Zaloguj się, aby obserwować  
pino93

jd 5065e czy nh t4.65

Polecane posty

pino93    0

Witam

Planuje zakupić nowy ciągnik ale znów pojawia się problem z wyborem dwa lata temu kupiłem zetora proxime power 85 i jak narzie nie narzekam...teraz potrzebuje czegoś mniejszego do65km.

Napoczątku myślałem nad zetorem ale on jest zbyt duży(gabaryty)i za drogi...

Teraz na tapecie mam john deera 5065e i nh t4.65

Mam na to jakieś do 140tyś i jakby zostało coś z tego to kupie "TURa"

Napewno z jd zostanie ale z nh to już ciężko...

Osobiście jestem za nh-rewers i ogólny wygląd

Tata chce jd bo "prosty" a wg mnie zbyt "tandetny"

Co wy na ten temat myślicie?Może są tu użytkownicy tych modeli?Proszę o opinie.

Pozdrawiam Damian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

Agrofotowicze? dlaczego nikt nie odpisuje?

ja w tym tygodniu musze podjąć decyzję który zamówić...coś zadecydować...i naprawdę zależy mi na Waszych opiniach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek45    17

Masz pełną rację. JD jest siekierą ciosany, ja bym wybrał NH ze zwględu na przekładnię i ten piękny design. A w jelonku kabinę będziesz miał i tak polską, bo w podstawowym wyposażeniu jest on oferowany bez kabinki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

czy jest jakiś użytkownik john deera serii E na tym forum?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Jak chcesz mieć niezawodność na lata bierz john deere. mokre sprzęgło zero bajerów. Kabinka polska też morze być komfortowa.

na temat new holanda mogę powiedzieć ze znajomemu (bliskiemu) wymieniał sprzęgło bo się skończyło po roku czasu ;/ zaledwie 800 mth i tydzień temu mu przedni napęd "zginał" nie dało się włączyć:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

ale no chyba kolega mnie przekonał...w cenie jd wezmę ładowacz i inne osprzęty no i doposarzę zetora...ale znów ojciec natrafił na reklamę CASE farmala ale to to samo co nh

A co do nh to ost też spotykam się tylko z negatywnymi opiniami a na temat jd z serii e nie moge nic znaleźć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Według mnie nie ma co porównywać bo nh to normalny ciągnik a JD E seria to nisko budżetówka, To tak jakbyś porównał np 5 lat temu ursusa 4514 i zetora 6441,całkiem inaczej było. Może porównanie nie bardzo trafione ale inaczej ci nie wytłumaczę. No ale żeby nie było to ci przedstawię argumenty dlaczego nh. A tak w ogóle to nh można by bardziej porównywać do 5M, 5R. No ale ci porównam, silnik w JD 2,9l / NH 3,2l tutaj 3 a tam 4 tłoki, tutaj turbo i intercooler a tam tylko turbo, tutaj 247Nm a tam 275Nm przy 600 niższych obrotach, tutaj 9/3 bez opcji a tam 12/12 a w opcji 20/20 z hydraulicznym rewersem, JD ma sprzęgło suche, pompy hydro podobne, prędkość jd to tylko 30km/h a w nh opcja 40 albo standard nie wiem, w JD udźwig 1,8t a w NH 2,2t, prędkości WOM mają takie same zn 540 i 540E, JD 2600kg masa a nh 2800kg obydwoje bez obciążników. Jak dla mnie wygrał NH i to dosyć znacznie bo do ładowacza ciągnik musi mieć dużo biegów, silnik który będzie sobie radził z obciążeniem przy niższych obrotach. No i do jd najszersze opony jakie założysz to 16.9-30 do nh to chyba nawet 18.4-30 wiem że to już dosyć duże oponki ale przy pracy z ładowaczem to się przydaje, no i przy takiej mocy to trzeba sobie zapomnieć o jeździe z cięższymi rzeczami na ładowaczu bez przeciw wagi. Znawcą nie jestem więc śmiało możesz się nie zgodzić z moim zdaniem ale wystarczy porównać te dane które ci podałem i pooglądać foty z środka żeby wiedzieć który jest lepiej wykonany i którym się lepiej by pracowało. A I z tej serii NH mają taką zaletę że są super niskie zn na standardowych oponach 2,5m wysokości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bazant992    0

u mnie posiadaja nh t4.75 powerstar i sa bardzo zadowoleni był tez do wyboru jd 5080m ale wybór padł na nh i nie rzałują w swoich pracach mało pali i super wygląd i ergonomia jak na ten przediał ciągników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T7-200    1

Znajomy też ma NH T4. Siedziałem w nim, widoczność idealna, komfort jak na tę moc super. Najbardziej zachwala go znajomy za spalanie. Tego JD widziałem jedynie na targach - wygląda jak c360... sprzed 40 lat, strasznie toporny ale nie siedze w takiej mocy az tak zeby specjalnie podpowiedziec, jedynie znam opinie kolegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj