Zaloguj się, aby obserwować  
andrejus

Wymiana pompy hydrauliki reanult 155.54

Polecane posty

andrejus    158

Objawy:

 

- na gorącym ciężko skręca

- szarpie przy zmianie kierunku jazdy, czasem muszę przygazować do 1800 obr żeby załączył bieg

- czasem przy zmianie półbiegu szarpnie

 

Jednak przed wymianą chciałbym sprawdzić ciś aby upewnić się że wina lezy po stronie pompy. Piszecie żęby sprawdzić na wyjściach. Ale czy na wyjściach hydr jest te same ciś co na orbitrolu?

 

Czy te 3 sekcjew pompie to to samo? Te same ciśnienie?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Spróbuj wymienić filtr hydrauliki może to być jego wina a koszt dużo mniejszy.

Edytowano przez tomu

Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Filtr owszem wymienię. Ale biorąc na logikę to filtr raczej nie pomoże ponieważ na zimnym problemów nie ma. Dopiero po 2 godzinach pracy pojawia się ten problem.

Co z sekcjami pompy? są połączone ze sobą?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Pytałem kiedyś w zakładzie od hydrauliki czy można tą pompę zregenerować to dostałem informację, że się nie da. Dodatkowo facet mi powiedział, że zużywa się uszczelniacz między pompami i ta większa pompa czyli od podnośnika podkrada przez ten uszczelniacz olej tej drugiej pompie (ja mam pompę dwusekcyjną). Kiedyś też pytałem handlarza czy można wymienić 1 sekcję i on twierdził, że można. Tyle, że raczej jedną sekcję to można znaleźć chyba tylko używaną, bo nowe są sprzedawane tylko jako komplet. Poza tym wydaje mi się, że na końcówkach z tyłu traktora to można zmierzyć tylko ciśnienie na pompie głównej, tej od podnośnika. Niech to potwierdzi ktoś kto ma pewność :).

U mnie jest mechaniczna skrzynia biegów, ale mam podobny problem ze wspomaganiem, tyle, że dodatkowo jak zapalę traktor w temperaturze poniżej zera nie działa wspomaganie przez kilka minut. Potem się załącza i chodzi dość dobrze przez około godzinę lub dwie. Potem muszę trzymać dość wysokie obroty żeby skręcić koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Podnośnik ok. Jesienią podczas orki nie było problemów, jedynie czasem zacinał się i nie chciał opuścić ale to podobno inna bajka.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, w sierpniu miałem okazję popracować aresem 720. Po rozgrzaniu szarpał przy ruszaniu, czami kierownicą przy zmianie kierunku, z opóźnieniem reagował na zmiane półbiegów. Właściciel przyznał, że nie zmienił na czas oleju w skrzyni, poza tym jego stan był pomiędzy min. a max. Nie mogąc znaleźć przyczyny wymienił filtry, olej, no i nalał go na maxa. Do tej pory problem nie wrócił.


*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Czy ktoś z was zastanawiał się nad zainstalowaniem filtra magnetycznego na układzie hydrauliki?

 

Zauważyłem że w oleju pojawiły się drobne opiłki wielkości mikronów. Macie jakiś pomysł gdzie i jak zamontować taki filtr?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Ja mam taki filter zamontowany obok filtra ssawnego. Nie wiem czy to było orginalnie ale jak kupiłem to on był. Jest on zamontowani po lewej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Mógłbys zrobić fotkę? Jaki masz model traktora?

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Ok to wyślij na andrejus174@wp.pl


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Byłem wczoraj w serwisie claasa. Mechanik powiedział mi że w pompie 3 sekcyjnej ciśnienie na orbitrolu i reversie wynosi 20 atm. 180 atm jest tylko na podnośniku.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj