Zaloguj się, aby obserwować  
Heniekii

BioDizel a John Deere

Polecane posty

Heniekii    2

Witam

 

Jak w temacie macie jakies doswiadczenia?Myslalem latem zalac biodizla do johna ale pomyslalem ze najpierw zadzwonie do firmy i sie zapytam czy nie maja zadnych przeciwskazan no i po tel do 2 delerow w moim rejonie kazdy mi to odrazdzil ale nikt nie byl wstanie podac konkretnych za ani przeciw Biodizlowi

 

Ja zrezygnowalem z tego paliwa z takiego powodu ze widzialem kiedys sprowadzonego jelenia u handlarza i on mial 2 zbiorniki i dzialalo to jak w insalacji LPG tylko z tym ze odpalal sie na ropie a potem przelanczal na biodizla

 

przedewszystkim chodzi mi o biodizla w ciagniku 6830

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Dwa razy szybciej filtry musisz wymieniać paliwowe, a spaliny bio tak śmierdzą ze ja pierdziele, w kabinie wytrzymać nie można.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladoo1    9

C-360 chodziła ok ale poniżej 10 stopni gorzej odpalała a w JD większe koszty jak coś siadzie ale temat ciekawy, były takie przystosowane do czystego oleju w RPT poprzednim jest artykuł o takim 6830

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

z mojego doświadczenia z biodiesel mam takie spostrzeżenia że 1.pali tego paliwa więcej niż oleju napędowego 2.silnik ma mniej mocy w głównym rozrachunku nie opłaca się go lać do baku wyjdzie ci jak byś normalna ropę tankował nie zaoszczędzisz a no i jak popracujesz dłużej to jeść się chce;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qamil    0

to po jakiego grzyba jest ten biodiesel?? do samochodu nie wskazane do ciągnika teżn nie.Czy tylko po to, aby kase z nas ściagać za naprawy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody89    1

Ogólny rozrachunek z bio jest taki co zaoszczędzisz na cenie paliwa wydasz na jego większą ilość. Jeżdżą na tym np. autobusy miejskie czy normalny albo tiry czasem. Kolega kalkulował to na tirze i mówił że jeden grzmot czy zaleje bio czy zwykłe ogólny koszt praktycznie identyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marasp    7

znajomy twierdzi że do john deera leje cały czas opał tylko że dawał go do badań i wyszły pozytywne, ma pewnego dystrybutora i jeszcze się nie zawiódł, jeleni ma 3 sztuki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

Nie rozumiem po co te rozważania jak bio jest tańsze chyba o 5gr B) U mnie widziałem kilka razy jak koleś t25 śmigał na oleju roślinnym z biedronki to co tu pisać, po prostu frytki smażył :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

teraz jest moze tanszy o 5gr ale w lato u mnie bylo 1zl/litr ruznicy to jednak duzo bo jak zamawiam paliwo to 1-2tys jednorazowo wiedz na tej ilosci 1-2tys w suchym.

 

Koledzy ale ten biodizel to jest taki normalny olej jak do smazenia czy co?Kolega kiedys kupil takiego normalnego oleju za grosze i lal do swoich starych ciagnikow i mowil ze bylo ok tylko wezyk miedziany im zakrecil ze dwa razy wokol kolektora zeby paliwo sie ogrzalo bo na jesieni kilka lat temu tak jezdzil.

 

To jezdzil kiedys ktos z was osobiscie jeleniem na biodizlu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

teraz jest moze tanszy o 5gr ale w lato u mnie bylo 1zl/litr ruznicy to jednak duzo bo jak zamawiam paliwo to 1-2tys jednorazowo wiedz na tej ilosci 1-2tys w suchym.

 

Koledzy ale ten biodizel to jest taki normalny olej jak do smazenia czy co?Kolega kiedys kupil takiego normalnego oleju za grosze i lal do swoich starych ciagnikow i mowil ze bylo ok tylko wezyk miedziany im zakrecil ze dwa razy wokol kolektora zeby paliwo sie ogrzalo bo na jesieni kilka lat temu tak jezdzil.

 

To jezdzil kiedys ktos z was osobiscie jeleniem na biodizlu?

 

Pisze się "różnicy". Wstawiaj przecinki i kropki bo ciężko się czyta Twoje posty.

Pozdrawiam

Michufarmer


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99
Napisano (edytowany)

CYTAT Z PEWNEGO FORUM

Z racji 5 letniego doswiadczenia w pracy w paliwowej branzy Kilka slow o bioestrach i o biopaliwach :

zaznaczam ze informacje sa srednioaktualne bo 2 lata temu zmienilem prace:

Wiec tak bioestry czyli - Biodiel 100 - taka jest prawidlowa nazwa handlowa jest dopuszczony do obrotu i spelnia normy paliwa PN 90 (zawartosc siarki i innych komponentow ) Biodiesel 20 to mieszanka bioestrow z dieslem a cyferka to % estrow w paliwie.

Swego czasu rafineria trzebinia wchodzac na rynek z estrami z uwagi na obawy wlascicieli firm transportowych wystosowala zapytanie do wszystkich firm produkujacych samochody ciezarowe o zwiazek z uzywaniem bioestrow i biodiesla a utrata gwarancji

Nie pamietam szczegolow ale procz dafa i scani wszystkie dopuscily uzywanie biodiesla 30 do nowych samochodow z systemem comon a co do starszych aut nie mieli zastrzezen.

Daf dopuscil biodiesla 10 a scania z tego co pamietam biodiesla 20 do nowych samochodow z comon raily.

Samochody na pompowtryskiwaczach i na zwyklych wtryskach sa objete gwarancja w wypadku uzywania biodiesla 30

 

czysty bioester nie byl zalecany do aut na gwarancji .

 

 

A co do mercedesa jako jedyny odpisal ze nie przeprowadzili testow dlugoterminowych na szkodliwosc bioestrow wiec nie moze zajac stanowiska ale dopuscil uzywanie biodiesla 10 w autach nowych

 

co do oszczednosci : spalanie w autach ciezarowych na pelnym obciazeniu bylo wieksze na pusto takie samo

w aucie osobowym nie bylo zauwazalne wieksze spalanie tak przy biodieslu 10 czy 30 jak i przy czystym bioestrze

audi a6 w zimie na czystym bio palilo ciezej na mieszance nie bylo znaczenia

 

zapraszam na strone rafinerii trzebinia tam znajdziecie info o bio

 

a i spostrzezenia kierowcow i wlascicieli firm transportowych : serwis bez zmian filtry tak samo zanieczyszczone jak na zwyklym paliwie roznica w cenie i w spaaniu przy pelnym obciazeniu

 

W firmie w ktorej pracowalem sprzedawalismy duza beczke estrow dziennie 30 k l w hurcie i okolo 4K l w detalu co do biodiesla 20 to duzo wiecej sprzedawalismy w detalu niz w hurcie hmm paradoks ale coz nie wnikam . Firmy po prostu kupowaly ester i mixowaly same sobie biodiesla ...

 

porozmawiajcie z kimś kto ma z tym do czynienia bo szwagier ciotki kumpla z drugiej wioski napewno nie będzie obiektywny!

Edytowano przez tomi382

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ejczbio
      Witam, mam pytanie chyba bardziej do serwisantów, ale może i nie tylko. Chciałbym wyłączyć włączanie przedniego napędu przy wciskaniu hamulca, ponieważ uważam to za najbardziej debilny patent w moim ciągniku (6230) Wg. mnie to powinno działać dopiero przy prędkościach większych niż 10km/h W sumie nie mam pojęcia jak to rozwiązać, czy wpiąć się gdzieś w układ elektryczny, np. za czujnikiem który jest odpowiedzialny za włączenie napędu po wciśnięciu hamulca i zastosować włącznik ON/OFF?
      Jak myślicie, da się coś z tym zrobić?
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez dawwro03
      Witam mam problem w ciągniku john deere 6430 premium z tlsem. Dokładnie chodzi o to że zaraz po odpaleniu ciągniku gdy oś ustawia się do swojego poziomu( jest ustawione na auto) nie podnosi płynnie ale mocno szarpie ale da się przełączać między funkcjami( auto, max, manual) i na wszystko reaguje ale zawsze szarpie. po jakimś czasie wyskakuje błąd ( TSC 523976.04) i już nie da się nic zrobić to znaczy przełączać miedzy tymi funkcjami. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traktora wszystko jest ok oprócz szarpania, ale po jakimś czasie znów to samo. Traktor mam od nie dawna więc nie za bardzo wiem co by mogło być problemem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. 

      20240308_170545[1].heic
    • Przez Deny
      Cześć,
      czy miałby ktoś manual serwisowy w formie pdf do JD 7530 którym mógłby się podzielić?
    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj