja w swoim z 78 miałem jedno wyprowadzenie do połowy podłogi,a drugie pociągnąłem od rozdzielacza przewodem hydraulicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Ja w swoim T25 te schowane końcówke pociągnąłem przewodem i przymocowałem koło gniazda świateł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Zacznijmy od tego że może kolega nie ma ich w ogóle wyprowadzonych ja mam władka z 1978 roku i do pługa do śniegu z przodu musiałem je wyprowadzać z rozdzielacza bo były zadeklowne korkami tutaj zdjęcie :)

173407a2266ef80fm.jpg


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Właśnie piotruniu nie każdy ma oby dwa wyprowadzone u mnie w rozdzielaczu normalnie jedno jest zaślepione od nowości żadnej rurki wyciagniętej


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Zacznijmy od tego że może kolega nie ma ich w ogóle wyprowadzonych ja mam władka z 1978 roku i do pługa do śniegu z przodu musiałem je wyprowadzać z rozdzielacza bo były zadeklowne korkami tutaj zdjęcie :)

173407a2266ef80fm.jpg

Mój też z 78

 

A to zdjęcie mojego rozdzielacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Pierwszy raz spotykam się z taki czymś,zakładałem kiedyś wyjście w Władku z 80r i miał wyprowadzone wyjścia i z lewej jak i z prawej oba leżały na pochwach ale nie były zaślepione przy rozdzielaczu. :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Jak dobrze pamiętam to skończono tak wyprowadzać w 1979 roku gdy zmieniono budowę błotników i wprowadzono kabinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj