vip11

Czy jest możliwość zastosowanie instalacji hho w ciągnikach rolniczych?

Polecane posty

vip11    0

Witam! W tym czasie kiedy to paliwo drożeje istota paliw nie konwencjonalnych może odegrać dość duże znaczenie. W szczególności cierpimy my rolnicy ale i nie tylko. Chciałbym zapytać czy waszym zdanie takie instalacje jak sucha cela czy też instalacja pana Jana Gulaka może znaleźć zastosowanie w rolnictwie, aby obniżyć koszty produkcji? Proszę o opinie na ten temat.

 

Przykładowy film:

http://www.youtube.com/watch?v=Ku06FJFRTpo

Edytowano przez vip11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mojo    0

Mail do Pana Jana nie działa, wiadomości są cofane

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vip11    0

Koncerny dbają o to żeby inne paliwa nie weszły do użytku :( .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vip11    0

A te nowe ciągniki mają takie coś jak czujnik lamba (nie wiem do końca jak to się pisze/czyta) co montuje się w wydechu do pomiaru czystości spalin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slevyn    35

No faktycznie mają sondy, ale to i tak zmniejsza spalanie o 20% bez oszukiwania komputera więc to i tak chyba jest dużo. A jak widać na załączonym wyżej filmiku wcale nie jest trudno coś takiego zbudować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vip11    0

A może już ktoś próbował na własnej skórze z tymi wynalazkami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie w sprawie HHO najlepiej gdyby wypowiedział się ktoś kto ma zamontowane takie cudo w aucie: dostawczym , TIR, a najlepiej ciągniku rolniczym,

silnik zetora 4156 cm3 pojemności z doładowaniem, euro II, 61KM,

generator o jakiej wydajności należało by zastosować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Co za problem policzyć? Ilość wodoru musi być równoważna energetycznie ilości paliwa zużywanego na mth. Wtedy będziesz jeździł na samym wodorze :) . Powodzenia w oszczędzaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Trzeba było wyjąć wężyk i zobaczyć co się stanie. Ludzie zamiast pomyśleć dają się naciągać na spore pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    19

Chciałbym odświeżyć temat.  W najnowszym numerze TPR instalacja opisana jest w samych superlatywach, macie jakieś doświadczenia w tym zakresie? Instalacje oferowane na allegro nie są wyjątkowo drogie, ale czy dają jakiekolwiek oszczędności? Nawet najmniejszy wzrost mocy w ciągniku byłby niewątpliwym plusem systemu. Proszę o opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Taż to wczoraj czytałem i załżył bym sobie do Case 150km, tylko jestem ciekaw na jakiej zasadzie to można ząłożyć do dużego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Dostałem odpowiedź na pytanie  z allegro 

witam serdecznie do 6l silnika można zastosować dwa razy większy generator rozmiar 200x200  mamy takie w ofercie na zamówienie to jest zestaw z dwa razy większym generatorem ze zbiornikiem na wodę o poj 3l z zaworem spustowym w zestawie jest takż e cc pwm 50A ze zmienną częstotliwością elektronika amperomierz 100A z wyłącznikiem i 100A bocznikiem przekaźnik 60/80A bezpiecznik 30 wszystkie konektory kable węże i kolana w zestawie schematy i opis jak zamontować i używać plus koh lub naoh do wytworzenia elektrolizy 
i elektronika  zamontowana w dwóch obudowach jedną montujemy pod maską drugą z wyświetlaczem  w kabinie dosyć dobra instalacja i w prostych silnikach diesla dobrze się sprawdza na tych mniejszych zestawach klienci odnotowami 30% oszczędność i poprawę mocy silnika tutaj przy takiej pojemnośći powinno być podobnie koszt całego zestawu 
1230zł brutto czas realizacji około 3dni roboczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    19

Wszystko ładnie pięknie opisane, ale czy to daje rzeczywiście wymierne korzyści? Przejrzałem sporo ilość forów internetowych i nie spotkałem żadnego praktyka, który by to urządzenie ocenił, chwalą je jedynie sprzedawcy. Oglądając filmiki pokazywane jest jak rzeczywiście wydziela się gaz, ale to są śladowe ilości w porównaniu do tego, ile zasysa układ dolotowy powietrza w silniku diesla i stąd poje sceptyczne nastawienie. W porównaniu z oferowanymi korzyściami cena urządzenia jest śmiesznie niska. Jest ktoś na tym forum, kto to urządzenie montował? Jakie wymiary? Do jakiej pojemności zastosował? Czy zaobserwowany został wzrost mocy, zmniejszone spalanie? Ktoś? Coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    19

W ostatnim numerze Tygodnik Poradnik Rolniczy są 3 przykłady zastosowania właśnie w c360. Właściciele wypowiadają się w samych superlatywach. Kup prasę i poczytaj, zrobiłbym skan lub zdjęcie, ale zniszczyłem gazetę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Dokładnie w 360 i sobię chwalą, a jeden piszę że bedzie zakładał do DF 150 km.

Ja mam LPG w NH z dwa lata i chwale sobię nie jest to cudowne, ale mocy przybyło  a spalanie mocno spadło, jak podkręcę to zbiera się jak benzyna, aż kołami miesza na asfalcie, ale do Case nie mam specjalnie gdzie butli założyć i tu mam problem.

 

Szczerzę to wątpie żeby to mi wydało na taki duży silnik, ale s  drugiej strony on pali mi w bardzo cuężkiej pracy 20 litrów/h więc wodoru musiało by wytworzyć z 6-8 litrów na godzinę, to przy maxie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel2793    0

ciekawi mnie jakby to się sprawowało w 1224. Zastanawiam się czy warto zakładać HHO kolega wcześniej pisał że dla silnika poj 6l wynosi to 1230zł brutto. Lub pozostaje mi założenie turbiny koszt koło 2 tys ( bo tłoki itp mam już od 1614).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbyszko    695

Założyłem do renault master 2.8 z turbiną i muszę powiedzieć , że jakby moc wzrosła i lepsze przyspieszenie . Co do spalania to sprawdzam . Myślę,że najlepiej założyć do ciągników starszego typu bez elektroniki bo komputer musi się uczyć do nowego spalania . Z sąsiedniej wsi jeden założył i mówi ,że tym samym pługiem orze jednym biegiem wyżej a jak to będzie w rzeczywistości to się okaże ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
Dnia 7.02.2016 o 17:34, Zbyszko napisał:

Z sąsiedniej wsi jeden założył i mówi ,że tym samym pługiem orze jednym biegiem wyżej a jak to będzie w rzeczywistości to się okaże ? 

A co ma powiedzieć, że wydał pieniądze i nie działa? 

Skoro to tak podnosi moc że aż jednym biegiem wyżej można orać to ciekawe dlaczego nie stosują tego w motosportach? Panowie to nic nie daje prócz efektu placebo. Kłania się fizyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez lukasz1337
      Witam Mam zamiar kupic renault ze skrzynią traktonic(chyba tak sie nazywa) oraz rewersem elektro... szukam opini ...
    • Przez Theprzemo205
      Witam. Przetarł mi się zbiornik paliwa w 60 -tce. Może ktoś z was kleił zbiornik? Jeśli tak to jakiego kleju użyć. Wgl czy jest to możliwe zaklejenie.
    • Przez patataj_
      Witam, mam problem z wyjściem wału z silnika trzydziestki, a mianowicie Koło zamachowe jest zdjęte i aluminiowy uszczelniacz też. Wał w środku jest odkręcony, wszystkie te mocowania są poodkręcane A wał nie chce wyjść. Jak go wyjąć? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj