YOGI93

Narzędzia do Fendta

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
YOGI93    0

Witam, niedawno odebrałem Fendta 312, i jak się okazało nie dostałem do niego ani jednego klucza również bolec chyba tylko jeden jest. Czy tak jet przy każdym Fendtcie czy mam sie upominać do dilera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piochu    8

To nie te czasy kiedy do nowego ciągnik dawano cały komplet kluczy a czasami nawet termos (z C360). ;) najważniejsze że masz przy kluczyku breloczek z numerem telefonu do serwisu :P A tak na serio jak kuzyn odbierał 718 Vario to tez nic więcej nie dostał.


http://www.youtube.com/user/Piochu2 - moje filmy na YT. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
F1traktors    9

@Yogi93 o jaki klucz ci chodzi. Jeżeli chodzi do śrub to nie ma jedyny jest to ten dojazdowy do skrzyni jak by się zepsuła, a bolec jak masz z tyłu automatyczny to po już masz, w dolnym powinieneś mieć i z przodu taki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
YOGI93    0

Dzięki za odp. zastanawiałem się bo jak kupywałem Masseye to zawsze dostawałem pełen zestaw narzędzi, kule, + 2 albo 3 bolce tutaj takiego zestawu nie było, ale rzeczywiście mam ten jeden klucz... jedyne co, to pozostaje wierzyć że Fendty się nie psują i klucze nie potrzebne;)

Piochu: mam zadzieję że nie będe musiał dzwonić do serwisu w celu naprawy, a termosem bym nie pogardził :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kgbck    6

Dzięki za odp. zastanawiałem się bo jak kupywałem Masseye to zawsze dostawałem pełen zestaw narzędzi, kule, + 2 albo 3 bolce tutaj takiego zestawu nie było, ale rzeczywiście mam ten jeden klucz... jedyne co, to pozostaje wierzyć że Fendty się nie psują i klucze nie potrzebne;)

Piochu: mam zadzieję że nie będe musiał dzwonić do serwisu w celu naprawy, a termosem bym nie pogardził :lol:

Zauwaz ze napewno niedostales nawet bolcow do zabezpieczania lap od ukladu 3 punktowego jak bys chcial ustawic na sztywno:) np do rozsiewacza:) i Sprawdzalem u Korbanka zaden niemial na placu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regi1    0

U mnie np. do usztywniania nie są potrzebne żadne bolce panie kolego, do zablokowania wystarcza jeden ruch ręką ;)

Co do tego, to ja dostałem w skrzynce kule, chyba 3 pary, do obciąznika i na tył o różnej grubości/średnicy(jak zwał tak zwał),kule na górne łączniki,ten klucz do skrzyni,bolce do łączników górnych. bolce do zaczepów na przód i tył i przewód do pompowania kół wpinany pod układ pneumatyczny :D Już raz się przydał, bo z wózka na heder zeszło nam powietrze po najechaniu na gwóźdź jak się później okazało ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Narzędzi do Fendt'a nie dostałeś, bo masz być skazany na serwis i płacić im za każdą wizytę :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
YOGI93    0

W sumie nawet jakbym dostał narzędzia to nie wiem czy bym się odważył samemu coś przy nowych maszynach naprawiać :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kgbck    6

U mnie np. do usztywniania nie są potrzebne żadne bolce panie kolego, do zablokowania wystarcza jeden ruch ręką ;)

Co do tego, to ja dostałem w skrzynce kule, chyba 3 pary, do obciąznika i na tył o różnej grubości/średnicy(jak zwał tak zwał),kule na górne łączniki,ten klucz do skrzyni,bolce do łączników górnych. bolce do zaczepów na przód i tył i przewód do pompowania kół wpinany pod układ pneumatyczny :D Już raz się przydał, bo z wózka na heder zeszło nam powietrze po najechaniu na gwóźdź jak się później okazało ;D

kolo od usztywnien gora dol nie bocznych !! jak ty mozesz miec jedna reka bo masz fendta to wyobraz sobie ze ja mam tez fendta mam tak samo:) mowie o usztywnieniach gora dol niewiem jak to dokladnie nazwac ale fakt faktem bolcow niema i do orki sa potrzebne ja 312 nieoram bo to malutkie gowienko i bolce niepotrzeboje ale fakt ze ich niema

Edytowano przez kgbck

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
F1traktors    9

@kgbck Może bardziej wytłumaczysz to, bo jak mi się wydaje to usztywnienie podnośnika odbywa się za zaryglowanie dźwigni tej na górze przy przyłączach pneumatycznych ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Narcotic    0

@F1traktors mówisz o tej dźwigni od blokowania podnośnika dokładnie nazywa się to ryglowanie szyny płużnej istrukcja str. 85 a @kgbck mówi o bolcach wkładanych w wieszaki podnośnika zabezpieczanych takimi cienkimi zawleczkami dokładnie nazywa się to przestawialne wysokościowo dźwignie dolne instrukcja str. 86. Są tam dwa otwory jeden do maszyn z kołem kopiującym a drugi na sztywno. Do orki będą potrzebne Ci te bolce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Fed334
      Witam!
      podczas rozłączenia przedniego napędu, występuje szarpnięcie, rzucenie przednimi kołami w ciągniku.
      Także podczas hamowania, kiedy po zakończeniu hamowania i puszczeniu pedału hamulca(wtedy rozłącza się przedni napęd automatycznie) występuje szarpnięcie.
      załączenie napędu wygląda bez zarzutów.
      Co może być przyczyną?
    • Przez Mycek5120
      Panowie kto mi wyjasni do czego służą te dwa klawisze w załączniku pomarańczowy i niebieski ani jednego jeszcze nie wciskałem


    • Przez rzeznik13
      Witam serdecznie. Chciałbym się coś dowiedzieć na temat nowej serii 300 Vario S4. Czy ktoś już posiada takowy ciągnik ? Jak cenowo klasują się te modele ?
      Zapraszam do dyskusji.
    • Przez LukaszBONQ
      witam,
      mam fendta 312 vario 900 mth, tydzień temu po dłuższej przerwie podpięty został do beczki i okzazało się że pod obciążeniem nie ma mocy oraz dymi tak że wczorajsza chmura nad Łodzią to pikuś... Ja nie chcialem sam kopać, wiedzy też zbytnio nie mam i autoryzowanego mechnika zaprosiłem z Lipin. Jako przyczynę awarii zawór recyrkulacji spalin wykluczył, zdemontował turbosprężarkę - oddalem do sprawdzenia i okazalo się że ok. Potem wykręcił wstryski (to jest comon rail), dziś okazało się że też nie są przyczyną awarii. No i widzę że facet już nie wie gdzie szukać, a traktor potrzebny... Spotkał się ktoś kiedyś z takim przypadkiem? Może jakieś sugestie? Z góry dziękuję
    • Przez F1traktors
      Witam.Mam w planach kupienie Fendta 312. Do tego przyjdzie również stoll fz30.Mamy u korbanka napisane za 63 tyś Euro z tuzem i obciążnikiem 870kg. Powiedzieli też że mają również z amortyzowaną ośką.Pytanie czy jak bym nie wziął będe żałował czy wydusić ostatnie grosze i kupić amortyzowaną oś bez załowania??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj