PrezeS92

Sterowanie 2 wyjsciami hydrauliki w T-25. Szczegóły.

Polecane posty

Piotruniu25    3164

Wystarczy tylko podpiąć,jeszcze zależy jak ci siłownik trzyma bo jak będzie puszczał rozdzielacz i siłownik to wiele nie narobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

no rozdzielacz to mam już po kilku regeneracjach. więc rewelki nie ma... patrzyłem na oryginalne łączniki ale to drogie bo 2kat za ok800zl za taką cane wolę kręcić śrubą :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Ktoś na AF wykorzystał stary siłownik od podnoszenia zamiast łącznika,kosz takiego siłownik nowego pewnie ze 150zł jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekjsp    8

Dobra. Ale, zakładam (tylko zakładam dla wyjaśnienia), że podłaczę dwa siłowniki jednostronnego działania np. dwie przyczepy osobno pod każde wyjście to jak bede kiprował i opuszczał każdą z osobna???

 

 

 

moim zdaniem władkowi by zabrakło oleju żeby podnieść obydwie przyczepy na raz jeszcze gdyby one miale po dwa tłoki..


KPK Kumurun Team -Sekcja Organizcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kolego marekjsp,na pierwszej przyczepie beczka z olejem podłączona do układu by starczyło oleju...

A tak swoją drogą ma ktoś zamontowany we władku rozdzielacz od mtz?Albo jakiś inny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro606    0

No własnie. ciecawi mnie jak by sie sprawował rozdzielacz 3-sekcyjny od mtz???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Sprawo wadź to by się sprawował ale raczej na pewni nie pasował by na mocowanie,jeśli potrzebę ci duża ilość wyjść zrób oddzielny układ i zastosuje zwykły 3 sekcyjny rozdzielacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro606    0

ja na razie nie potrzebuje dodatkowych wyjść ino tak zapytałem bo mnie ciekawi ta sprawa :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

u siebie mam taki patent. zamiast rurki łączącej pompę z rozdzielaczem wstawiłem zawór trójdrożny, połączyłem to przewodami gumowymi. po przełączeniu w 1 pozycję pompa zasila oryginalny rozdzielacz, a w pozycji 2 trzysekcyjny rozdzielacz do tura. rozdzielacz jest trzysekcyjny bo w planach mam krokodyla:) coś takowe http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-tur-3-sek-gratis-i2084272861.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro606    0

no rozumie. ciekawe. a mogłbys podac link do takiego zaworu. za powrót z rozdzielacza jak zrobić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

mam taki zawór http://allegro.pl/zawor-hydrauliczny-trojdrozny-m18-z-z-i2058931373.html

co do powrotu. u mnie powrót od oryginalnego rodzielacza jest takim wężem mocowanym opaskami i szedł kiedyś przez nagrzewnicę, którą wywaliłem (raz że nie było miejsca na rozdzielacz a dwa że nie używałem nigdy jej). z nagrzewnicy wziąłem taką końcówkę z 4 wyjściami, ( 3 są przelotowe, a jedno ma zaworek zwrotny) zaspawałem jedno przelotowe wyjście. pod to z zaworkiem podłączyłem powrót z rozdzielacza od tura, a pod pozostałe powrót z org. rozdzielacza i przewód do zbiornika z olejem.

 

w planach jest jednak przeróbka układu-dołożenie dodatkowego zbiornika na olej, zrobienie powrotu z rozdzielacza tura bezpośrednio do zbiornika, zamontowanie zasilania i powrotu rozdzielacza od tura przewodami o większej średnicy, wstawienie węża łączącego niepotrzebne wyjście z rozdzielacza z powrotem (teraz jest zaslepione korkiem ale tur wtedy wolno opada i cieknie spod korka, no i słychać pompę wtedy jak opuszcza się na obrotach)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj