Polecane posty

TomaszNowak    6

Cześć. Zrobił Mi mechanik remont silnika w Zetorze 6011 mam pytanie jakie ciśnienie oleju powinien pokazywać zegar?? po remoncie.

 

Kolejne pytanie ile powietrze powinno być w przednich kołach i ile w tylich??.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Ciśnienie w silniku powinno utrzymywać się na poziomie 5-6 atm.

W przednich oponach 2-2,2 atm, w tylnych 1-1,2 atm.


Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dwa razy dmuchniesz buzią i chyba starczy. Tyle aż bd około 1.2 atmosfery.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kameleont25    75

Zależy jak zrobiony i jakie części włożyłeś, jak zrobione dobrze i dobrej, jakości części to może tyle wytrzymać ile wytrzymał od nowości a jak zrobiony, aby zrobiony i do tego lipa części to może nawet sezonu nie wytrzymać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszNowak    6

części były oryginalne osobiście je kupowałem wał wyszedł na 1 szlif. raczej roboty tego mechanika nie sprawdzę. Tłoki tuleje korbowody to oryginał zetora. Raczej nie ma opcji sprawdzenia mechanika??. Co podczas remontu może zrobić nie tak. Pytam się bo z rolnictwem nie miałem styczności a ciągnik i ziemie mam od nie dawna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kameleont25    75

Mechanika to sprawdzisz czy dobrze zrobił jak ciągnik pujdze w ciężką robotę( tylko pierw go dobrze dotrzyj ), bo tak to mi się wydaje, że się nie da sprawdzić czy coś schrzanił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

jeszeli cos skrzanil poradnie to bedzie slychac :D a tak to raczej musisz czekac na efekty po dobrym dotarciu

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszNowak    6

Najlepiej jak go dotrzeć. Chodził na wolnych obrotach cały dzień po remoncie i trochę z opryskiwaczem. Jak Będzie miał jakieś 39 moto po remoncie to olej wymienię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

jesli szlo praktycznie wszystko nowe to te min 10mtg na nieduzych obrotach powinien pochodzic a potem to juz mozna lzejsze prace robic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Opryskiwacz, sianie nawozów itp.. Olej wymień po 50 mtg i wtedy możesz go zapiąć w bronę czy kultywator.


Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z tego co ja wiem to docieranie silnika po remoncie pozostawiając go przez dłuższy okres na stałych, obrotach nie jest dobre. Jak silnik po remoncie chodzi poprawnie to powinno się pracować na różnych obrotach, należny unikać pracy ze stałymi obrotami, ponieważ na tulei tworzy się próg i w następstwie może to doprowadzić do pęknięcia pierścienia. Chyba najlepszym sposobem docierania byłoby jeździć na różnych obrotach, tylko trzeba pamiętać, żeby nie doprowadzić do przegrzania silnika. I nie zdziw się jak na początku będzie brał olej, bo to chyba dopuszczalne podczas docierania.

Edytowano przez e1leex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja proponuje Mobil Delvac ok 13zł/l :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

e1leex noi wlasnie o to chodzi w mniejscu powinien postac te kilka godz dla sprawdzenia czy wszystko ok jest i potem mozna jezdzic ale nie dawac za duzych obrotow i nie ruszac z wysokich biegow

 

no a do silnika rowniez polecam turdus ewentualnie superol (moja 60 chodzi na superolu i jest git)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chyba nie dokładnie przeczytałeś mój post, przez te kilka godzin pierścienie i tuleja nie dotrą się na na całej długości tulei. Więc powstaje próg i później podczas pracy na innych obrotach istnieje ryzyko uszkodzenia pierścienia o powstały wcześniej próg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

nie przesadzaj prog nie powstanie po kilku godz pracy na wolnych obrotach nawet gdy wszystko idzie nowe (tlok tuleja pierscienie) mnie uczyli zeby sobie postal kilka godz na wolnych obrotach i co jakis czas mozna go troche przegazowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ok, to co Twoim zdaniem da to stanie na wolnych obrotach przez kilka godzin? Obecnie odchodzi się od docierania tradycyjnego, coraz więcej osób stosuje docieranie na ostro i tą metodę sobie chwalą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czasy się zmieniają, wraz z nimi technologia i sposobu docierania również. Ogólnie to każdy dociera, jak uważa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszNowak    6

Mechanik po remoncie pozostawił włączony silnik na kilka godzin po tem kazał mi wykonywać lekkie prace i po około 30 godzinach przyjechać na zmianę oleju i regulacje nie wiem co ma na myśli z tymi regulacjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj