Zaloguj się, aby obserwować  
g2osc

UR Kraków

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
g2osc    25

Witam

Interesują mnie opinie na temat UR Kraków a dokładnie Wydział Inżynierii Środowiska. Jaki poziom jak tam jest itd?. Chce tam iść zaocznie

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

Witam ja jestem na wydziale Inżynierii Środowiska i Geodezji na kierunku geodezja i kartografia ale na dziennych na pierwszym roku... Ogólnie można powiedzieć że pracują tu ludzie i jest w miarę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
g2osc    25

Kolego a jak z poziomem wyskoki czy na przeciętnego śmiertelnika??:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseji    0

z tego co mi wiadomo to na geodezji i inżynierii srodowiska jest wyższy poziom niż na agh :)

wszystko jest do zdania, na studiach liczy sie pochodzenie, pochodzisz pochodzisz i zdasz :)


to tam że diesel, ważne ze turbo!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxy8441    245

Witam. Orientuje się może ktoś jak jest na Rolnictwie ciężko?


My siejemy, a Bóg daje plony

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biskup    0

Kończą ten kierunek ludzie, którzy zaczynając nie mając zielonego pojęcia o rolnictwie. Problemowe przedmioty to pochodne chemii i genetyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxy8441    245

no też tak słyszałem, kolega mi mówił że na dzień dzisiejszy jest ich na Rolnictwie ok.105 z czego ok. 5 miało do czynienia z Rolnictwem w praktyce reszta niewie co to pług i do czego służy.


My siejemy, a Bóg daje plony

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik0020    0