Skocz do zawartości

Zdjęcie

problemy po naprawie silnika


32 odpowiedzi na ten temat

#21 Share szewek

szewek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów

Napisany 30 styczeń 2012 - 23:24

problemy po naprawie silnika Normalnie smarujesz tym wał gdzie jest rowek i nakładasz nieco w warge simeringu. Tak jakbyś nakaładał łt-43 w sumie na podobną konsystencje. Tylko jest ze 3 razy gestrzy i wbijasz simering na swoje miejsce. Stosuje sie go właśnie do uszelnienia takich miejsc jak wał silnika , flansze półosi skrzyni biegów, czy zacisków hamulcowych. Musze poszukać opakowania,bo teraz nie pamietam numeru :D .

Edytowany przez szewek, 30 styczeń 2012 - 23:25.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problemy po naprawie silnika Dzisiaj, 21:36
  •  

#22 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2012 - 15:10

problemy po naprawie silnika Witajcie czyżby te mrozy zamroziły też i to forum :D no ale może ja coś ruszę mam pytanie w związku z moim problemem wycieku o ranking uszczelniaczy tzn.ich producentów co powiecie na wyroby firmy corteco piszcie proszę swoje doświadczenia

#23 Share szewek

szewek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów

Napisany 08 luty 2012 - 21:10

problemy po naprawie silnika jakby kogoś interesował ten smar uszczelniajacy bo znalazłem opakówkę,
to jest on produkowny przez firme nie loctite, a fuchs RENOLIT AS
http://www.agriparts...AS-15kg/?id=423

#24 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 08 luty 2012 - 21:20

problemy po naprawie silnika Corteco, dobre są, nie miałem zastrzeżeń.

#25 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 luty 2012 - 20:28

problemy po naprawie silnika Witam ponownie z wyciekiem chyba będzie dobrze(odpukać) po prostu uszczelniacz okazał się lipną podróbką i to GUFERO teraz zamontowany CORTECO na razie po 5mtg nie leci,drgania zaś są nadal i to raczej nie jest wina sprzęgła natomiast dziś się dowiedziałem ciekawej rzeczy tzn.że nowe tłoki przed montażem należało sprawdzić wagowo co by się nie różniły bo zdarza się że nawet w oryginałach że się różnią i potem są takie problemy co o tym sądzicie bo jakoś nie mogę w to uwierzyć a ponowne rozbieranie przyprawia mnie o mdłości ;[

#26 Share tomasz880101

tomasz880101

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 27 luty 2012 - 20:50

problemy po naprawie silnika A może rozrząd źle złożyłeś, słyszałem że jak się pomylisz o ząbek to silnik będzie miał drgania. Kolega w zetorze 8145, którego dopiero co kupił miał takie wibracje i aż mu pękły uchwyty na chłodnicy to zawołał mechanika i właśnie stwierdził że ma źle ustawiony rozrząd i faktycznie tak było

#27 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2012 - 20:18

problemy po naprawie silnika

A może rozrząd źle złożyłeś, słyszałem że jak się pomylisz o ząbek to silnik będzie miał drgania. Kolega w zetorze 8145, którego dopiero co kupił miał takie wibracje i aż mu pękły uchwyty na chłodnicy to zawołał mechanika i właśnie stwierdził że ma źle ustawiony rozrząd i faktycznie tak było


Witam dzięki za zainteresowanie ale to nie może być rozrząd bo go po prostu nie ruszałem jak również nie ruszałem wału,wymieniona była tylko ,,góra" ,ostatnio stał kilka dni nie palony i w sobotę po uprzednim przepompowani odpalałem go bez podgrzewania to szło mu to ciężko tzn.akumulator (roczny)kręcił dobrze a silnik jakby łapał na jeden gar i tak przez kilka dobrych sekund później dołączały się kolejne aż odpalił z wielką chmurą czarnego dymu i dalej do puki się nie rozgrzał dymek niebieski, pod koniec tygodnia umówiłem się z mechanikiem na zmierzenie ciśnienia w cylindrach,zobaczymy jak jest po tym remoncie jak dobrze to następny będzie chyba pompiarz bo tak sobie pomyślałem że może jest różnica parametrów na poszczególnych cylindrach i tak wibruje,może się mylę,może piszę głupoty ale czepiam się wszystkiego bo mam go już dość szczególnie że nie mam czasu a który szanujący się mechanik teraz weźmie go na poprawkę? Piszcie co o tym myślicie,dodam tylko że podczas jazdy też trzęsie aż w nogach mrówki chodzą :P

Witam ponownie stan faktyczny mego problemu jest taki zmierzone ciśnienie w cylindrach po rozgrzaniu i wyszło bardzo mało tzn.16 i z wielkim wk....niem rozebraliśmy go jeszcze raz i co się okazało jeden tłok jest cięższy od pozostałych o 10g a nowe cięższe od starych o 70g,korbowody dwa są zbliżone wagą pozostałe każdy ma inną ,zawory trzymają dobrze tylko jeden trochę przepuszczał po zalaniu benzyną- co dalej nie wiem, czy te różnice wagowe mogły być przyczyną wibracji? :huh:

Edytowany przez KOSTEK12, 05 marzec 2012 - 22:06.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problemy po naprawie silnika Dzisiaj, 21:36
  •  

#28 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 marzec 2012 - 22:08

problemy po naprawie silnika

Witam dzięki za zainteresowanie ale to nie może być rozrząd bo go po prostu nie ruszałem jak również nie ruszałem wału,wymieniona była tylko ,,góra" ,ostatnio stał kilka dni nie palony i w sobotę po uprzednim przepompowani odpalałem go bez podgrzewania to szło mu to ciężko tzn.akumulator (roczny)kręcił dobrze a silnik jakby łapał na jeden gar i tak przez kilka dobrych sekund później dołączały się kolejne aż odpalił z wielką chmurą czarnego dymu i dalej do puki się nie rozgrzał dymek niebieski, pod koniec tygodnia umówiłem się z mechanikiem na zmierzenie ciśnienia w cylindrach,zobaczymy jak jest po tym remoncie jak dobrze to następny będzie chyba pompiarz bo tak sobie pomyślałem że może jest różnica parametrów na poszczególnych cylindrach i tak wibruje,może się mylę,może piszę głupoty ale czepiam się wszystkiego bo mam go już dość szczególnie że nie mam czasu a który szanujący się mechanik teraz weźmie go na poprawkę? Piszcie co o tym myślicie,dodam tylko że podczas jazdy też trzęsie aż w nogach mrówki chodzą :P



Witam ponownie stan faktyczny mego problemu jest taki zmierzone ciśnienie w cylindrach po rozgrzaniu i wyszło bardzo mało tzn.16 i z wielkim wk....niem rozebraliśmy go jeszcze raz i co się okazało jeden tłok jest cięższy od pozostałych o 10g a nowe cięższe od starych o 70g,korbowody dwa są zbliżone wagą pozostałe każdy ma inną ,zawory trzymają dobrze tylko jeden trochę przepuszczał po zalaniu benzyną- co dalej nie wiem, czy te różnice wagowe mogły być przyczyną wibracji? :huh:


przepraszam poszło dwa razy

Edytowany przez KOSTEK12, 05 marzec 2012 - 22:15.


#29 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 05 marzec 2012 - 22:27

problemy po naprawie silnika Korbowody ważyłeś całe? Dobrze byłoby zważyć główki i dopasować wagowo tłoki. Zastanawia mnie ta dużo większa waga nowych tłoków.

#30 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 marzec 2012 - 22:58

problemy po naprawie silnika tak korbowody ważyłem całe, a ten jeden cięższy tłok po prostu odchudzę o te 10g i wtedy wszystkie będę miał o tej samej gramaturze tylko właśnie ta różnica w stosunku do starych jest duża i z tym nic zrobić się nie da

#31 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 06 marzec 2012 - 13:52

problemy po naprawie silnika Korbowody tez możesz poddać takiemu zabiegowi.
Dobrze byłoby poważyć główki i stopy oddzielnie i dopiero je dopasowywać.

#32 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 marzec 2012 - 14:21

problemy po naprawie silnika też tak myślałem zrobic ale różnica jest spora tzn.około 40g tak więc stopy mają nadlewki od spodu i tu jest spore pole do popisu natomiast z częścią górną to nie takie proste jakiekolwiek szlifowanie może za bardzo osłabic materiał.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problemy po naprawie silnika Dzisiaj, 21:36
  •  

#33 Share pepsicola

pepsicola

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 marzec 2012 - 21:03

problemy po naprawie silnika Witam
Przy remoncie do uszczelnienia silnika na wale korbowym powinno się używać simmeringów kierunkowych przeznaczonych do tego celu. Można je rozpoznać po specjalnym/charakterystycznym żłobieniu od strony wału. Ma to za zadanie 'odpychać' olej przy pracy obrotowej. Czasami zdarza się , że w sklepach wciskają zamienniki o takich samych wymiarach ale przeznaczonych do innych urządzeń.

Podobne tematy