Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przydomowa hodowla kilku świń.

42 odpowiedzi na ten temat

#1 Share wlascicielziemski1

wlascicielziemski1

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 233 postów

Napisany 09 styczeń 2012 - 21:18

Przydomowa hodowla kilku świń. Witam jestem laikiem w sprawach trzody chlewnej. W niedługim czasie chcę zacząć małą przydomową hodowlę około 5sztuk, (może dla niektórych wydać się to śmieszne) ale chciałbym w tym temacie zapytać o wszystko związane z małą przydomową hodowlą tuczników. Czy muszę mieć zarejestrowane gospodarstwo rolne (takie posiadam) ale chodzi mi o kwestie weterynaryjną czy muszę należeć do jakiegoś rejestru hodowców itp? Jak jest z zabijaniem czy można samemu to zrobić i nikt się nie przyczepi? Jaka rasa była by najlepsza dla początkującego taka mało wymagająca. Czy świnie można utrzymać na samym życie i jakie najlepiej kupić (w jakim wieku).

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :rolleyes:
pozdrawiam wlascicielziemski1

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Przydomowa hodowla kilku świń. Dzisiaj, 08:22
  •  

#2 Share lukaczmarek

lukaczmarek

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 2660 postów

Napisany 09 styczeń 2012 - 21:30

Przydomowa hodowla kilku świń. Teoretycznie jak hodujesz na własne potrzeby to nigdzie nie musisz tego zgłaszać. Jak chcesz potem sprzedawać musisz w agencji zarejestrować. Przy takiej ilości rasa mało istotna. Żyta dla małych wcale potem ze 20%. Oczywiście o koncentracie zapomnieć nie można

#3 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 09 styczeń 2012 - 21:41