Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)


941 odpowiedzi na ten temat

#361 Share inwi

inwi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice grajewa
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze, komputery

Napisany 20 grudzień 2014 - 13:35

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Zgadzam się z tobą deutz ma ceny kosmiczne w porównaniu do chn. Z tym że ma ciekawszy silnik i skrzynię, ale te kilka procent na spalniu i parę koni więcej na uciągu nie pokryje różnicy nawet jak wezmiesz model o 10 km czy 20km większy. Deutz ma też minusy nie ma tak przyjazdnej obsługi jak multicontroler.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) Dzisiaj, 15:53
  •  

#362 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3536 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 20 grudzień 2014 - 14:10

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

W moim starym cvx to była w pełni zf. Teraz w maxxumie kilka firm przy niej grzebało, ale głównie to nadal jest zf. Tak mi przynajmniej diler powiedział. Wnerwia mnie trochę fakt, że teraz jest jeden olej do skrzyni i hydrauliki. Diler mi powiedział, że na szkoleniu jeden z inżynierów stwierdził, że ta skrzynia jest wytrzymalsza i nie potrzebuje rozdzielenia. Taaa, jasne. Pewnie zwykłe cięcie kosztów.

Z tym deutz fahrem to nie do końca. Seria 5 ma mały badziewiasty silnik 3,6l z egr (bez dpf) i jest znacznie lżejszy i mniejszy. Z kolei 6 seria ma porównywalny silnik, ale jest jeszcze cięższa i większa od maxxuma. Ten Case jest tak pomiędzy. Tyle, że i tak nie ma o czym gadać jak oni walą takie ceny. Za 300 tys. netto to można mieć pumę cvx.

 

Możesz podać pełną specyfikacje tego maxxuma?

 

Fakt silnik małej pojemności ale bez dpf i adblue, tylko katalizator dox. Podobno mało żwawy ale niestety cały świat dąży do downsizingu i wkrótce wszyscy będą takie małe silniki musieli stosować :/

5120 ttv: masa netto 5120kg, dmc 8500kg, udźwig podnośnika 6600, rozstaw osi 2,44m.

maxxum 110 cvx: masa netto 4990kg, dmc 9000kg, udźwig podnośnika 7800kg, rozstaw osi 2,4m

Więc są bardzo porównywalne :)

 

Fakt napewno prawa konsola w maxxumie dużo lepsza niż w agrotronie 5, w 6 dużo fajniej jest to zrobione.

 

 

@inwi

Dlaczego sadzisz, że df ma ciekawszą skrzynie ?


Edytowany przez Arek, 20 grudzień 2014 - 14:10.


#363 Share inwi

inwi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice grajewa
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze, komputery

Napisany 20 grudzień 2014 - 18:58

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Używam maxxuma 125 w skrzyni 16x16 przez kilka osób nazwanego wyjcem szarpańcem na tym forum. W max masz dzwignię od biegów i dzwignie od zakresów a w deutz masz jedną wajche w skrzyni 24x24 i napewno tak nie wyje i nie szarpie. poza tym uciąg z testów wynika że deutz ma wiekszy w porównywalnych modelach w sensie moc na wom mało rózni się w testach obu jednostek napedowych ale na uciagu juz różnica widoczna więc może w tym troche winny skrzyni. No właśnie deutz oznacza modele względem mocy maks czyli 125 trzeba porównywać z 6140(ale w tym to chyba przekładnia 32x32 siedzi) a max 140 z 6150. W wyniku konieczności brania modelu wiekszego niz to wynika z oznaczenia różnica w cenie rośnie i robi się kilkadziesiąt tyś za deutza który jeszcze może nie mieć czegoś co ma max. Zakładając tak z powietrza ze taki traktor ma średnie splanie 15l na h dla deutza i że max spali 5 proc więcej to na 1000mth mamy 15000l dla deutz i 15750 case. Co przy cenie 4,6 daje 3450 to różnica w cenie zwruci się po 10tys godzin. Jakość to inna kwestia.



#364 Share krowka62

krowka62

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 381 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 21 grudzień 2014 - 06:20

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Czy faktycznie te wycie skrzyni w maxxumach czy t6  jest bardzo uciązliwe, przeszkadza w pracy?



#365 Share PawelWlkp

PawelWlkp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1156 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2014 - 08:30

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Możesz podać pełną specyfikacje tego maxxuma?

 

Fakt silnik małej pojemności ale bez dpf i adblue, tylko katalizator dox. Podobno mało żwawy ale niestety cały świat dąży do downsizingu i wkrótce wszyscy będą takie małe silniki musieli stosować :/

5120 ttv: masa netto 5120kg, dmc 8500kg, udźwig podnośnika 6600, rozstaw osi 2,44m.

maxxum 110 cvx: masa netto 4990kg, dmc 9000kg, udźwig podnośnika 7800kg, rozstaw osi 2,4m

Więc są bardzo porównywalne :)

 

Fakt napewno prawa konsola w maxxumie dużo lepsza niż w agrotronie 5, w 6 dużo fajniej jest to zrobione.

 

 

@inwi

Dlaczego sadzisz, że df ma ciekawszą skrzynie ?

 

Case waży 5330. Moment obrotowy w deutz wychodzi kiepsko więc z tym spalaniem aż tak kolorowo może nie być. Takie wirtualne oszczędności tu u sprzedawców karbanka przy namawianiu na fendta. Ja mam wyjca szarpańca w wersji light w poprzedniej serii 6000, znajomy ma w wersjii poprawionej i różnice są dość duże. Mój pali zdecydowanie mniej,szczególnie w transporcie i pracy z wom ( słynny boost który najlepiej jakby wyłączyć), ale w orce też. Jest troche szybszy, za to jego zdecydowanie głośniej wyje.



#366 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 21 grudzień 2014 - 09:41

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

@inwi co do szarpania skrzyni to miałeś robioną kalibracje??

co do wycia to przy skrzyni 16x16 mamy 160l/min przepływu hydrauliki i to tez daje jakiś dzwięk, np w skrzyni 24x24 juz tak nie wyje ale trochę inna skrzynia i i hydraulika łącznie ma tylko 120l/min

i te założenie że maxxum spali 5% wiecej od dutza to tez tak troche na wyrost bo dlaczego to dutz miałby nie spalić te 5% więcej



#367 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3536 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 21 grudzień 2014 - 11:07

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Używam maxxuma 125 w skrzyni 16x16 przez kilka osób nazwanego wyjcem szarpańcem na tym forum. W max masz dzwignię od biegów i dzwignie od zakresów a w deutz masz jedną wajche w skrzyni 24x24 i napewno tak nie wyje i nie szarpie. poza tym uciąg z testów wynika że deutz ma wiekszy w porównywalnych modelach w sensie moc na wom mało rózni się w testach obu jednostek napedowych ale na uciagu juz różnica widoczna więc może w tym troche winny skrzyni. No właśnie deutz oznacza modele względem mocy maks czyli 125 trzeba porównywać z 6140(ale w tym to chyba przekładnia 32x32 siedzi) a max 140 z 6150. W wyniku konieczności brania modelu wiekszego niz to wynika z oznaczenia różnica w cenie rośnie i robi się kilkadziesiąt tyś za deutza który jeszcze może nie mieć czegoś co ma max. Zakładając tak z powietrza ze taki traktor ma średnie splanie 15l na h dla deutza i że max spali 5 proc więcej to na 1000mth mamy 15000l dla deutz i 15750 case. Co przy cenie 4,6 daje 3450 to różnica w cenie zwruci się po 10tys godzin. Jakość to inna kwestia.

 

Jeśli porównać maxxuma do serii 6 to faktycznie df wypada lepiej ale porównując do serii 5 już tak fajnie nie jest. A TTV i CVX to zapewne identyczne skrzynie mają.

 

 

 

Case waży 5330. Moment obrotowy w deutz wychodzi kiepsko więc z tym spalaniem aż tak kolorowo może nie być. Takie wirtualne oszczędności tu u sprzedawców karbanka przy namawianiu na fendta. Ja mam wyjca szarpańca w wersji light w poprzedniej serii 6000, znajomy ma w wersjii poprawionej i różnice są dość duże. Mój pali zdecydowanie mniej,szczególnie w transporcie i pracy z wom ( słynny boost który najlepiej jakby wyłączyć), ale w orce też. Jest troche szybszy, za to jego zdecydowanie głośniej wyje.

 Taka masa jest w konedata a wg. producenta masa netto cx 4990 http://www.caseih.co...maxxum_cvx1.pdf

Sąsiad ma t6050 i steyra 4110, to fakt steyr nowszy i skrzynia wyje dużo bardziej, z daleka nie słychać silnika tylko wycie skrzyni.



#368 Share KARGO

KARGO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1157 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wys-maz
  • Zainteresowania:technika rolnicza , produkcja zwierzęca

Napisany 21 grudzień 2014 - 13:22

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Ten cvx jest z tego roku. Będzie na dniach u dilera. Miałem kupić jeden za 216, ale długo się namyślaliśmy i jeden facet go kupił. Później był drugi cvx za 220, ale po negocjacjach i walce sprzedadzą mi go znowu za 216 :) Ogólnie cena wychodzi z tego za ile diler kupił od fabryki dany ciągnik i ile jest w stanie zejść z własnej marży. Jeśli zrobimy zakup do 31.12 to dostaniemy jeszcze fabryczną dwuletnią gwarancję zamiast rocznej. Teraz niecierpliwie czekam na zaakceptowanie zmian w arimr.

Ogólnie ze wszystkich ofert to maxxum cvx wydaje mi się zdecydowanie najlepszą opcją. Ze wszystkich "markowych" firm to właśnie case ih ma najlepsze ceny. Za deutz-fahr 6 z bezstopniową skrzynią ttv to mi walnęli cenę 300 tyś netto. Za John deera 6115mc ze zwykłą skrzynią, bez żadnej amortyzacji i z okrutnie małą kabiną 210 tyś. Za masseya fergussona 5611 (jeśli się nie mylę) z amortyzacją i w sumie fajną półautomatyczną skrzynią 215. Kubota mx135 z tym dziwnym silnikiem 4 cylindrowym o pojemności 6100, z półautomatem, amortyzowaną kabiną i osią 220 tys. Także wszystko fajnie ale ten Maxxum ma pełną amortyzację, bezstopniówkę, adblue zamiast egr i dpf (z dwojga złego wolę dolewać płyn), mocny podnośnik, hydraulikę 125 litrów, jest jednym z najcięższych w swojej klasie no i dzięki multicontrollerowi jest najłatwiejszy w obsłudze. W zasadzie martwię się tylko tym czy 4-to cylindrowy silnik sprosta wszystkim zadaniom (talerzówka 3m, pług 4 skiby, mulczer 2,8m 1000 obrotów na wałku, opryskiwacz, troche wrzucania bignagów tuurem). W zasadzie to potrzebny mi ciągnik uniwersalny zamiennie pracujący z większym 6-cylindrowym bratem.

 

To ten maxxum to bedzie multicontroler czy z szkrzynia ctv bo niechce mi sie wierzyc zeby miał to i to w takiej cenie 216tys. skoro ze zwykła skrzynia i bez multi kosztuje 180tys.



#369 Share krowka62

krowka62

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 381 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 21 grudzień 2014 - 13:31

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Case waży 5330. Moment obrotowy w deutz wychodzi kiepsko więc z tym spalaniem aż tak kolorowo może nie być. Takie wirtualne oszczędności tu u sprzedawców karbanka przy namawianiu na fendta. Ja mam wyjca szarpańca w wersji light w poprzedniej serii 6000, znajomy ma w wersjii poprawionej i różnice są dość duże. Mój pali zdecydowanie mniej,szczególnie w transporcie i pracy z wom ( słynny boost który najlepiej jakby wyłączyć), ale w orce też. Jest troche szybszy, za to jego zdecydowanie głośniej wyje.

 

Testy pokazują że z Boostem silniki są oszczędniejsze oraz możesz daną pracę wykonać szybciej. Podaje link do testu NH T6.150 w którym to spalanie w przeliczeniu na g/kWh spada z boostem oczywiście godzinowe wzrasta.

Wyobrażmy sobie taką sytuacje w transporcie. Jadąc pod pod wzniesienie z Boostem  utrzymiesz daną prędkość -  spalisz na godzinę więcej aczkolwiek szybciej pokonasz dystans. Bez Boosta pod wzniesienie podjedziesz pózniej spalając prawdopobnie taką sama ilość paliwa (jak z Boostem) aczkolwiek wjedziesz na szczyt pózniej.

 

Załączony plik  Testbericht_NewHolland-T6150_d.pdf   378,17KB   82 pobrań


Edytowany przez krowka62, 21 grudzień 2014 - 13:35.


#370 Share qazi

qazi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 21 grudzień 2014 - 14:04

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

To ten maxxum to bedzie multicontroler czy z szkrzynia ctv bo niechce mi sie wierzyc zeby miał to i to w takiej cenie 216tys. skoro ze zwykła skrzynia i bez multi kosztuje 180tys.

 

wersja CVX obejmuje w swoim wyposażeniu juz multicontroler bo innego sterowanie poprostu nie ma



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) Dzisiaj, 15:53
  •  

#371 Share czaczi87

czaczi87

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 21 grudzień 2014 - 15:29

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

To ten maxxum to bedzie multicontroler czy z szkrzynia ctv bo niechce mi sie wierzyc zeby miał to i to w takiej cenie 216tys. skoro ze zwykła skrzynia i bez multi kosztuje 180tys.

 

Oczywiście cały czas mówimy o cenie netto. Maxxum CVX na polskim rynku jest właściwie od tego roku i oferuje tylko wersję z multicontrollerem. Tu jest jego specyfikacja: http://www.caseih.co...maxxum_cvx1.pdf W modelu, który mi sprzedają jest amortyzowana oś i kabina, 3 sekcje hydrauliki, lusterka elektryczne-podgrzewane, klima zwykła, radio z bluetooth, ogumienie 600 z tyłu, brak w tym ciągniku tuza (bo chcę zamontować tura) i nie ma ekranu dotykowego, za który chcą ok. 12 000 zł. Diler dorzucił mi też mocowanie w kabinie, bo zawsze podpinam sobie telefon pod audio i w tym ciągniku zamontuję 2 kamery. Jedną z przodu do tura (z taką maską to on ma nędzną widoczność) i jedną z tyłu by nie wykręcać sobie karku do np. pługa. Brat cioteczny od roku stosuje kamery i bardzo sobie chwali ten patent.

 

Ogólnie to mogłem kupić u nich maxxuma 110 EP ze skrzynią Semi PowerShift 17x16 (z nadbiegiem), bez multicontrolera za 188 000 zł  netto (później jeszcze zszedł do 184 tyś.), amortyzowana oś i kabina. Jeszcze jedna opcja to Maxxum 125 EP (6 cylindórw) ze skrzynią Semi PowerShift 17x16 (z nadbiegiem) bez multicontrolera za 216 000 zł netto, amortyzowana oś i kabina oraz tuz (mi nie potrzebny) z 2013 roku. Problem jest tylko taki, że prawie identyczny (tylko z multicontrollerem) ma mój brat cioteczny, który z każdej strony doradza mi wersję cvx. Nic mu się w ciągniku nie zepsuło (kupiony w 2010), ale co chwilę kalibrowali mu skrzynię i dalej szarpie przy zmianie biegów. Wnerwia go to niepomiernie, ale chyba samo "wycie" mu nie przeszkadza za mocno.

 

Tak odnoście tych wag ciągników z katalogów. Maxxum cvx ma wagę minimalną 4990 kg. Ja wjeżdżałem na wagę ciągnikiem z prawie pustym bakiem, ale z obciążnikami na przodzie i ważył 6300 kg. Teraz nawet jeśli założymy, że ma 200 litrów olejów (do Case'a cvx 140  gdzieś tyle wlewamy) i 200 litrów paliwa i adblue i obciążnik waży 500 kg to do cholery skąd te 400 kg dodatkowego balastu? Może amortyzowana przednia oś jest o tyle cięższa, ale nie sądzę.

Drugi przykład: McCormick x60.30 według katalogu z "wagą w stanie gotowym do jazdy (bez obciążników)" (czyli chyba już z olejami i pełnym bakiem) ma 4800kg. Ja wjeżdżałem nim na wagę z też prawie pustym bakiem i obciążnikiem 500 kg i jego waga wynosiła 4750kg. Coś tu jest mocno nie tak i te wszystkie wagi katalogowe to niezła ściema.



#372 Share KARGO

KARGO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1157 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wys-maz
  • Zainteresowania:technika rolnicza , produkcja zwierzęca

Napisany 21 grudzień 2014 - 15:56

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

No własnie tak myslałem ze masz wyświetlacz na słupku ale  czy bez ekranu jest to już multicontroler?? Bo tam jest też sporo rzeczy ktore można ustawić choć da sie bez nich życ poprostu taki bajer. Sam mam maxxuma 100 z 2012r. i patrze ze wcale nie podrożały te ciagniki a moze potaniały bo dałe wtedy 183tys netto 16x16 540/450 hydraulika 113l 8swiateł roboczych .



#373 Share PawelWlkp

PawelWlkp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1156 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2014 - 16:07

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Testy pokazują że z Boostem silniki są oszczędniejsze oraz możesz daną pracę wykonać szybciej. Podaje link do testu NH T6.150 w którym to spalanie w przeliczeniu na g/kWh spada z boostem oczywiście godzinowe wzrasta.

Wyobrażmy sobie taką sytuacje w transporcie. Jadąc pod pod wzniesienie z Boostem  utrzymiesz daną prędkość -  spalisz na godzinę więcej aczkolwiek szybciej pokonasz dystans. Bez Boosta pod wzniesienie podjedziesz pózniej spalając prawdopobnie taką sama ilość paliwa (jak z Boostem) aczkolwiek wjedziesz na szczyt pózniej.

 

attachicon.gifTestbericht_NewHolland-T6150_d.pdf

 

A co mają powiedzieć, że nowy model pali więcej i nie wiedzą dlaczego? W praktyce to wygląda tak że jadać 35 na godz nawet z pustymi przyczepami boost się załacza prawie non stop, a ciągnik pali wtedy więcej. Zestaw 40 ton rozpędziłem do 42 na godz, jego zestaw 30 ton i nie mógł za mną zdąrzyć a spalanie u mnie mniejsze pomimo większego obciązenia. To nie wyścigi samochodowe że potrzeba mocy żeby urwać pare setnych. Ja troche jeżdze na usługach i w moich stronach stawki liche. Paliwożernym traktorem przy nieumiejętnej jeździe ledwo bym na paliwo zarobił.
 



#374 Share krzysztoff

krzysztoff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 209 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2014 - 16:49

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

 

Ogólnie to mogłem kupić u nich maxxuma 110 EP ze skrzynią Semi PowerShift 17x16 (z nadbiegiem), bez multicontrolera za 188 000 zł  netto (później jeszcze zszedł do 184 tyś.), amortyzowana oś i kabina. Jeszcze jedna opcja to Maxxum 125 EP (6 cylindórw) ze skrzynią Semi PowerShift 17x16 (z nadbiegiem) bez multicontrolera za 216 000 zł netto, amortyzowana oś i kabina oraz tuz (mi nie potrzebny) z 2013 roku. Problem jest tylko taki, że prawie identyczny (tylko z multicontrollerem) ma mój brat cioteczny, który z każdej strony doradza mi wersję cvx. Nic mu się w ciągniku nie zepsuło (kupiony w 2010), ale co chwilę kalibrowali mu skrzynię i dalej szarpie przy zmianie biegów. Wnerwia go to niepomiernie, ale chyba samo "wycie" mu nie przeszkadza za mocno.

 

 

Możesz podać mi namiar na tego dealera bo szukam właśnie 125 i ceny jakie mi oferują delaerzy znacznie odbiegają od tego co piszesz.



#375 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3536 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 21 grudzień 2014 - 18:09

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Oczywiście cały czas mówimy o cenie netto. Maxxum CVX na polskim rynku jest właściwie od tego roku i oferuje tylko wersję z multicontrollerem. Tu jest jego specyfikacja: http://www.caseih.co...maxxum_cvx1.pdf W modelu, który mi sprzedają jest amortyzowana oś i kabina, 3 sekcje hydrauliki, lusterka elektryczne-podgrzewane, klima zwykła, radio z bluetooth, ogumienie 600 z tyłu, brak w tym ciągniku tuza (bo chcę zamontować tura) i nie ma ekranu dotykowego, za który chcą ok. 12 000 zł. Diler dorzucił mi też mocowanie w kabinie, bo zawsze podpinam sobie telefon pod audio i w tym ciągniku zamontuję 2 kamery. Jedną z przodu do tura (z taką maską to on ma nędzną widoczność) i jedną z tyłu by nie wykręcać sobie karku do np. pługa. Brat cioteczny od roku stosuje kamery i bardzo sobie chwali ten patent.

 

 

Tak odnoście tych wag ciągników z katalogów. Maxxum cvx ma wagę minimalną 4990 kg. Ja wjeżdżałem na wagę ciągnikiem z prawie pustym bakiem, ale z obciążnikami na przodzie i ważył 6300 kg. Teraz nawet jeśli założymy, że ma 200 litrów olejów (do Case'a cvx 140  gdzieś tyle wlewamy) i 200 litrów paliwa i adblue i obciążnik waży 500 kg to do cholery skąd te 400 kg dodatkowego balastu? Może amortyzowana przednia oś jest o tyle cięższa, ale nie sądzę.

Ile może mieć maksymalnie sekcji hydrauliki 4 czy 5 ?

Czyli do max opcji jeszcze mu trochę brakuje, tuz+wom ze 20 tysi, ekran 12 tys, klima auto z 5 tysi, dodatkowe sekcje hydrauliki 5-10 tyś.

 

Obciążnik chyba trochę więcej wazy niż 500kg, amortyzacja osi coś koło 200kg, szersze opony też coś ważą i taka waga się uzbiera.

 



#376 Share rolnikwdolinie

rolnikwdolinie

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2014 - 20:45

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

steyr cvt 6145 tuz wom oś amortyzowana 4 pary wyjść hydraulicznych opony 480/600 wzmocniny tylny tuz  280 netto. jak cena waszym zdaniem



#377 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 21 grudzień 2014 - 21:49

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Oczywiście cały czas mówimy o cenie netto. Maxxum CVX na polskim rynku jest właściwie od tego roku i oferuje tylko wersję z multicontrollerem. Tu jest jego specyfikacja: http://www.caseih.co...maxxum_cvx1.pdf W modelu, który mi sprzedają jest amortyzowana oś i kabina, 3 sekcje hydrauliki, lusterka elektryczne-podgrzewane, klima zwykła, radio z bluetooth, ogumienie 600 z tyłu, brak w tym ciągniku tuza (bo chcę zamontować tura) i nie ma ekranu dotykowego, za który chcą ok. 12 000 zł. Diler dorzucił mi też mocowanie w kabinie, bo zawsze podpinam sobie telefon pod audio i w tym ciągniku zamontuję 2 kamery. Jedną z przodu do tura (z taką maską to on ma nędzną widoczność) i jedną z tyłu by nie wykręcać sobie karku do np. pługa. Brat cioteczny od roku stosuje kamery i bardzo sobie chwali ten patent.

 

Ogólnie to mogłem kupić u nich maxxuma 110 EP ze skrzynią Semi PowerShift 17x16 (z nadbiegiem), bez multicontrolera za 188 000 zł  netto (później jeszcze zszedł do 184 tyś.), amortyzowana oś i kabina. Jeszcze jedna opcja to Maxxum 125 EP (6 cylindórw) ze skrzynią Semi PowerShift 17x16 (z nadbiegiem) bez multicontrolera za 216 000 zł netto, amortyzowana oś i kabina oraz tuz (mi nie potrzebny) z 2013 roku. Problem jest tylko taki, że prawie identyczny (tylko z multicontrollerem) ma mój brat cioteczny, który z każdej strony doradza mi wersję cvx. Nic mu się w ciągniku nie zepsuło (kupiony w 2010), ale co chwilę kalibrowali mu skrzynię i dalej szarpie przy zmianie biegów. Wnerwia go to niepomiernie, ale chyba samo "wycie" mu nie przeszkadza za mocno.

 

Tak odnoście tych wag ciągników z katalogów. Maxxum cvx ma wagę minimalną 4990 kg. Ja wjeżdżałem na wagę ciągnikiem z prawie pustym bakiem, ale z obciążnikami na przodzie i ważył 6300 kg. Teraz nawet jeśli założymy, że ma 200 litrów olejów (do Case'a cvx 140  gdzieś tyle wlewamy) i 200 litrów paliwa i adblue i obciążnik waży 500 kg to do cholery skąd te 400 kg dodatkowego balastu? Może amortyzowana przednia oś jest o tyle cięższa, ale nie sądzę.

Drugi przykład: McCormick x60.30 według katalogu z "wagą w stanie gotowym do jazdy (bez obciążników)" (czyli chyba już z olejami i pełnym bakiem) ma 4800kg. Ja wjeżdżałem nim na wagę z też prawie pustym bakiem i obciążnikiem 500 kg i jego waga wynosiła 4750kg. Coś tu jest mocno nie tak i te wszystkie wagi katalogowe to niezła ściema.

 A ja mam pyanko - czy to mirtrans ploskinia oszalal tak z ta cena czy tez inny diler? bo za 216 to szalona cena i tylko brac i nie marudzic



#378 Share inwi

inwi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice grajewa
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze, komputery

Napisany 21 grudzień 2014 - 23:44

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

Nie było mnie dzisaj i patrzę że temat się rozwinoł, no więc ktoś mi kiedyś zwrucił uwagę że case podaje masę ciągnika bez olejów,a  co do mostów mogą być pewne elementy ciężejsze bo między wersją wyposażenia 400 a 200 jest wieksza wytzymałość na oś i dopuszczelna ładowność więc oś musi być inna, poza tym dochodza jakieś drobiazgi amotyzacja kabiny i osi i pewnie tak wyliczając doliczyłby sie człowiek skąd te kilogramy. Co do wycia kilka godzin ok cały dzień potrafi umęczyć. Szarpanie z maszynami spoko niech se szarpie można znieść, ale jak człowiek chciałby się w turze biegami pobawić to juz irytacja. Radze uważać przy ciężkiej orce pod najwiekszą górkę na glinie maxx125 zredukował o 2 biegi dobrze że głowy nie rozbiłem o szybę. Nie kalibrowałem szkrzyni. Swoje rozwarzania odnosnie spalnia opieram na tym co można w testach zobaczyć masz takie dlg i średnią dla deutza dajmy tak przykładowo 270 dla case 280. To przy 100kw mocy da 27kg paliwa do 28kg paliwa. 1/27 daje poniżej 5 proc. Wiadomo to duże uproszczenie ale w testach dlg masz prace i spalnie i powino sie wyniki z każdej pracy porównywać i mnożyć prze potencjana ilość takiej pracy w gospodarstwie  tylko jak rolnikowi dokładnie wiedzieć jakie wspołczyniki dobrac bo dało by się to policzyć. Moje założenie jest takie że jak masz średnia z dlg dla ciągników bardzo podobnej mocy w teście to patrzysz na tego co ma mniejsza wartość i obliczasz ile proc tej wartości stanowi różnica miedzy wynikami dlg obu maszyn. to zakładając te 270 jako dobry wynik i różnice max na pozimie 20 mamy niecałe 7,5 proc teoretycznie masksymalna różnica miedzy ciagnikami z półki około 100kw w tescie przy założeniu że wykonują wszystkie prace z testu. Wiadomo że tak rozumując można sie naciąć bo na przykład ciągnik ma rewelacyjne wyniki w różnych prcach poza uprawowymi i fajny wynik w dlg a jego konkurent słaby wynik dlg ale lepsze w tych 2 -3 pracach które miałby głównie ciągnik robić. więc wiadomo ten pozornie nie ekonomiczny może wyjść lepiej. Ale to każdy zdrowo myslacy analizuje pod siebie. Ja  w porzednim poscie poczyniłem pewne założenie że deutz jest oszczędniejszy od maxxuma o 5 proc maksymalnie(może być to mniej ale raczej nie więcej). Bo tak na ogół różnice w spalaniu nie przekraczaja tych 5 proc średnio miedzy różnymi ciągnikami pod warunkiem że operator to nie idiota.

 

No to pora do puenty jeśli nie jestes przekonany co do różnicy w jakości czy wytrzymałości to klika proc na spalaniu przy różnicach kilkudziesięciu tyś jest rożnicą która zwruci ci się prawdopodobnie gdy bedziesz już myślał o sprzedarzy tego ciągnika.

 

ps sory za błedy zmeczony jestem


Edytowany przez inwi, 21 grudzień 2014 - 23:48.


#379 Share czaczi87

czaczi87

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 22 grudzień 2014 - 00:52

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

 A ja mam pyanko - czy to mirtrans ploskinia oszalal tak z ta cena czy tez inny diler? bo za 216 to szalona cena i tylko brac i nie marudzic

Masz rację to Mirtrans z Płoskini. Czy te ceny są szalone? Koniec roku, trzeba opchnąć tegoroczniaki bo już mamy praktycznie 2015.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland) Dzisiaj, 15:53
  •  

#380 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 22 grudzień 2014 - 06:29

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)

sa to swietne ceny bo new holland takich nie da, a u jakiego dilera new holland byłeś ?




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy