Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)


941 odpowiedzi na ten temat

#701 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 06 listopad 2015 - 21:19

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Może ktoś się oriętuje o cenie Case 170 puma skrzynia automat, przedni tuz, wyświetlacz , amortyzowana oś  szerokie gumy?

Jak dobrze poszukasz to i za okolo 310 tysi a moze i taniej kupisz taki ciagnik z cvx



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) Dzisiaj, 14:13
  •  

#702 Share alvaroalvaro78

alvaroalvaro78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 554 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Malborski

Napisany 07 listopad 2015 - 04:23

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) Nie wydaje mi się -170 to odpowiednik T7.220 a jego nie ma szans dostać za 310 lub taniej ze skrzynią AC

#703 Share marcianjargit

marcianjargit

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 postów

Napisany 07 listopad 2015 - 07:50

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

moze ktos sie orientuje w jakim przedziale bym kupil nh td5 75?



Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) Dzisiaj, 14:13
  •  

#704 Share pablo21

pablo21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1763 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 09 listopad 2015 - 14:33

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Wie ktos juz cos o cenach nowej Pumy 150CVX? Jest ona u dilerow juz czy jeszcze nie dostepna?



#705 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 09 listopad 2015 - 16:22

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

jeszcze nie dostepna, prawdopodobnie pierwsze sztuki bedą po nowym roku



#706 Share Lukasz82

Lukasz82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia pow. braniewski
  • Zainteresowania:oczywiście rolnictwo:) i wiele różności

Napisany 09 listopad 2015 - 19:06

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

A jaka cena farmall 95 u i pro?



#707 Share szymekrolnik89

szymekrolnik89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wilcze k/Koronowa

Napisany 10 listopad 2015 - 08:26

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) To prawda ze nie będą robić juz case maxxum. 6 cyl

#708 Share tay29

tay29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 273 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 10 listopad 2015 - 08:30

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) no przylaczam sie do pytania. i kiedy planuja produkcje zakonczyc?

#709 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 10 listopad 2015 - 08:38

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

teciagniki beda dostepne w 6 cyl do połowy przyszłego roku ze wzgledu na normy emisji spalin



#710 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 10 listopad 2015 - 09:20

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Największy maxxum o mocy ok 140-150KM ma być w 6 cyl



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) Dzisiaj, 14:13
  •  

#711 Share mati5720

mati5720

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 78 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia-mazury->Mrągowo->Prusinowo

Napisany 10 listopad 2015 - 09:30

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

zna ktoś może ceną nh t5.95 z EC ?


"John Deere bez kompromisów" :D

#712 Share przemek230591

przemek230591

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 10 listopad 2015 - 13:46

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

moze ktos sie orientuje w jakim przedziale bym kupil nh td5 75?


Td5 85 można wyrwać w podstawowym wyposażeniu za 100 netto
Tu masz ofertę z olx http://olx.pl/oferta...57-IDcwQSd.html

Edytowany przez przemek230591, 10 listopad 2015 - 13:49.


#713 Share emilko

emilko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 291 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSZ

Napisany 10 listopad 2015 - 14:56

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) Ile trzeba teraz zapłacić za Case lub NH o mocy +-50KM
a jaka ewentualnie dopłata za przedni WOM może być?

#714 Share szymekrolnik89

szymekrolnik89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wilcze k/Koronowa

Napisany 10 listopad 2015 - 22:05

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) Steyr profi 6125 i podobne i nht6155 tez tylko do przyszłego półrocza?

#715 Share alvaroalvaro78

alvaroalvaro78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 554 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Malborski

Napisany 11 listopad 2015 - 10:06

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

A jaka cena farmall 95 u i pro?


Sam jestem ciekaw...

zna ktoś może ceną nh t5.95 z EC ?


Ja w kwietniu kupiłem nowego ale 2014rok w grupie wyposażenia 500 za 189netto

#716 Share HANK

HANK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 listopad 2015 - 14:54

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

105 u pro za 220 netto, po dobrych negocjacjach za 200 się kupi pewnie



#717 Share szymekrolnik89

szymekrolnik89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wilcze k/Koronowa

Napisany 12 listopad 2015 - 08:08

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) Jaka cena pumy130?

#718 Share szoopcio

szoopcio

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina mlekiem i miodem płynąca"kurpie" "WOS"
  • Zainteresowania:Bioinżynieria ,motoryzacja, technika rolnicza, motocykle

Napisany 12 listopad 2015 - 10:44

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Nh td5 105 z przednim tuzem i womem i pneumatyką za 148000 netto. 


Edytowany przez szoopcio, 12 listopad 2015 - 10:45.


#719 Share hopper5

hopper5

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 253 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:TJE

Napisany 12 listopad 2015 - 11:49

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

A jaka cena farmall 95 u i pro?

Za U powiedzieli mi 184 tyś netto a Pro był droższy o ok 8 tyś 


Edytowany przez hopper5, 12 listopad 2015 - 11:50.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) Dzisiaj, 14:13
  •  

#720 Share alvaroalvaro78

alvaroalvaro78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 554 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Malborski

Napisany 12 listopad 2015 - 19:55

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) Jaka skrzynia ? Tylko jeden półbieg czy cztery ?


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Kombajny zbożowe C5000 marki DEUTZ-FAHR: co nowego? zobacz »