Skocz do zawartości

Zdjęcie

UR Kraków

40 odpowiedzi na ten temat

#1 Share g2osc

g2osc

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 134 postów

Napisany 08 styczeń 2012 - 22:23

UR Kraków Witam
Interesują mnie opinie na temat UR Kraków a dokładnie Wydział Inżynierii Środowiska. Jaki poziom jak tam jest itd?. Chce tam iść zaocznie
Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
UR Kraków Dzisiaj, 00:35
  •  

#2 Share ursuss

ursuss

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 511 postów

Napisany 08 styczeń 2012 - 22:55

UR Kraków Witam ja jestem na wydziale Inżynierii Środowiska i Geodezji na kierunku geodezja i kartografia ale na dziennych na pierwszym roku... Ogólnie można powiedzieć że pracują tu ludzie i jest w miarę .

#3 Share g2osc

g2osc

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 134 postów

Napisany 10 styczeń 2012 - 10:54

UR Kraków Kolego a jak z poziomem wyskoki czy na przeciętnego śmiertelnika??:)

#4 Share kaseji

kaseji

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 23 styczeń 2012 - 22:30

UR Kraków z tego co mi wiadomo to na geodezji i inżynierii srodowiska jest wyższy poziom niż na agh :)
wszystko jest do zdania, na studiach liczy sie pochodzenie, pochodzisz pochodzisz i zdasz :)
to tam że diesel, ważne ze turbo!!!

#5 Share młody17

młody17

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 427 postów

Napisany 23 styczeń 2012 - 23:38

UR Kraków ja jestem na dziennych - ogrodnictwo z marketingiem, i jest ok :)

#6 Share proxy8441

proxy8441

Włościanin

• Members
  • PipPipPip
  • 1254 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 06 luty 2012 - 14:36

UR Kraków Witam. Orientuje się może ktoś jak jest na Rolnictwie ciężko?

My siejemy, a Bóg daje plony.

#7 Share Biskup

Biskup

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 15 luty 2012 - 15:27