Bioły

[Polączone] Cała prawda o U-1634.

Polecane posty

Gość hospodar   
Gość hospodar

no wiec gospoarstwo jak na moje okolice średniej wielkości.Nie lubie się tam chwalić więc nie bede go opisywał.ale jeżeli chodzi o mtzta to jest to najnowszy model mtz produkowany od 2004 roku.ma silnik 280 km.waga 11,1 ton,udźwig podnosnika standart-10 ton.Klima,starej generacji komputer pokładowy.cena 380 tys złotych.Biore mtzta ponieważ nie chcem kupować fendta czy jd i dawać dla pracowników.mam mf 8280 (272 km) ale sam nim jeżdze więc sie o niego nie boje.Pozatym mam na stanie dwa u 1634, jednego 914. jd 6210 no i dwa kombajny zborzowe bizon z056 i jd 9560i wts.oraz Holmera klasikera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hospodar   
Gość hospodar

aj tam bamber.raptem 500 ha.są więksi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

tak myślałem że koło 500 już posta miałem napisanego że +-500 ;D ;D ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BlackSin    0

A ja chciałbym się dowiedzieć ile tak naprawde w porównaniu do zachdnich ciągników 16 ma koni.

Co to jest ta siła uciągu??? ::)

Ja zrozumiałem to tak że 16 podczas ciągnięcia ma siłe równą 122km.

Dobrze główkuje???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin    3

Jak można pytać o takie rzeczy??? Ma 155 KM i to jest oczywiste. Uzyskiwane 130 pare na wom jest związane z taką sprawnościa tegoż womu i producent zaznacza to w danych technicznych. Moc to moc jak można mówić o KM polskich i zachodnich??? Jest rożnica natomiast w momencie obrotowym, zarówno jego wielkości, przyroście jak i przebiegu w zakresie różnych obrotów silinika. Inna sprawa to też fakt małej ilości biegów i trudności w dostosowaniu prędkości roboczej do wykonywanej pracy i nie możności pełnego wykorzystania mocy silnika. Jeśli chodzi o uciąg to zależy on od masy i rozmiaru opon i rzeczywiście na seryjnych jest on tragiczny, ja zmieniłem opony na 480 przód i 600 tył i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

Sorki @Ursus1634, ale przynajmniej to duży ursus, co prawda to nie to samo co 1634.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

@ursus1634- masz na myśli nową 16-tkę, czy tą z metalową maską?

 

 

Testy DLG pokazały, że 1634 nie osiąga swoich 155KM- w testach osiągnął "zaledwie" 130KM.

Zdarzają się problemy z podośnikiem.

Pozatym, jest 100% dostępność części, naprawy nie są drogie i kabina oferuje lepszy komfort pracy niż w 1614.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do 1634 słyszałem że dużo mocy trcą i ze w niemieckich testach zamiast 155 KM wyszło tylko 122 a to już nie to spalanie co do mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale co by nie pisać o 1634 to moim zdaniem jajlepszy z modeli ursusa wyprodukowanych do 2000 r i wizualnie i technicznie ale mi by starczył 1134 tu mnie ogranicza obszar niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

No tak ale to jest moc na wom a moc silnika to 155KM które traci się przez przestarzałą skrzynię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    884

Może troche zboczę z tematu. Mnie się wydaję, że na takie gospodarstwo 100ha "16" była by idealna. Bo jakoś nie widzi mi się kupowanie np. JD o mocy 130-140km za 200-250 tys. jeżeli mamy zamiar się rozwijać. A co do komfortu, to wystarczy się przesiąść z 914 na 1634 i już widać róźnice ;p


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cygi    1

moim zdaniem ursus1634 to kawal dobrej maszyny, jego obsluga i naprawy - w zaleznosci od operatora(mam tu na mysli ze jesli operator nie doswaidczony to napraw bedzie wiecej) jest dosyc prosta. czesci zamienne sa latwo dostepne co przyspiesza ewentualny remont czy niespodziewana awarie. Nie oszukujmy sie ze ursus zbudowal 1634 na bazie wczesniejszego modelu czyli 1614 to co ich rozni to rozmiar opon no i oczywiscie ta kabina... podniesiona nad skrzynia pwoduje obnizenie halasu, trzeba tez zauwazyc iz cena 1634(mam na mysli uzywane maszyny) jest dosyc wysoka w porownaniu z 1614.

Jesli chodzi o komfort to rowniez uwazam iz 1634 zostawia 1614 daleeeeeko w tyle, lecz po wlasnych doswiadczeniech wiem, iz temu komu zalezy na komforcie w np.1614 potrawi zmodernizowac sobie kabine w domowym zaciszu... wiec spór jaki traktor wybrac bedzie chyba zalezał jednak od mozliwosci portfela. pozdrawiam -> Cygi


pozdrawiam Wszystkich AgroFoto'wiczów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Czy użytkując ursusy z silnikiem turbo czyścicie w nich turbosprężarki tak jak to zalecają w instrukcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankowski17    2

dolanczam sie do pytania przemka99. pozdro


16 biegów, 500 koni, 40 ton za sobą... To jest to... SCANIA
MAN TGA 41,440 8x6 tym teraz pomykam

POZDROWIONKA DLA CAŁEGO AGRO FOTO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek    0

Po 200 mth pracy 1634 mogę powiedzieć, że jestem bardziej zadowolony niż z 16245. Kabina ogólnie jest cichsza i wygodniejsza, jedynie czasami doskwiera brak klimatyzacji. Przez ten okres wymieniłem pompkę od sprzęgła i oleje oraz filtry, co jest normalną czynnością eksploatacyjną. Mam ciężkie, a niegdzie bardzo ciężkie gleby, więc ciągnik nie ma lekko, pomimo tego spalanie w normie, co zależy głownie od kierowcy. Jeśli miałbym kupować zachodni ciągnik to tylko nowy. Na razie nie mam zamiaru zmieniać 16-tki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silver105    10

trochę bałagan mają w RPT no bo ciekawe jak oni to zmierzyli moc według mnie można sprawdzić tylko w polu a nie na bieżni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A sportowe samochody jak sie tumionguje i silnik przerabia to moc sie sprawdza na drodze czy na hamowni? Hamownia jest obiektywnym sposobem pomiaru mocy i tego nalezy sie trzymac. Pozdrawiam

 

Gdzie sa filtry magnetycznme w 1634?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Jak od hydrauliki to w obudowie filtra ssącego, takie korki wkręcane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8
trochę bałagan mają w RPT no bo ciekawe jak oni to zmierzyli moc według mnie można sprawdzić tylko w polu a nie na bieżni

a w polu to niby jak? oswiecisz mnie? poslizg na kołach, nierównosci terenu, rodzaj gleby... narzedzia uprawowe, no ja jakos pojąc tego nie moge.. to chyba za trudne dla mnie... dla technikow z DLG chyba tez bo zrobili test na hamowni... ;):) a porównujac ursusa do zetora 16245 no to pewnie ze komfort wiekszy tylko jak tu ktos zauwazył 16 to konstrukcja po 2000 roku podobno najlepsza!!! a zetor? o ile mnie pamiec nie myli to ta konstrukcja powstała przed 2000 rokiem.. duzo przed, i juz nie jest produkowany... to jak moze sie rozwijac?


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
    • Przez Kredkizosi
      Witam koledzy potrzebije pomocy w porównaniu cen a więc do sedna pacjent ursus c385 
      Do zrobienia tuleja przedniej osi zwrotnice ok więc narazie nie ruszamy
      chłodnica bo ma wyciek więc upierał bym się przy lutowaniu bo ta nowa to trochę tandeta
      Na krzyżakach kierowniczych są lizy więc również do wymiany 
      Ponoć są urwane jakieś śruby mocujące chłodnice więc ewentualne wiercenie i wydobywanie gwintów 
      I yeraz pytanie przy takim zakresie prac może kosztować robocizna w warsztacie niezależnym czy to się bierze z godziny czy od dzieła 
       
    • Przez szyszka
      Witam posiadaczy ursusow z chlodnica oleju przekladniowego, chcialbym takowa zalozyc lecznieweim dokladnie gdzie siee wpiac ??? prosze o zdjecia jesli byla by taka mozliwosc . z gory dzieki . a takze Kto ma dodatkowy rozdzielacz hydrauliki zamontowany , w swoim mam tylk odwa gniazda szybkozlacz
      a potrzebuje jeszcze dwa . dzieki czekam na pomocne porady.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj