Zaloguj się, aby obserwować  
yuras23

BELARUS 1221.4 silnik mmz z "common rail" dymi na biało i nie wchodzi na obroty

Polecane posty

yuras23    7

Witam. Problem jak w temacie zapliłem dzisiaj rano ciągnik przy minus 17 stopni odpalił normalnie, wchodził na obroty ale już lekko dymił i nie miał siły, po ok 2 godzinach chodzenia praktycznie na pusto zaczał na coraz niższych obrotach chodzić każdą próba doania gazu powodowała jeszcze większe dymienie na biało aż przestał wogóle wchodzić na obroty odpała normalnie chodzi na ok 700 obr. ale na obroty się nie wkręci i cały czas mocno dymi na biało. Prosił bym o pomoc co to może byc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

przymarźnięte paliwo w odstojniku i może nie może w pełni polatywać do pompy, albo zasyfił ci sie gdzieś układ paliwowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R2maros9641    1

Dokładnie, nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa. Pewnie przymarzło ci w odstojniku lub gdzieś w przewodach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

paliwo niewiem jakie jest czy zimowe czy letnie ale było tankowane w listopadzie teoretycznie powinno byc zimowe, tez podejrzewam paliwo już zamówiłem filtry paliwowe wstawie nowe i zaleje świeżym paliwem stare spuszcze dla pewności dodam dodatek do paliwa. Tylko filtry już mann i to nie taka tania sprawa jak w starym mtz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Silnik z CR to raczej od razu by zgasł, jeśli nie dostanie paliwa w odpowiedniej ilości(brak ciśnienia na listwie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

Prędzej nie miałem do czynienia z wtryskiem CR tylko zwykłe mechaniczne to niewiem właśnie jak powinien się zachować, jak na jesieni go przypowietrzyłem to chwilę zaczęła moc spadać i zaraz zgasł ale wtedy na komputerze komunikat wyskoczył zanim zgasł, a teraz nic nie wyskoczyło. Wczoraj jak odkręciłęm jeden z filtrów paliwowych i paliwo zlałem do pojemnika to dziś u góry taka kaszka na tym paliwie jakby parafina się wytrąciła. Podejrzewam że filtry zapchało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam. Tak przy niedzieli mam takie pytanie do użytkowników belarusów z CR jak się to sprawuje w codziennym użytkowaniu i jak sprawa trwałości i awaryjności?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj