papiak

T-25 obciażniki na tył

Polecane posty

Geo    10

Ja mam założone z przodu 6 oryginalnych obciążników. Obciążniki mam założone tylko z przodu, bo traktora używam głównie do koszenia trawy latem i lekkich prac w koło domu. Kiedyś miałem też założone z tyłu. Jeśli macie założonego sporo obciążenia na tylnym kole trzeba uważać na mocowanie tarczy do felgi. Łatwiej się luzują śruby. Jak tylko zacznie trzeszczeć dokręcić śruby ;).

Kierownicą kręci się ciężko wtedy gdy mamy nienasmarowane zwrotnice i wtedy gdy mamy mało powietrza w przednich kołach, albo tak jak u mnie się zdarzyło, że łożyska się w końcu zużyły i nie obracało się łożysko tylko obudowa razem z łożyskiem :).

Edytowano przez Geo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Z własnego doświadczenia wiem że dobrze przesmarowany układ chodzi bardzo lekko,niech nikt nie piszę bzdur że chodzi ciężko,bo dobrze przesmarowany może się odwdzięczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Nawet dobrze smarowany układ też się zużywa,zwłaszcza jak ma się tura.Może to doprowadzić do ciężkiej pracy układu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

A czy ja napisałem że mam nic nie wymieniane,układa ma prawie z nowych części bo wymieniałem:

-zwrotnice

-tuleje

-sworznia od trzyma przedniej belki

-łożyska w kolumnie

-olej,smar i uszczelniacze.

 

I nie mam tura. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Jak zwykle okazuje się że twój rusek jest perfekcyjny,tatuś ciągle coś w nim wymienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Ja mam obciążniki z tyłu od c 330, 2 + środki 90 kg na jednym kole w polu kolosalna różnica z pługiem czy kultywatorem z przodu tradycyjnie 6 obciążników dość możliwie się kręci ale będę zakładał wspomaganie :) tutaj link do zdjęcia http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/337149-hydrauliczny-wywrot-skrzynki/


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

vovlo sugerujesz coś?Wymienia to co potrzebne i co się złożyło.

 

A ty ile masz lat co że takie bzdury piszesz,co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Jak coś piszę to wiem z własnego doświadczenia a nie z tego co mi tatuś powie.Udowodnij mi że piszę bzdury.

Skoro nie potrafisz to jesteś kłamcą i obrażasz mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Ja pierwszą naprawę zacząłem praktykować z instrukcją obsługi i katalogiem części,jeśli chodzi o rozbiórkę bo składanie wiadomo jest podobne do rozbierania.Do dziś jeśli czegoś nie naprawiałem wolę do szkolić się z instrukcją niż jeszcze bardziej zepsuć.

 

Ty od razu pewnie wszystko wiedziałeś. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Nie wiedziałem,nie jestem prorokiem.Uczę się na własnych i obcych błędach.T25 i C360 już trochę poznałem

i mogę się w niektórych kwestiach wypowiadać,zwłaszcza wtedy gdy jestem pewny czegoś.

Ale widzę że ty zawsze wiesz lepiej no wiec cóż...

Miałeś mi wskazać gdzie napisałem bzdury?Obrażasz mnie bezpodstawnie,kłamiesz chłopcze

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164
tatuś ciągle coś w nim wymienia

 

To jest bzdura,bo skąd możesz wiedzieć kto mi pomaga.Może tobie ktoś pomaga bo mi ktoś pomaga przy rozjeżdżaniu ciągnik i przy czymś cięższym.Bo przy wymianie jakiegoś drobnego łożyska na wierzchu sobie sam radzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Sądząc po twoich postach to masz 15 lat,więc domyślam się że przyglądasz się co tatuś robi.

Napisałeś że piszę wyłącznie bzdurę,podaj więc wiele innych przykładów dziecko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makowiec    0

a po co obciążniki na tył do władka u mnie we władku trzeba jeszcze było by założyć na przut ze 200 kg bo jak np.wyciągam jakieś drzewa lub korzenie to zawsze przyt idzie w góre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

ja na przodzie mam 6 orginalnych obciążników i zakładam je tylko do pracy z dużym obciążeniem na tyle(opryskiwacz siewnik rotacyjna...) a tył dociążam tylko na zimę. zdejmuje obciążniki te co mam na przodzie dokładam jeszcze 2 i na tuz... naprawdę nie widzę sensu zakładania obciążników na tył na stałe we władku to jest poprostu zbędne. takie jest moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Ja uważam że nie ma sensu zakładać z przodu obciążników,ani z rotacyjną 165 ani opryskiwaczem nie podnosi mi przodu,wystarczy pełny bak paliwa.

A na mokrym polu przód się nie zapada.Za to dociążając tył rusek staje się innym ciągnikiem,mniej się kopie a duuuużo więcej uciągnie.Piszę to z własnych doświadczeń i takie jest moje zdanie a nie wujka czy kogoś tam który słyszał od kogoś,który zna kogoś,jak to często jest na tym forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

ja do łąk mam straszny dojazd(dziury doły)i jak nie zapne 6 na przód to strasznie go zrywa a dbać żeby był non stop pełen to trochę ciężko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Ojjj volvo widać że nie ciągasz żadnego agregatu za Władkiem i masz równe tereny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Akurat mam same górki i dołki na których ciągle mokro.Każde pole wiosną ma miejsca w których można wpaść.Ja z agregatów mam tylko kultywator i brony...A jaki ty masz agregat skoro tak piszesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Nie mam takich sprzętów jak ty,dodatkowo mam tura więc obciążniki mogę ci sprzedać.Będziesz miał 10,wtedy na pewno nie podniesie przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj