Bioły

[Polączone] Cała prawda o U-1634.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hebel1224    1

Ja powiem tak jak kupowałem Ursusa 1734 to mi wszyscy mówili że to jest strasznie awaryjne, teraz mam 5000 mth i mówię szczerze że remontu skrzyni jeszcze nie robiłem więc ja nie wiem czy to zależy od kierowcy czy co ? Teraz ursus 1634 jest ich w okolicy chyba z 15 a może i więcej i muszę powiedzieć że opinie na ten ciągnik są dobre ze skrzyniami nigdy nie było problemu. Z tego co wiem to nie powinno się przerabiać dźwigni od włączania biegów po obu stronach siedzenia ( jak w starszych modelach), biegi powinny być przerzucane przez tą przekładnie ( wodziki) które znajdują się pod kabiną ( w to w chodzą dźwignie zmiany biegów jeżeli znajdują się dwie obok siebie po prawej stronie kierowcy) Tam są smarowniki które najeży smarować!!!!!!! Jeżeli to jest nie smarowane to dźwignie zmiany biegów latają jak chcą a zaś się wbijają dwa biegi na raz skrzynie zablokuje i ona się wtedy sypie. Tą przekładnie idzie kupić to nie są drogie części ,a ta przekładnia przedłuża żywotność skrzyni. Nie wbijać biegów na chama!!! U nas w okolicy pracuje ursus 1634 który jakiś czas temu może z 3 lata temu miał robioną skrzynie po raz pierwszy przy przebiegu 18000 mth dzisiaj ma już przeszło 20000 mth Jak ktoś nie wierzy to niech pisze na pw ja mu dam adres i może sobie go obejrzeć. Moim zdaniem ( nie chce kogoś tu obrazić) ale ursus 1634 to jest jeden z najlepszych ciągników!!! Pozdrawiam.

 

Witam użytkowników forum,

 

rozglądam się za ciągnikiem 1634 bądź 1234, miałby pracować na około 100 ha, głownie agregat uprawowo-siewny i orka. Proszę o opinię użytkowników czy polecają taki ciągnik, jak jest z jego awaryjnością i na co szczególnie zwracać uwagę przy oględzinach.

 

Jest również inna kwestia, może jednak lepszy od Ursusa były jakiś stary Fendt typu 612 LSA? Co o tym myślicie, moim zdaniem naprawy takiego Fendta będą o dużo droższe od Ursusa lecz może niemiecki sprzęt będzie mniej awaryjny od polskiego.

 

Zachęcam do wypowiedzi i z góry dziękuje!

 

Odpowiem ci tak Nie kupuj starych zachodnich ciągników. Polecam ci bardziej 1634 od 1234 dlaczego jest mocniejszy a 100 ha to trochę jest jeżeli ci sytuacja finansowa pozwala polecam kupić ursusa 1734 ja go mam jestem zadowolony ehr pięknie funkcjonuje i nie słuchaj plotek o skrzyniach biegów bo skrzynia jest wytrzymała ja jeszcze żadnych awarii więkrzych nie miałem oprucz tam jakiś drobnych wszelkich rad ci modę jeszcze udzielić na pw.

co do 1634 są to dobre maszyny mocne a w szczególności oszczędne. co do skrzyni nie słyszałem żeby ktoś na nie narzekał ( ciągników tego typu pracuje koło mnie z 15 a może i więcej. Na co patrzeć właśnie jak się włącza biegi bo tam jest taka przekładnia jak pisałem wyżej, na co jeszcze czy tylni tuz jest wzmocniony no i ogólnie jak silnik chodzi czy się dobrze zbiera na obroty nie ma przecieków i ogólnie na stan. Jak kupisz to życzę miłej i bezawaryjnej pracy. Pozdrawiam.

Edytowano przez hebel1224

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

A ja napisze jako stary użytkownik użytkownik Ursusów, który na szczęście wyleczył się z Ursusa.

Ursus to złom zwłaszca 1634 ze skrzynią 3 biegową, a że skrzynia wytrzymała 18 tyś to zdara sią taki przypadek , jeden na tysiąc.

 

A 1734 to już tragedia Też mogę służyć nr telefonami którzy mieli takie ciągniki nowe i po paru latach posprzedawali i kupili zachodnie. Tylko silniki w bez awaryjnie chodziły. Zostawili sobie 1614, które do tej pory pracują. Jeden to pługa nie widział, tylko 1614 robiły w pługach.

16 w którym miejscu mało palą? Jak jeździ sią do 1800 obrotów to względnie spalają, ale jak 2 tyś się przekroczy to wir w baku się robi.

Teraz mówię wszystkim wyraźnie wszystko tylko nie Ursus.

 

A jakie masz ciągniki oprócz Ursusów, ze piszesz że Ursus to super ciągnik, z jakim go porównujesz zachodnim ciągnikiem.

Odowiedz konkretnie na to pytanie.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroSlask    77

A ja Ci powiem jak do ciężkiej roboty nie bierz Fendt'a ! Mój pracodawca i którego sobie dorabiam,pomagam itp. też Ursusy pozmieniał na Fendt i ma 614 LSA i 612 LSA bodajże i teraz kupił 308 i wyremontował. 308 - piękny ciegnik,zwinny,szybki,wygodny w dodatku mocniejszy o 2 km od c-385 ale w polu tym chuchrem nic się nie zrobi,c-385 z przyczepą d-47 zasypaną może 1/3 zboza brała na przyspieszenie tego 308 z palcem w d*pie a 308 ciągnął pustą d-55. 614 I 612 To też rewelacja nie jest Niby większy komfort,kabiny na ''poduszkach'' a wstrząsy większe są jak w Ursusach,to samo z mocą. Jego sąsiad ZTS'em 16245 lepiej podjeżdżał nim na pryzmę i w polu z cięższym pługiem sobie radzi niż te Fendt'y. Przyspieszają strasznie,dopiero potem dostają prędkości. I mam naprawdę porównanie do Zetorów i Ursusów(c-385,912,1614 exkport i 1634) Na koniec dodam ze takie bezawarjne też nie są bo albo jakieś porblemy z kontrolkami,raz podnośnik nie podnosi,raz ręczny - niby drobne sprawy ale jednak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1255

A ja napisze jako stary użytkownik użytkownik Ursusów, który na szczęście wyleczył się z Ursusa.

Ursus to złom zwłaszca 1634 ze skrzynią 3 biegową, a że skrzynia wytrzymała 18 tyś to zdara sią taki przypadek , jeden na tysiąc

Jeśli mogę się wtrącić.... jako że od 17 lat użytkuję 1634 z całą stanowczością stwierdzam , że to nie przypadek - po prostu , jeden operator na 1000 ma na tyle lekką nogę(miałem wielką ochotę użyć innego sformułowania) , że ciągnik może przepracować bezawaryjnie wiele tysięcy godzin.

16 w którym miejscu mało palą? Jak jeździ sią do 1800 obrotów to względnie spalają, ale jak 2 tyś się przekroczy to wir w baku się robi.

A kto , kto ma choć trochę oleju w głowie(tu już oprzeć się nie mogłem :P ) katuje ciągnik na obrotach 2000+ :rolleyes:

A jakie masz ciągniki oprócz Ursusów, ze piszesz że Ursus to super ciągnik, z jakim go porównujesz zachodnim ciągnikiem.

Odowiedz konkretnie na to pytanie.

nooo - ja żadnego... ale jest to bez znaczenie , bo jaki sens ma porównywanie Syrenki z Mercedesem :rolleyes:

Teraz mówię wszystkim wyraźnie wszystko tylko nie Ursus

...to podobnie jak pewien mój kolega , który również miał 1634 w którym ciągle sypała się skrzynia - a jest na tyle silnym facetem , że dwa razy złamał dzwignię zmiany biegów :blink:

twierdził oczywiście , że to wina konstruktorów i słabego materialu :lol:

Jako , że ciągnik był do d...i trendy w modzie się zmieniły - zapragnął Grzesiu mieć zachodni piękny traktor.... kupił Case - coś pod 200 ps.

Na nowy pług już nie starczyło , więc ciągał starą 5 skibową zagonówkę. Jaka była radoś Grzesia gdy się okazało , że tym zestawem można mknąć do 15km/ godzinę :blink:

No to mknął. Mineły 3 czy 4 lata , w międzyczasie wyleciało troszkę oleju ze skrzyni no i zakatował kolega ciągnik. Kupił starego dederona bo był tańszy niż remont skrzyni a kasy brak.

Grzesio mówi , że gdyby wiedział , ża Case to taki złom , kupiłby inny - lepszy ciągnik :lol:


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hebel1224    1

Za głupote się płaci ja zdania co do ursusa nie zmienie w naszym rejonie o ursusach serii 34 krąży bardzo dobra opinia. w okolicy pracują 6 ursusy 1734 trzy z nich u gospodarzy jeden z nich obrabia 160 ha i awarii nie ma a reszta w PGR-ach i mają dobre opinie o 1634 krążą opinie jeszcze lepsze więc z tego wynika że maszyny gwizdają a kierowcy są piz*ami. Ja porównuje ciągniki do zachodnich takich jak: MF, D fahr, renault NA PEWNO ursus pod względem awaryjności jest lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

No niestety jak oleju się nie sprawdza to każdy ciągnik padnie. Ja kupiłem Case to teściu co ma 1634 tylko powiedział że teraz poznam cene części do tych ciągników, on 1634 razbierał 2 razy, a jak zmieniłem rączkę z biegów,

U niego przez 6 lat naprawy dobrze przewyższyły zakup ciągnika, a ciągnik wyglada jakby dopiero co z fabryki wyjechał, a gada że to najlepszy ciągnik. Kupił w tym roku JD 8100 i tylko zaorał nim z 80 ha i dalej 1634 robi. Po prostu stać go, albo z JD coś nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinu1634    5

Temat może z innej bajki posiadam 1634 od lipca ma troszke słabe aku i czy jest możliwość ładowania na raz dwóch aku pradem 24 v czy osobno 12v kazdy jeden akumulator chcaiał bym tak zeby na raz dwa sie ładowały tylko jak to połączyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Masz prostownik 24V to ładujesz dwie 12V Chyba wiesz jak podłączyć dwa akumulatory?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bilik26    15

koledzy ja posiadam zetora 8045 i ursusa 1224 Finn, i jak mialbym kupic jakis ciagnik to tylko z tego samego typu tylko z turbem. Nie bawie sie w wynalazki typu JD, fend ,itd znajomi maja i jedyni goscie co ich odwiedzaja to serwisanci!!!! pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
musso    0

Witam.Mam nadzieje ze w dobrym miejscu pisze jeżeli nie to proszę o przeniesienie tam gdzie trzeba.Jestem z warminko-mazurskiego.Z racji tego ze poszukuje ciagnika uzywanego a boje sie zachodnich z racji na naprawy padło na urusa 1634 albo cos podobnego.Zatem jestem zainteresowany kupnem Ursusa 1634 po 2000 roku.Może ktoś ma i chciałby sprzedać albo wie kto by miał taką maszynę to bym prosił o jakąś odpowiedź.Moje wymagania to maszyna musi być zadbana mechanicznie i wizualnie no i najlepiej z mojego województwa.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek55    18
mam 1614 z 95r(różni sie tylko kabina) 7 lat i jedyna awaria to wężyk hydrauliczny od hamulca nawet nie kupowałem nowego bo nie bylo czasu w sezonie i zacynowałem, maszyna nie do zdarcia jedyny mankament to skrzynia nawet nie chodzi o awaryjność tylko o okropne zgrzyty ale mozna sie przyzwyczaić.Oram kvenerlandem 4 obrotową i spalanie na pagorkach i glinie to 12-13 litrów wiec czego chcieć więcej.Osobiście polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
    • Przez Kredkizosi
      Witam koledzy potrzebije pomocy w porównaniu cen a więc do sedna pacjent ursus c385 
      Do zrobienia tuleja przedniej osi zwrotnice ok więc narazie nie ruszamy
      chłodnica bo ma wyciek więc upierał bym się przy lutowaniu bo ta nowa to trochę tandeta
      Na krzyżakach kierowniczych są lizy więc również do wymiany 
      Ponoć są urwane jakieś śruby mocujące chłodnice więc ewentualne wiercenie i wydobywanie gwintów 
      I yeraz pytanie przy takim zakresie prac może kosztować robocizna w warsztacie niezależnym czy to się bierze z godziny czy od dzieła 
       
    • Przez szyszka
      Witam posiadaczy ursusow z chlodnica oleju przekladniowego, chcialbym takowa zalozyc lecznieweim dokladnie gdzie siee wpiac ??? prosze o zdjecia jesli byla by taka mozliwosc . z gory dzieki . a takze Kto ma dodatkowy rozdzielacz hydrauliki zamontowany , w swoim mam tylk odwa gniazda szybkozlacz
      a potrzebuje jeszcze dwa . dzieki czekam na pomocne porady.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj