Gość Profil usunięty

Zespół Szkół Technicznych nr. 8 im. Michała Drzymały w Poznaniu (kier. mechanizacja rolnictwa)

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam! Czy są na AF uczniowie tej szkoły, a nawet tego kierunku? Wybieram się tam w przyszłym roku i chciałbym posłuchać czegoś o niej. Wymagania, klimacik, czy ogólnie trudno się dostać ?

 

Dziękuje z góry!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam kolege! Jestem w 3 klasie tegoż technikum właśnie na mechanizacji. Czy trudno się dostać - biorą wszystkich bo potrzebują :) Ze mną do pierwszej klasy chodził koleś co z egzaminów gimnazjalnych miał 44 pkt i już go nie ma ale sam fakt. Klimat przynajmiej u mnie w klasie jest fajny, poznałem spoko ludzi z którymi można pogadać i o rolnictwie jak i o innych tematach. Niestety jest też w szkole liceum do którego chodzą "piłkarzyki" długo nie będę się o nich rozwodził poprostu debile i tyle przyjdziesz to sam zobaczysz. Wychowawczyni w internacie mówi o nich jednokomórkowce :lol: Co do wymagań jak chcesz po tej szkole mieć coś oprócz papieru to trochę się pouczysz ale z umiarem. Na przedmiotach zawodowych bardziej uczą abyś zdał ten przestarzały egzamin zawodowy opierający się nadal na c 330 i c 360 a nie żebyś to w życiu wykorzystał... Praktyki zawodowe w szkolnych warsztatach - jedne wielkie jajca B) ogólnie częściej robi się to co jest w szkole potrzebne niż to co jest przewidziane w programie. Przynajmiej jest tak teraz poniważ internat przenoszony jest do innego budynku, wcześniej robiliśmy na tych warsztatach dość normalnie ale mimo to jest na nich przyjemnie i radośnie :P Nie wiem co jeszcze byś chciał wiedzieć. Mam nadzieję że cię nie przeraziłem.

 

Jednak uważam że dokonałem dobrego wyboru co do szkoły i nie żałuję że tu przyszedłem :D W liceum chyba bym umarł, a tu chociaż na części lekcji starają się mówić o tym co mnie interesuje. :P