zubi1990

T-25 odpala i gaśnie

Polecane posty

zubi1990    0

witajcie wczoraj jak odpaliłem swojego iwana to stało mi się coś nietypowego mianowicie silnik pochodził kilka minut i sam zgasł jak chciałem go później odpalić to reakcja była taka jak by paliwa nie było sprawdziłem paliwo dochodziło do wtrysków i wracało z powrotem do baku po kilku próbach odpalenia na popych silnik odpalił tylko niema mocy i przerywa czy to może być pompa wtryskowa czy wtryski filter paliwa sprawdziłem i wymieniłem na nowy układ odpowietrzyłem i paliwo jest w zbiorniku do pełna i jeszcze ciśnienie oleju skacze jak temperatura dojdzie do 80stopni proszę o szybkie porady bo sezon się zaczął traktor z 1978r na dwie wajchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Taa ale tam jest spam o mocy ciagnika a tutaj kolega ma oddzielny problem :P Ja tak czegoś nie miałem, a jak mi zgasł kilka lat temu to już nie odpalił nawet na zaciag wogóle walem nie obrócił bo zatarty. może masz nieszczelne głowice zawory itp może odpreżnik wali się i masz zawory podniesione caly czas albo głowica jest gdzieś pęknięta, bo co inego nie przychodzi mi na mysl no układ paliwowy hmm też moze miec wine :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek    0
Taa ale tam jest spam o mocy ciagnika a tutaj kolega ma oddzielny problem :P Ja tak czegoś nie miałem, a jak mi zgasł kilka lat temu to już nie odpalił nawet na zaciag wogóle walem nie obrócił bo zatarty. może masz nieszczelne głowice zawory itp może odpreżnik wali się i masz zawory podniesione caly czas albo głowica jest gdzieś pęknięta, bo co inego nie przychodzi mi na mysl no układ paliwowy hmm też moze miec wine :)

U mnie jest to samo poszedł do mechanika i teraz czekam a stało się tak po wymianie tłoków i głowic

Ps.Dzisiaj go będzie odpalał potem powiem co wyszło


....................Jo Władzia miołym mom i mieć bydę.................
.........I jeszcze coś t25a to moc i siła której 30-stka się nie ima............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2

kiedyś miałem podobny problem też zero mocy i słabo palił albo wcale a paliwo niby było odpowietrzałem zmieniłem filtry i wszystkie węże oraz wyczyściłem wszystkie główki na końcówkach węży i miedziane podkładki popd nimi jak pompowałem pompką przy pompie wtryskowej paliwo leciało i wracało powrotem do baku wine miała ta rurka która zaciąga paliwo z baku jakimś cudem znalazł się w niej kawałek taśmy izolacyjnej który ograniczał przepływ paliwa tak było w moim przypadku warto sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

U mnie było tak, że Władek chodził niby normalnie ale czasami łapał takie dziwne obroty(inaczej go było słychać) i nie miał wtedy mocy. Przejżałem cały układ paliwowy, wymieniłem filtry ale nic to nie dało. Założyłem nowe końcówki wtrysków i niby było lepiej ale to jeszcze nie było to. Przerobiłem więc dopływ paliwa tak że ciągnie z dołu ale i to niewiele dało. Wreszcie Władek zdechł zupełnie. Kupiłem i założyłem nową pompe zasilającą i o dziwo pomogło ale tylko na tyle że znowu odpalał i jakoś tam jeździł. Zdecydowałem sie więc oddać pompe wtryskową do regeneracii. Właśnie ją odebrałem i założyłem do ciągnika. Teraz to jest nie ten traktor, śmiga jak rakieta tym bardiej, że kazałem gościowi podkręcić obroty na pompie :P .

@Zubi1990 jak to sie objawia, że ciśnienie ci skacze? U mnie jest tak że zimny ma na 4 a ciepły na 3. Ale jest tak że np na srednich obrotach jest większe ciśnienie niż na wysokich a to dlatego, że jest tam zawór bezpieczeństwa który na wysokich obrotach gdy ciśnienie zbyt wzrośnie otwiera się co się objawie skokiem wskazówki w dół, a kiedy ujmiesz gazu ciśnienie znowu rośnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2

he he przez ten zawór to kiedyś prawie pompe olejową chciałem zmienić bo wkurzało mnie to spadające ciśnienie ale na szczęście znalazł sie ktoś kto mi to wytłumaczył mój na zimno ma 4 a po rozgrzaniu 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Skaczące ciśnienie to raczej napewno zawór, a co do obrotów to postaraj sie najpierw wyeliminować wszystkie możliwe niesprawności dopiero na końcu sprawdź pompe. Jak masz możliwość to podmień pompe na inną. Wtedy bedziesz wiedział czy to pompa czy nie, tylko że to już troche roboty jest z taką podmianą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2

no roboty to troszke jest ale będziesz miał pewność tylko musisz mieć pewną w 100% pompe na podmianke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zubi1990    0

no u mnie wycieków niema układ szczelny na 99% filtry powymieniane a może być tym że jest zbiornik na paliwo zabrodzonby może go da się jakoś wyczyścic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2

najprostszy sposób żeby wymyć zbiornik to odkręcić spust z dołu podstawić pod niego wiadro a z góry lejesz rope ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

A mi ciśnienie spada, mam po remoncie i to samo co przed jak tylko troche pochodzi na polu to kurde cisnienie na max obrotach nie podejdzie powyzej 2 a na wolnych to tak około 1 co może być. Mówie od razu, jeszcze w tym roku ani razu przez cały dzień nie zgrzał sie powyżej 60 stopmni max bylo około 55 :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14

@zubi1990 zdarzył mi się taki kaprys iwana. U mnie nawalała pompa paliwa. Podpompuj nieco ręczną pompką paliwo, niech ktoś zapala iwana a Ty dalej pompuj ile wlezie. Jak zapali i będzie chodził to ok. Jak przestaniesz pompować i zgaśnie to też ok :D - bo znaczy, że tylko coś z pompą nie tak (sprężyna tłoczek ... nie wiem, to można samemu rozkręcić i obadać).


Traktor :), Bóg, Honor, Ojczyzna, Górale, Linux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Mam problemik. Weić spada mi ciśneinei w ruskim, nie wiem co jest grane ma nowe tloki, cylindry i to samo co przed remontem. Spada do 1,5 to jest max przy full obrotach a silnik mi sie do max50 stopni grzeje, silnik można dotknąć spokojnie. Gdzie tam jest czujnik, on jest wbudowany w zegar? Bo od silnika to tylko wężyk wychodzi z bloku pod cylindrami i idzie do kabiny czy przed zegarem jest czujnik czy trzeba moze cały zegar wymienić bo wariuje jak olej jest cieplejszy lekko.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    710

@UrsusCzesio spróbuj podkręcić mu ciśnienie dokładnie nie wiem gdzie to się robi bo robił mój tata kiedyś jak Władek miał za niskie ciśnienie a jak poprawił to ciśnienie na 6 wskoczyło i musiał redukować <_< a mój ma 4 na zimnym i jak się porządnie nagrzeje to 3


Ursus 360 3p
Władimiriec T-25
dają radę:)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Po prawej stronie pod alternatorem jest zawór redukcyjny którym sie reguluje ciśnienie. Jeśli jest pod śrubą dużo podkładek to je wyjmij i zostaw tylko jedną a jak jest jedna to nic nie kombinuj. Wtedy obstawiałbym pompe oleju albo panewki jak niebyły wymieniane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zubi1990    0

a wczoraj jak zboże wiozłem to jechał normalnie i sam o siebie zszedł na najnizsze obroty tak że prawie zgasł więc włonczyłem redukcyjny bieg ten naj wolniejszy i szłem i pompowałem tą ręczną pompką i szłem tak z 5 minut i po tym czasie wkręcił się sam na obroty i przejechałem kawałek i znów to samo i tak do samego domu(ok1.5km)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zubi1990    0

dzisiaj rano traktor już nie zapalił po niedzielnych żniwach(jak ciągłem przyczepę 5t)to ani razu go nie zmuliło i dzis traktor nie pali pompa nie podaje paliwa czyli wymiana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

U mnie było coś podobnego z ta pompą wtryskową tzn. juz z ojcem wyminialiśmy sekcje wysokiego ciśnienia a okazało się że to wina pompy zasilającej, po wymianie na nową palił bez gadania.

 

A i co do ciśnienia oleju mam pytanie jak jest silnik zimny ciśnienie jest ustawione ok a powinno byc ciśnienie ustawione przy ciepłym silniku i obrotach znamionowych na ok 1,5 do 3,5 bar a jak u mnie zagrzeje sie do ok 80 wariuje cisnienie i jak jade przechylony w stronę tego zaworu redukcyjnego tzn. ciagnik jest przechylony na prawa strone to ciśnienie normalizuje sie czy pomoże wymiana zaworu redukcyjnego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1

koledzy pryskałem sad i w pewnej chwili zgas mi wladek i npotem nie chciał zapalić zauwarzyłem że pompa nie ciągnie wogule paliwa czegoś wymieni pompke filtry i powyczyszczałem wszystkie przewody paliwowe i to samo co może być tego powodem pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj