GrzegorzJX60

Jak zwiększyć moc w JX 60

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
HORTUS    32

1,5 obrotu to chyba bardzo duzo, ja zwiekszyłem o 1/3 obrotu i mam wrażenie że różnica jest bardzo duza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ja na 4 na iii zakresie teraz mogę jechać bez gazu z pełnymi przyczepami i ciągnik dużo mniej pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

już ze dwa miesiące jest super i owiele mniej pali , wcześniej się dusił i trzeba było gazować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak podkręcisz to ciągnik nie możne palić więcej, chyba że za dużo podkręcisz i nie da rady spalać i wyrzuca paliwo tłumikiem i duymi wtedy, przecież moc się nie bierze z nieba tylko z paliwa, jeżeli potrzeba ci więcej mocy to dajesz gazu jezeli ciągnik nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa do go żyłujesz pali jak smok a nie ciągnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

zwiekszyłem dawke paliwa na pompie i czuć wzrost mocy (ciagnik pracuje głównie z opryskiwaczem i rozsiewaczem) ale próbowałem nim orać i efekt był taki jak by nie miał turba trzeba było go trzymać na obrotach 1500obr/min wtedy jakoś szedł :huh: , a jak próbowałem z obrotów jałowych to do końca pola dojerzdzałem mi sie dopiero rozbujał :D

 

co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

ten typ tak ma, aby jakoś jechał musi mieć 1500 obrotów, powyżej 1700 też już nie czuć aby było zbyt dobrze, ma w bardzo wąskim zakresie obrotów maksymalny moment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HORTUS    32

A przed zmianą dawki na pompie nie orałeś nim, że teraz jesteś trochę zdziwiony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

ten ciągnik głównie pracuje z opryskiwaczem i rozsiewaczem nawozów tak jak pisałem wyżej i przed zmianą dawki nie orałem nim ponieważ tą prace wykonują inne ciagniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

może za mało podkręciłeś??? , daj jeszcze z 0,5 obrotu

ja teraz mieszam paszo-wozem na dwa ślimaki na 1 biegu na 1000obrotow i

1100obrotow silnika i daje rade mieszać na małych obrotach

bez problemu a wcześniej to nawet by nie ruszył :P

Edytowano przez BlomiSS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HORTUS    32

Ja jak zmieniałem w swoim JX60 to śrubę wkręciłem o 1/3 obrotu czyli o 120 stopni. Może ktoś dokonywał takich zmian z hamownią i moze podzielić się tutaj swoją wiedzą ile należy tą śrubę wkręcić. A wy panowie ile wkręciliście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blizniak1    0

Czy ktoś zwiększał moc w JX60 z pomocą profesjonalnej firmy z hamownią i mógłby podzielić się informacjami na ten temat?? Czy oprócz zwiększenia dawki paliwa na pompie tą sławną już śrubką fachowiec powinien coś jeszcze regulować, np.początek wtrysku lub coś innego?? Nie będę samemu kręcił ale chciałbym też poznać opinie od osób które korzystały z usług takiej firmy, żeby się na coś nie naciąć. Proszę więc o rady!!!


CASE JX60 + TUR 4_________________CLAAS AXOS 330CX
MTZ 82_______________URSUS C330M
SIPMA FARMA II______________________BIZON Z-056
METAL-FACH ''SOKÓŁ''_______________________________UNIA-FAMAROL POZNANIAK 3.0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

Ciekawe czy w jx90 idzie zwiększyć moc do takiej jak to w amerykańskiej wersji z 4.5l silnikiem do 125KM :)

W sumie z ciągnikami to jak z samochodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

zwiększyć na pewno się da tylko jakim kosztem, większe spalanie,i mniejsza żywotność części szczególnie sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

o 1,5 obrotu i wtedy jest efekt przy silniku 82km i

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

ja wkreciłem 1/3 obrotu i do tego mometu nie dymił.

 

jaki to jx który ma 125 km? można jakiś link?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Wedle danych z tej strony 3.2l moc max też ma niby większą

Edytowano przez yanki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

koledzy on bedzie trochę dymił jak szybko się doda gazu bo turbina hu....wa ale nie może dymić na biegu jałowym przy stałych obrotach 1500 jak sie szybko wciśnie to może dymić prze sekunde... 1 obrot śmiało można wkrec w wersji 82km

post-44837-0-79729700-1360942046.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blizniak1    0

Czy JX I TD mają coś takiego jak EGR, bo na tych nowszych silnikach słabo się jeszcze znam - wiem że mój ma turbinę i intercooler a czy EGR? Przez zwiększenie dawki paliwa, zwiększy się ilość spalin (tak myślę), czy przez to może się coś psuć w dłuższej perspektywie czasu? Jeśli coś źle napisałem to poprawcie mnie.


CASE JX60 + TUR 4_________________CLAAS AXOS 330CX
MTZ 82_______________URSUS C330M
SIPMA FARMA II______________________BIZON Z-056
METAL-FACH ''SOKÓŁ''_______________________________UNIA-FAMAROL POZNANIAK 3.0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czy JX I TD mają coś takiego jak EGR, bo na tych nowszych silnikach słabo się jeszcze znam - wiem że mój ma turbinę i intercooler a czy EGR? Przez zwiększenie dawki paliwa, zwiększy się ilość spalin (tak myślę), czy przez to może się coś psuć w dłuższej perspektywie czasu? Jeśli coś źle napisałem to poprawcie mnie.

 

 

ma w głowicy i dlatego nie można tego odłączyć, ale to polega na tym ze część spalin wraca z powrotem z powietrzem do cylindrów, i przez to niby mniej spalin, tylko że ropy więcej idzie bo trzeba ją spalać w mniejszym ciśnieniu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

I to są skutki beznadziejnych pomysłów norm spalin euro-coś tam ,ciągnik przymulony ,wiecej pali, ale czyste spaliny ,tyle że ile więcej tych spalin skoro i ropy wiecej -beznadziejna głupota wymyslona chyba przez UNIĘ jak wiele innych rzeczy :)


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj