Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Holland TD5050 vs T5050


37 odpowiedzi na ten temat

#21 Share mariuszzajac

mariuszzajac

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Stary Las

Napisany 08 styczeń 2012 - 10:49

New Holland TD5050 vs T5050 Gdybym miał środki też wziął bym T5050, stało się inaczej i mam TD. W sumie nie ma powodów do narzekań, aczkolwiek spalanie nie powala. Mam pytanie do innych użytkowników. Wiem, że te zwolnice cienko wyglądają ale czy ktoś już miał z nimi problemy?? bo nieraz sie czyta o słabych zwolnicach, a konkrety - jedyne co to są dość głośne <_<

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland TD5050 vs T5050 Dzisiaj, 01:49
  •  

#22 Share Bob

Bob

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Urbanowice

Napisany 08 styczeń 2012 - 12:25

New Holland TD5050 vs T5050 Mariusz a czemu niby miałby używać sprzęgła? Dojdzie do wprawy to nawet zapomni do czego się go używa B) Też miałem brać TD5050 ale splot okoliczności sprawił że mam T5040 i bogu dzięki, pojeździłem TD i dziękuje nie chcę, do wygody człowiek się szybko przyzwyczaja. Mnie dealer też proponował na gwarancji zwiększyć moc do tej z T5050 ale narazie się nie zdecydowałem bo to koń pomocniczy B) Dla niego jak się przesiądzie z "ciapka" nawet na TD ze starym rewersem to będzie przeskok technologiczny ale jak masz kolego kasę bierz T bez dwóch zdań.

#23 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 08 styczeń 2012 - 12:43

New Holland TD5050 vs T5050 Dokladnie z tym zwiekszaniem mocy u mnie jest tak samo moga to zrobic nie ma problemu, lecz mi narazie to nie bedzie chyba potrzebne :)
Mam jeszcze pytanko wie ktos ile wazy obciaznik na tylne kolo do nh t 5000
oraz oczywiscie ile kosztuja? Czy zamiast orginalnych pasaowalyby na dziury w falgach obciazniki od c 360?

Co do TD 5000 to chcialbym sprostowac ze nawet sam diler przyznal iz sterowanie sprzeglem jest hydrauliczne, lecz juz samo sprzeglo jest takie samo jak we wszystkich td wiec suche. Co juz samo w sobie jest kuriozum i nabijaniem klientow w butelke bo kazdy wie ze suche sprzegla w tej serii w kombinacji z ladowaczem czoliwym nie jest szczesliwym polaczeniem.

Edytowany przez timasz, 08 styczeń 2012 - 12:46.


#24 Share mariuszzajac

mariuszzajac

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Stary Las

Napisany 08 styczeń 2012 - 13:09

New Holland TD5050 vs T5050 Bob fakt, że to kwestia przyzwyczajenia. Ja do tej pory jeździłem ursusem 1201 i tak samo zmieniałem kierunek jazdy jak w TD czyli sprzęgło i lewa wajcha do tyłu, może dlatego to dla mnie, żaden problem.
Jeździłem claasem z rewersem ale bez ładowacza, wiec nie mam doświadczenia w tej kwesti i po prostu cięzko mi wyobrazić sobie to układnie bali bez sprzęgła. A w komforcie jest aż taka różnica między TD a T??

#25 Share Bob

Bob

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Urbanowice

Napisany 08 styczeń 2012 - 13:35

New Holland TD5050 vs T5050 Musiałbym użyć określenia takiego: jest za***ista różnica!!! (przepraszam za wulgaryzm) może jak zwieziesz 500bali na dzień w TD a w T to poczujesz różnicę. Miałem okazję ładować miał do pieca na podajnik zetorem 7211 a teraz JD6430 to różnica 100lat świetlnych. Tu różnica między T a TD może nie taka ale wierz mi że znaczna.

#26 Share yanki

yanki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PLE

Napisany 09 styczeń 2012 - 08:32

New Holland TD5050 vs T5050 timsz, kto tobie takich bajek naopowiadał, że masz suche sprzęgło??, w tydzień byś je spalił, jak masz rewers przy kierownicy jak w tych nowych montują to automatycznie masz i mokre sprzęgło jezdne, a te od wom-u pozostaje suche. i dodatkowo jeszcze masz chłodniczkę oleju dołożoną.

#27 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 09 styczeń 2012 - 08:47

New Holland TD5050 vs T5050 O kurcze teraz mnie rozwaliłes, co ma rewers przy kierownucy do rodzaju montowanego sprzęgła???? A informacje o tym ze dalej jest tam montowane sprzegło suche mam od przedstawiciela firmy perkoz oraz od osoby z siedziby tej firmy odpowiedzialnej za sprzedaz maszyn Kiedy spytalem o rodzaj sprzegla to niechetnie przyznali ze jest takie samo jak w innych TD czyli suche - wiec wiedza co mowia. Co do rewersu to nawet tu nie masz racji bo nie jest on nawet taki jak w serii T 5000 poniewaz tam jest elektrohydrauliczny, a tu masz rewers hydrauliczny sterowany linka

#28 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 09 styczeń 2012 - 10:19

New Holland TD5050 vs T5050 @timasz - z jakiego powiatu jesteś. Bo perkoz w sorkwitach nie istnieje a jedynie brodnica.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#29 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 09 styczeń 2012 - 11:19

New Holland TD5050 vs T5050 Jestem z powiatu iławskiego i bierzemy ciagnik z brodnicy a o sorkwitach nic nie wiem (Bo nic o sorkwitach nie pisałem)

Edytowany przez timasz, 09 styczeń 2012 - 12:04.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland TD5050 vs T5050 Dzisiaj, 01:49
  •  

#30 Share yanki

yanki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PLE

Napisany 09 styczeń 2012 - 19:10

New Holland TD5050 vs T5050 timasz. W którym miejscu napisałem że rewers jest taki jak w T 5000?? Mówiąc "nowych" miałem na myśli nowo produkowane td-ki!, a wracając do tarcz sprzęgła to ja posiadam takie informacje jakie przedstawiłem w poście wyżej.

#31 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7800 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 09 styczeń 2012 - 21:27

New Holland TD5050 vs T5050 Dzwoniłem dzisiaj do serwisu i powiedzieli że to nie prawda że sprzęgło w T jest suche.

#32 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 10 styczeń 2012 - 10:53

New Holland TD5050 vs T5050 @tomek73- Ale piszesz o T czy TD? Bo ze w T w ogromnej wiekszosci mamy mokre sprzegla to oczywiste :)

@yanki- nie wiem czy zauwazyles ale tu piszemy o serii TD 5000 i ja mam takie informacje jakie przedstawilem wczesniej, co do TD5 to wiem ze tam ma byc mokre sprzeglo lecz trzeba bylo zaznaczyc ze piszesz o TD5, ktorego nie ma jeszcze w produkcji i niby najwczesniej w polowie roku ma byc dostepny, a teraz nowego to jedynie TD 5000 mozna kupic

#33 Share yanki

yanki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PLE

Napisany 10 styczeń 2012 - 12:34

New Holland TD5050 vs T5050 Gdzie pisze o TD5 ??, cały czas wypowiadam się na temat TD5000, ani jednego słowa o TD5 nie napisałem, trzymam się tematu ;) pozdro z deszczowej Wlkp. :)

#34 Share yage

yage

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 luty 2012 - 21:25

New Holland TD5050 vs T5050 To ja tak trochę z innej beczki. Mam od nowości New Hollanda TL100A z 2005 roku (to samo co T5050 tyle że po małym "lifcie" jest ten drugi). Miałem tylko jedną awarię, mianowicie ze sprężarki zaczynał olej się sączyć. Ciągnik od 4 lat pracuje z ładowaczem. Brakuje mu szklanego szybera w dachu ale i bez tego bele poustawiam. Rewers i półbiegi do tura to Obowiazek (celowo z dużej litery). Mokre sprzęgło również. Ciągnik sprawuje się bardzo dobrze, nawet przy takich mrozach i dobrze naładowanym akumulatorem pali bez problemu. W przyszłym roku będę brał T6030 RC. A co serii TD zawsze kiedy pojadę do znajomego w serwisie NH jakiś ciągnik z TD jest w naprawie, a TL bardzo bardzo rzadko. Lepiej dopłacić te 15 czy 20 tys zł ale mieć spokój z maszyną.

#35 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 04 luty 2012 - 09:48

New Holland TD5050 vs T5050 A jaki masz przebieg w swoim TL 100 A?

#36 Share andzin

andzin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 409 postów

Napisany 04 luty 2012 - 09:52

New Holland TD5050 vs T5050 Teraz TD5050 też ma rewers EH więc chyba tak wielkiej różnicy nie ma między tym sprzęgłem.

#37 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 04 luty 2012 - 21:50

New Holland TD5050 vs T5050 Tu wyjaśnienie :)

Co do rewersu to nawet tu nie masz racji bo nie jest on nawet taki jak w serii T 5000 poniewaz tam jest elektrohydrauliczny, a tu masz rewers hydrauliczny sterowany linka



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland TD5050 vs T5050 Dzisiaj, 01:49
  •  

#38 Share yage

yage

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 luty 2012 - 10:10

New Holland TD5050 vs T5050 2000 moto godzin

Podobne tematy