dominic

mf 255 ver. niemiecka

Polecane posty

dominic    33

Witam wszystkich! :lol:

Jak w temacie, czy ktoś posiada mf 255 wersja niemiecka. chciałbym sie kilka rzeczy dowiedzieć o szczegółach nie występujących w polskich wersjach.

Edytowano przez dominic

c 330
4011
mf 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem że wszystkie wersje eksportowe licencyjnych MF produkowanych w Ursusie, różniły się od krajowych jakością i starannością wykonania, mają troszkę inne przełożenia, są szybsze od krajowych, były lepiej wyposażone, w większych modelach (4514 i większe) zdarzały się nawet chłodnice oleju. Ogólnie MF wywożone z Polski na zachód tylko tym się różniły od swoich krajowych odpowiedników. Ojciec mi opowiadał jak był na praktykach w Ursusie w latach 80. to MF które miały iść na eksport szły na inną linie produkcyjną gdzie dostawały inne podzespoły bazowe o wyższej jakości, starano się spełniać zachodnie normy jakościowe, na kraj zazwyczaj szły egzemplarze, troszkę gorszej jakości, ale licencyjne zazwyczaj były lepszej jakości, jak trzydziestki czy sześćdziesiątki, ponieważ były produkowane na nowych liniach.

Edytowano przez sebekwolkasos

Jak rolnictwo daje zdrowym ludziom pożywienie, tak medycyna rokuje chorym zdrowie. - Aulus Cornelius Celsus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kotwczapce    30

Hamowałem silniki w Ursusie w tamtym czasie i nie zaobserwowałem oddzielnych linii produkcyjnych.Na eksport szły te egzemplarze (silniki), które wypadały lepiej na kontroli technicznej, a pasztety na kraj...


.trzeba być szalonym, żeby nie zwariować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz321    1

odbiegne troche od tematu bo nie chce zakładać nowego tematu... gdzie znajduje się filtr oleju hydarulczego w 3512...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominic    33

Tata nie dawno kupił mf 255 z Niemiec. Z tego, co się orientuje jest trochę inaczej zbudowany:

1. Filtr powietrza pod akumulatorem z czujnikiem zapchania

2. Hamulce sterowane hydraulicznie ( na takiej samej zasadzie jak c360)

3. Brak rozdzielacza hydraulicznego po siedzeniem

4. Opony z tyłu 16,9X30

5. Pedały hamulców i sprzęgła wciskane do przodu

6. Prawdopodobnie filtr hydrauliki umieszczony przy silniku (może ktoś wie, z czym to się je?)

 

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/338123-mf-255-filtr/

Edytowano przez dominic

c 330
4011
mf 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

odbiegne troche od tematu bo nie chce zakładać nowego tematu... gdzie znajduje się filtr oleju hydarulczego w 3512...?

 

 

Jeżeli położysz się pod tylnym mostem ciągnika, zobaczysz taką klapkę na 3 śrubki przykręconą, pod nią jest filtr oleju, zamontowany przy pompie, tylko nie zapomnij spuścić oleju! :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj