Skocz do zawartości

Zdjęcie

Siła uciągu ładowarek teleskopowych


66 odpowiedzi na ten temat

#41 Share ozon87

ozon87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 536 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 luty 2012 - 10:34

Siła uciągu ładowarek teleskopowych Jak widać manitou ma niezły uciąg :P


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Siła uciągu ładowarek teleskopowych Dzisiaj, 13:37
  •  

#42 Share pigmer

pigmer

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 luty 2012 - 11:49

Siła uciągu ładowarek teleskopowych @ozon87- nie wiem na czym to polega bo ten Fendt ma chyba 300 km a Manitou to nawet nie wiem ile :P i można powiedzieć, że Manitou wygrywa.
Ale ten Fendt nie miał chyba włączonego napędu na przód :mellow:, ale mimo wszystko z tyłu ma koła bliźniaki. ;)

#43 Share manitoumechanik

manitoumechanik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 luty 2012 - 11:57

Siła uciągu ładowarek teleskopowych haha sporo wiem ,, no cos tam wiem ,problem polega na tym ze kazdy przypadek zakupu maszyny nalezaloby rozpatrywac w kategorii co komu jest potrzebne i co maszyna chce robic czy jezdzic tylko po podwórku bez pzejazdow kilkukilometrowych pod obciazeniem i jak czesto,.,Co myśle o ladowarkach z tuzem i womem ,,zatem ten tuz i wom ,, zastanowmy sie ... to reklama firmy merlo i próba wyskoczenia przed innych producentem innowacją ,,firma ztradycja jcb i manitou nie robi takich rzeczy bo po co ,,, niech nikt nie sadzi ze ladowarka merlo z tuz i wom moze pracowac całymi dniami w polu zplugiem badz broną aktywną jeden sezon orki i siewu i bedzie po napedach gwarancja ,, ten tuz przydawalby sie zalozmy pod przewracarke,, zgrabiarke ,siewnik do nawożów po łace pojezdzic np ,,tak jakby dorywczo i takie jazdy no po godzinie prawda,, nieoszukujmy sie ladowarka jest do ładowania a ciagnik do ciagania ,, i niech nikt narazie tego nie próbuje zmieniac a tyma bardziej włosi ze swym swietnym merlo ktore robi od lat 90tych od 92 roku chyba pierwsze ladowarki i niestety bez wiekszego sukcesu ,,, choc typowe stare merlo na hydrostacie do jezdzenia po placu Ladowania palet z nawozami bigbakow ,,jest dobrą maszyną bo precyzyjnie ja sie jezdzi i nawet wygodniej dla operatora ,, no i wyskoczyc na pole poladowac bele ,, kiedy jedziemy z duzą predkoscia mamy mała silę maszyny meczymy wowczas naped i grzejemy olej -proste zatem te maszyny to mała prędkosc duzo obrotow i nie zakatujemy tego ,,i na miłość boską nie oszdzędzajmy na wymianach oleju hydraulicznego ,,miniumum co tysiac mth badz raz w roku zmieńmy go i to nie na tenn najtanszy brudn HL 46 tylko minimum HV 46 i to dobrej firmy bo niektore oleje juz jako nowe maja ósmę klase czystosci tylko o tym sie nie mówi bo sie niewie to tyle odnosnie hydrosatów ,, są dobre załezy do czego rzecz jasna ,,poza tym kazdy hydrostat spala wiecej ropy niz zwykly naped bo maszyna ciagle jest na wyzszych obrotach to pewne ,, a zwykla skrzynia jest lepsza do przejazdów dalszych i holowania przyczep ale do jazdy precyzyjnej po placu jest mniej precyzyjna bo jezdzac wolno muslimy ciagle ja podtrzymywac na hamulcu ,i np wspomaganie hamulców przydaje sie ,,ale ojojoj naprawde nie chce zanudzac bo moge dlugo o tym gadac..o olejach ,skrzyniach ,ich naprawach ,, a decyzjj zakupowych za nikogo nie podejme to sa wasze pieniadze i wasze decyzje ..tylko prosze jak juz cos uzytkujecie to nie psujcie sami sobie swych maszyn i nie zalujcie kasy na przeglady okresowe ,,pomiary cisnien i diagnoz stanu maszyny przez fachowców to jak nowotwór pozno wykryty i nieleczony zabija,,,,, nie zabijajcie swych maszyn a pozniej nie krzyczcie ze sa słabe ,,,,uzywajcie ich zgodnie z tym do czego zostały zaprojektowane ,, pozdrawiam

#44 Share ozon87

ozon87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 536 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 luty 2012 - 13:39

Siła uciągu ładowarek teleskopowych Kolego nie pisz takich długich postów bo nikomu nie chce się tego czytać.... Chociaż ja zrobiłem wyjątek i przeczytałem :D

#45 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 05 luty 2012 - 14:02

Siła uciągu ładowarek teleskopowych ja nie dałem rady :P ale to ze względu na brak interpunkcji, akapitów i wstawianie błędnych znaków...

Edytowany przez b0gdan, 05 luty 2012 - 14:03.


#46 Share pigmer

pigmer

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 luty 2012 - 14:04

Siła uciągu ładowarek teleskopowych @ozon87- ważne aby mądrze i na temat :)
Co myślicie o tych ładowarkach: http://maszyny.dlafa...ncie-poniej-6-m - dadzą radę pociągnąć ok. 30 balotów słomy na lawecie lub na przyczepach? Ile te ładowarki mogą kosztować? Czy można już kupić je w Polsce, bo na Polskiej stronie NH nie ma jeszcze o nich żadnych informacji.

#47 Share Glon

Glon

    Użytkownik

  • userphoto
  • Members
  • PipPip
  • 80 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat Bydgoszcz

Napisany 05 luty 2012 - 14:35

Siła uciągu ładowarek teleskopowych Nasze społeczeństwo.Fachowca wyśmiać,sami lepiej wiedzą.

#48 Share manitoumechanik

manitoumechanik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 56 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 luty 2012 - 16:19

Siła uciągu ładowarek teleskopowych kolego members i vip naprawde ja was nie zmuszam do czytania mego postu jak ktos nie chce nie musi ja waszych tez nie czytam bo nic madrego z zgodnego z prawdą nic nie ma ale nienarzekam piszcie sobie ,, a mego postu pomimo braku znakow interpukcyjnych i tak nie zroumiecie bo jeszce kupa lat zycia przed wami aby wiedziec o co mi w nim naprawde chodzi,,a ze ja zle pisze to wiem po jestem mechanikiem nie poliglotą ,,

#49 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 05 luty 2012 - 16:32

Siła uciągu ładowarek teleskopowych Napisałeś "a ze ja zle pisze to wiem po jestem mechanikiem nie poliglotą" , a jak Ci o tym powiedziałem, to mnie obrażasz.:P

#50 Share pigmer

pigmer

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 luty 2012 - 19:06

Siła uciągu ładowarek teleskopowych Nie kłóćcie już się tylko lepiej odpowiedzcie na mój ostatni post :P

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Siła uciągu ładowarek teleskopowych Dzisiaj, 13:37
  •  

#51 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 05 luty 2012 - 22:40

Siła uciągu ładowarek teleskopowych ładowarki mają dobry uciąg bo ważą przeważnie koło 7 ton mam na myśli te z pokroju JCB 531-70, mocy to też mają odpowiednio 100-130KM, a ciągniki tej mocy to mają do 5 ton bez dodatkowych balastów. Sam mam 531-70 Agri Super, 130KM prawie mocy, sobie nic nie robi z przyczep 4 tonowych, a i ciężarówki zakopane też bez problemu wyrywa.

#52 Share pigmer

pigmer

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2012 - 20:13

Siła uciągu ładowarek teleskopowych A co myślicie o ładowarkach New Holland (ogólnie), czy są awaryjne?
I co myślicie o tych ładowarkach: http://maszyny.dlafa...ncie-poniej-6-m - dadzą radę pociągnąć ok. 30 balotów słomy na lawecie lub na przyczepach? Dealer mówił, że mają silnik Perkinsa i za model LM5030 trzeba zapłacić ok.180 tys. netto.

#53 Share pigmer

pigmer

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 luty 2012 - 19:03

Siła uciągu ładowarek teleskopowych Odświeżam temat bo chcę się konkretnie dowiedzieć informacji o sile uciągu wymienionych w tym temacie ładowarek http://www.agrofoto....s-claas-vs-jcb/ czyli o:

Merlo P 34.7,

Manitou MLT 627,

Claas Scorpion 6030,

JCB 531-70,


i o modelach z podobnymi parametrami.

#54 Share Rebel21

Rebel21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Łęczyński
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 06 marzec 2012 - 09:43

Siła uciągu ładowarek teleskopowych Od 2 miesiecy mamy waidemana 6025 bez problemu sobie radzi w ciaganiu przyczep z kiszonka po 20-25 bel kazda ponad 500kg na jednej lawecie specjalnej do bel... a ten model ma zaledwie 68KM wiec o czym mowa wieksze tym bardziej sobie dadza rade:)

#55 Share wojtaso

wojtaso

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 93 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 06 marzec 2012 - 16:42

Siła uciągu ładowarek teleskopowych Bez problemu? Wątpie, ponad 10 ton bez masy przyczepy, czyli 13 ton to na ciagnik 70 KM dużo, a co tu mówić o ładowarce... Może ciągnie, ale 10 km/h...

Edytowany przez wojtaso, 06 marzec 2012 - 16:43.


#56 Share Rebel21

Rebel21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Łęczyński
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 06 marzec 2012 - 18:35

Siła uciągu ładowarek teleskopowych nom akurat ja ciagam przyczepe z takim ciezarem ta ladowarka mam ciagnik McCormick tez 68KM i powiem szczerze ze ladowarka ma lepsza sile uciagu bo jest ciezejsza... I z predkoscia do 25-30km oczywiscie po drogach utwardzanych nie po polu

#57 Share rower56

rower56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 179 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 kwiecień 2012 - 08:33

Siła uciągu ładowarek teleskopowych



Jak widać na filmikach Merlo ma niezłą siłę uciągu, tylko ciekawe jak wygląda spalanie podczas ciągnięcie np. przyczepy samozbierającej, co o tym myślicie?

Edytowany przez rower56, 08 kwiecień 2012 - 08:34.


#58 Share GRGOJ

GRGOJ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 318 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2012 - 09:59

Siła uciągu ładowarek teleskopowych a ja jestem ciekaw jak wygląda łąka po przejeździe tej ładowarki :/

#59 Share rower56

rower56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 179 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 kwiecień 2012 - 14:46

Siła uciągu ładowarek teleskopowych Pewnie troche się ugniecie :D
A tak na serio to co o tych filmach myślicie, napęd tej ładowarki długo wytrzyma obciążenia jeżeli będzie się ciągać nią takie sprzęty (albo np. płóg)?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Siła uciągu ładowarek teleskopowych Dzisiaj, 13:38
  •  

#60 Share darko38

darko38

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 15 maj 2012 - 22:38

Siła uciągu ładowarek teleskopowych merlo 26.6 spt z 2006 ma coś ok 100 km silnik Perkinsa spala przy pługu śnieżnym max 6l/mth ma placu załadunek BB palet rozładunki 2,5 l/mth wiec jesli chodzi o paliwo to można zapomnieć go nalac :D

Podobne tematy