Skocz do zawartości

Zdjęcie

Regulacja obciążenia granicznego 0-30 %


4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kaszmir25

kaszmir25

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 styczeń 2012 - 16:34

Regulacja obciążenia granicznego 0-30 % Czekam na podpowiedzi w jakich pracach należy zmienić ustawienie tego parametru przyjmując że fabrycznie jest wartość 14% a mowa o ciągniku Fendt 714. Z góry dzięki za wskazówki.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Regulacja obciążenia granicznego 0-30 % Dzisiaj, 21:56
  •  

#2 Share siwy07

siwy07

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie

Napisany 10 styczeń 2012 - 14:42

Regulacja obciążenia granicznego 0-30 % Ja mam 716 i np. do orki ustawiam 3% ciągnik wtedy się nie meczy i mało pali, oczywiście można podnieś to jak się orze poprzeczki, ale przy normalnej orce mi to wystarcz. Do transport podnoszę to już do około 15%. Wszystko zależy jakie prace robisz i czy zależy Ci na tym żeby mało palił i się nie męczył.

#3 Share kaszmir25

kaszmir25

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 styczeń 2012 - 19:22

Regulacja obciążenia granicznego 0-30 % Czyli z ciekawości się zapytam 'siwy07' jakie masz spalanie w orce w takim ustawieniu przy jakiej prędkości to tak tylko na marginesie .A to by znaczyło ,że przy większym obciążeniu stosujesz większą wartość. Wielkie dzięki 'siwy07' za podpowiedz.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Regulacja obciążenia granicznego 0-30 % Dzisiaj, 21:56
  •  

#4 Share siwy07

siwy07

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opolskie

Napisany 10 styczeń 2012 - 21:29

Regulacja obciążenia granicznego 0-30 % Spalanie powyżej 20l na hektar nie wychodzi, potrafi zejść do 16l, ale to zależy już od wielkości pola i od warunków. Prędkość to około 8km/h czasami mniej jak sam zwolni. Czasami ustawiam tempomat na prędkość np 8kmn/h a jeśli jest za ciężko sam porostu zwalnia. W orce ważne jest to aby jechać na obrotach około 1850 wtedy silnik ma największą moc i wtedy jest chyba najbardziej ekonomicznie. Większe wartości obciążenia granicznego stosuje w transporcie, bo tam obciążenie dla silnika jest krótkotrwałe np. jak wyjeżdżamy pod górę, wtedy wole żeby ciągnik się bronił dawką paliwa, niż zwalniał pod każdym wzniesieniem kiedy tylko poczuje większe obciążenie. Wszystko zależy od tego jak chcesz męczyć silnik i jakie chcesz mieć spalanie, w zwykłym ciągniku też zmieniasz przełożenie jeśli traktor spadnie tam ileś z obrotów, tutaj masz te udogodnienie że ciągnik sam zmienia przełożenie jeśli spadnie z obrotów o wartość jaką ustawiłeś.

Edytowany przez siwy07, 10 styczeń 2012 - 21:30.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Regulacja obciążenia granicznego 0-30 % Dzisiaj, 21:56
  •  

#5 Share kaszmir25

kaszmir25

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 styczeń 2012 - 23:00

Regulacja obciążenia granicznego 0-30 % Czyli ze spalaniem wychodzi podobnie jak u mnie w pługu ES 100 4 korpusy + Pacomat. Dobrze ,że rozwinołeś o tym transporcie ,bo właśnie mój 714 trochę siadał pod większym wzniesieniem i to właśnie to mogło być tego przyczyną.

Podobne tematy