robercikj100

Jakie mocowanie ma orginalny przedni tuz ZUIDBERG

Polecane posty

robercikj100    1010

Pytanie do posiadaczy przedniego tuza ZUIDBERG w proximach albo forterach. Jakie ma mocowanie taki orginalny tuz czy jest przykręcony tylko do przedniej części tak jak ten tuz http://allegro.pl/przedni-tuz-do-zetora-i-inne-i2046896544.html, czy może ma jeszcze dodatkowe mocowania które biegną dalej ku tyłowi tak ze jest zaczepiony do zwolic albo mostu ??


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziemba9    4

Pytanie do posiadaczy przedniego tuza ZUIDBERG w proximach albo forterach. Jakie ma mocowanie taki orginalny tuz czy jest przykręcony tylko do przedniej części tak jak ten tuz http://allegro.pl/przedni-tuz-do-zetora-i-inne-i2046896544.html, czy może ma jeszcze dodatkowe mocowania które biegną dalej ku tyłowi tak ze jest zaczepiony do zwolic albo mostu ??

 

Oryginalny Zuidbergowski ma podobne mocowanie tylko zdecydowanie mniej dziur - czyli tylko tam gdzie potrzeba.Tutaj masz zdjęcia proximy z oryginałem.

 

Jeżeli masz zamiar używać tego sprzętu, a nie będzie on służył tylko ozdobie, to radzę oryginał.


Ludu pracujący NA TRAKTORY!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztoff    10

mam takie pytanie czy do Zetora z dwoma rozdzielaczami można założyć TUZ-a?

albo czy jest możliwość założenia 3 rozdzielacza i jaki jest ewentualny koszt?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

Oryginalny Zuidbergowski ma podobne mocowanie tylko zdecydowanie mniej dziur - czyli tylko tam gdzie potrzeba.Tutaj masz zdjęcia proximy z oryginałem.

 

Jeżeli masz zamiar używać tego sprzętu, a nie będzie on służył tylko ozdobie, to radzę oryginał.

a co, myslisz że te zamienniki nie są dobrej jakości ?? przedni tuz planuje używać do odśnieżania oraz do zaczepienia obciążnika ok 300 kg. a co myślicie o tym tuzie http://allegro.pl/tuz-i2045590243.html może go ktoś używa, na zdjęciach wygląda na solidnego ??


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

a nie mówiłeś przypadkiem o tuzie z pomarolu ?? bo ten to chyba jest jakiś taki bezfirmowy :lol:


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziemba9    4

Różne marki różnie interpretują dokładanie TUZa.

 

Co do zamienników to spotkałem się z opinią że po jednej zimie masz cięgła i siłowniki do wymiany.

 

Wiem że importerem Zuidberga na polskę jest Polboto-Agri z Udanina, bo uruchomili polską wersję strony internetowej, zuidberg.pl więc Ci z allegro muszą brać przez nich lub ściągać z Niemiec.


Ludu pracujący NA TRAKTORY!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackowski11    4

witam,

 

chciałem troche odświezyć tema. Czy mogłby mi ktos podać lub przesłać zdjecie, w jaki sposób ORYGNALNY przedni tuz jest wpinany do hydrauliki ciągnika?

Czy trzeba ciągnąć przewodu do gniazd z tyłu czy inaczej?

Chciałbym uniknąć zajmowania gniezd z tyłu oraz niepotrzebnej plataniny przewodów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Węże muszą być doprowadzone przynajmniej do rozdzielacza. Można zrobić trójnik przy rozdzielaczu a na TUZ'ie powinien być zawór zamykający.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj