Zaloguj się, aby obserwować  
borsuk1891

MF 699

Polecane posty

malopolanin64    421

Pokrętła to regulacja przepływu oleju do sekcji a to duże pokrętło to szybkość opadania podnośnika oraz szybkość reakcji przy regulacji siłowej, przycis to chyba jakaś blokada po tym obrazku widać albo załaczanie napędu ale co do tego to nie jestem pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    421

Nie wiem ale wystarczy troche inwencji włożyć i zobaczyć do ką leci ta linka, może masz zaczep hitch i to jest zwalnianie opuszczania go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
borsuk1891    0

A czy możliwe że to jest wyłączanie pompy hydraulicznej ,bo gdy zaczynam manipulować tą dzwignią to pompa inaczej pracuje.

 

Do zaczepu hitch mam inną dzwignie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek4    4

Ta dzwignia słuzy tak jakby do wyłączania podnośnika, nie opuszcza ani nie podnosi jak sie ją włączy. A ten przycisk służy do wtryskiwania samostartu przy rozruchu silnika. Znajduje sie on przed chłodnicą, ma wymienne wkłady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Witam, dźwignia z nr 1 służy do łączenia wydatku pomp hydraulicznych,dzieki czemu mamy wydajniejszą hydraulikę zewnetrzną. Krótko mówiąc łączymy wydatek pompy tłoczkowej z pompą zębatą, a pokrętła nr. 3 służą do ustawienia sekcji na działanie jednostronne lub dwustronne (siłowniki jedno lub dwustronnego działania).Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
borsuk1891    0

A czy możliwe że właśnie ta dźwignia nie do końca powraca na właściwą pozycje i jakaś część wydatku pompy tłoczkowej jest kierowana do hydrauliki zewnętrznej ? Pytam ponieważ podnośnik nie może podnieść agregatu. Dzięki za zainteresowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Zawór sterujący tą funkcją znajduje się na czapie(plecaku)podnośnika pod kabiną jest przykręcony na dwie śrubki(imbusy jak dobrze pamietam) i dochodzi do niego linka z kabiny.Możesz sprawdzić ręką czy zawór wraca do właściwej pozycji,najlepiej odpiąć linkę żeby to sprawdzić bo linka też moze sie zacinać.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj