Rafii

Uszczelka pod głowicą

Polecane posty

Rafii    8

Witam, koledzy z jednego cylindra z pod uszczelki głowicy leci mi trochę olej. Będę zabierał się za wymianę uszczelki. Powiedzie mi czy są jakieś problemy z tym. Układ jest chyba taki sam jak w C-360 jedna uszczelka na jeden cylinder. Czy po odkręceniu klawiatury od głowicy zdejmę ja całą z zaworami? Wziął bym mechanika ale w moim rejonie, kurczę jest taki deficyt że szok, a jak już jest to on nigdy nie widział nic po za ursusem i zetorem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

a w jakim silniku??? MWM??? jeśli jest dzielona to tylko tą jedna zdejmujesz. Musisz kolektory poodłączaś od głowicy, wodny, dolotowy i wydechowy. Głowica uniesie się razem z zaworami. Miej na uwadzę że powinno się wymieniąć wszystkie uszczelki głowicy i kolektorów. ale jeśli jest w dobrej kondycji silnik to powinna jedna uszczelka sprawę załątwić. Pozostanie też regulacja luzu zaworowego. powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ghostsir    0

Witam. Chcę podpiąć się do tematu, a mianowicie w swojej 103.14 na silniku mwm jakieś 8 miesięcy temu wymieniłem wszystkie uszczelki pod głowicami (głowice były splanowane) a dzisiaj zauważyłem, że znowu ma przedmuch na jednej. Coś za szybko się zużyły... Co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

słabe dokręcenie głowicy, trefna uszczelka lub słabo splanowali głowice. Ja przy fortschrittcie to ci chwile rozbierałem i cudowałem z głowicami bloczkami bo ciągle uszczelke dmuchał i w końcu go sprzedałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Witam, ma ktoś dane jaką siłą dokręcać głowice w silniku mwm D226-3 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Odświeżam temat,

Od dłuższego czasu silnik w ciągniku moczy się spod uszczelki głowicy - wypływa płyn chłodniczy w ilościach minimalnych ( w sezonie dolewam ok 1 - 1,5l do chłodnicy, ale jest to denerwujące i wymaga naprawy:)

 

Wreszcie jest trochę czasu więc chcę wymienić te uszczelki...

Temat założony 7 lat temu więc może (na pewno) od tego czasu więcej tego typu remontów użytkownicy tego forum przeprowadzili, stąd moje pytania:

a. w sklepach internetowych wpisując nr katalogowy uszczelki ceny są mocno zróżnicowane od 45zł 60zł 80zł a nawet do 220zł, 250zł/szt - pytanie dlaczego???! wyglądają tak samo i ponoć dedykowane są do tych samych modeli? czy ktoś z was zamawiał takie uszczelki i może coś w punkt polecić?

b. czy muszę wymieniać wszystkie uszczelki czy tylko te które się moczą?

c. czy trzeba dokonywać ponownego ustawienia luzów zaworowych? jaki powinien być luz zawór ssący/wydechowy???

d. jakim momentem dokręcać śruby głowicy?

e. na co jeszcze zwrócić uwagę przy tego typu wymianie?

Ciągnik to Renault 110-54

 

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie, odpowiedzi.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj