Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem BS Z110 rok 1989


3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share grabarz

grabarz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Niewierz
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja itp.

Napisany 29 styczeń 2012 - 12:57

Problem BS Z110 rok 1989 Witam mam taki problem z silnikiem , gdy odpalam go to puszcza czarny dym a po chwili zmienia na niebieski. Nie bierze oleju i nie wiem co to może być za przyczyna proszę o pomoc.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem BS Z110 rok 1989 Dzisiaj, 11:28
  •  

#2 Share pamo84

pamo84

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo i co z nim związane . Maszyny rolnicze i budowlane.Stolarstwo. Militaria

Napisany 29 styczeń 2012 - 13:32

Problem BS Z110 rok 1989 Odpala bez problemu? Siłę ma nie iskrzy nie grzeje się to wszystko w normie przecież to 89 rocznik jak napisałeś motor swoje już wyrobił może wtryski trochę słabsze i dlatego na niebiesko przydymiaale tylko jak jest zimny czy cały czas?to że na czarno podczas rozruchu to też uważam za normalne ja bym się tym nie przejmował ale wróżką nie jestem a na odległość to trudno coś powiedzieć

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem BS Z110 rok 1989 Dzisiaj, 11:28
  •  

#3 Share grabarz

grabarz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Niewierz
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja itp.

Napisany 29 styczeń 2012 - 13:35

Problem BS Z110 rok 1989 na rozruchu puszcza czarny dym tylko później na zimnym daje niebieski dym tez tak myślałem ze wtryski

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem BS Z110 rok 1989 Dzisiaj, 11:28
  •  

#4 Share grabarz

grabarz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Niewierz
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja itp.

Napisany 07 czerwiec 2012 - 08:49

Problem BS Z110 rok 1989 Witam problem z silnikiem rozwiązany, przyczyna to przestawiony zapłon i nie prawidłowa dawka paliwa. Mam kolejny problem z wysokością klepisk a mianowicie chciałbym dowiedzieć się jaka szczelina powinna być na wlocie i wylocie przedniego i tylnego klepiska proszę o pomoc. Pozdrawiam Grabarz

Podobne tematy