sthranislaw

Zetor Proxima 90 plus listwa piton fix

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sthranislaw    0

czy to prawda że ja będę ciągać nim rozrzutnik z obornikiem (6t) nie powinienem jej używać tylko ten głębiej zlokalizowany zaczep ?

 

A drugie do tur humpolec mam czwytak metal fach i tutaj mam problem chwytek ma dwa wjeścia męskie (szybkozłącza) a humpolec ma jedno męskie a drugie żeński jak sobie z tym poradzić >?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz hitch to po co na przesuwnym masz wozić? one uciąg mają taki sam tylko że przesuwny ma mniejszy nacisk pionowy. W swoim farmtracu nie mam hitcha i dolnego zaczepu i musze na przesuwnym wozić ale martwię się że go zerwę. Poza tym rozrzutnik ma za wysoko przód. A co do złączek to jaki problem odkręcić i założyć taką żeby pasowała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

To że rozrzutnik ma wysoko przód to uważam za zaletę, bo masz odciążone taśmy w podłodze w rozrzutniku, gnój przesuwa się dużo lżej i łańcuchy się nie wyciągają i lisztwy nie gną, mam to już spraktykowane ;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sthranislaw    0

nie zrozumieliście mnie proxa ma dwa zaczpy górny i dolni i pytam o ten dolni piton czy na niego można zaczepiac rozrzutnik pełny tzn. czy się nie oberwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ferdek07 a ja uważam za wade bo całe obciązenie mam na tylnej osi rozrzutnika(resorowany tandem...) i boje się że opony nie wytrzymają, a poza tym mam adapter pionowo a powinien być lekko do przodu pochylony przez co nierówno rozrzuca.

 

 

Skoro masz w ciągniku dolny zaczep czy tam ten piton i rozrzutnik jest na dolny zaczep to w czym problem bo nie kumam? ja dolnego nie mam więc kombinuje na przesuwnym. Dolny zaczep piton w trzech tysiach ciężko kupić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavvelek    1

Kurcze dziwne bo ja za piton fix do zetora dopłacałem 1200zł( nie mylić z hitchem). Ale mniejsza z tym. Zaczep piton fix jest to zaczep dzięki któremu możesz obciazyc go rozrzutnikiem (czy jakąś maszyną jednoosiową) z większym naciskiem dyszla na ciągnik, a to dlatego że jest on o około 30-40 cm mniej wysunięty od listwy do przyczep jednoosiowych, a co za tym idzie mniejszy nacisk jest na tylną oś a jak wiadomo wzór na moment=siła * ramię. A więc im bliżej tylnej osi jest zamocowany dyszel tym mniejszy nacisk na nią działa. Więc nic się napewno nie oberwie, możesz być o to spokojny, jest po to by go można było bardziej obciążyć niż listwę albo ten zaczep przesówny. Jedyny mankament to mniejszy promień skrętu.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj