jaro606

Oleje w t-25.

Polecane posty

Andpol    944
7 godzin temu, Piotruniu25 napisał:

T25 nie ma uszczelki pod głowicą.

To co to może być jak dmucha pomiędzy głowicą i cylindrem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046
8 godzin temu, Andpol napisał:

Uszczelkę pod głowicą mi wydmuchało można tak jeździć czy może coś się stać? Władek tylko do oprysków. Olej trochę wycieka z pod tej uszczelki przedmuchanej ale siłę ma. Dużo to roboty z wymianą uszczelki?

Skąd ta pewność że dmucha między cylindrem a głowicą?

Władki nie mają uszczelek między głowicą a cylindrem a jeśli już to jakiś magik to musiał założyć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    944
5 minut temu, PRIMO napisał:

Skąd ta pewność że dmucha między cylindrem a głowicą?

Władki nie mają uszczelek między głowicą a cylindrem a jeśli już to jakiś magik to musiał założyć. 

1000% pewne a czy ma uszczelkę to nie wiem bo od nowości 96r.nie ruszany prawie 4 tyś mtg. ma. Może coś się odkręciło urwało lub poluzowało ale co? jutro zdjęcie zrobię i pokażę którędy dmucha.

Edytowano przez Andpol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8469

mogły śruby lub nakrętki poluzować ,już nie pamiętam czytam są śruby czy szpilki i nakrętki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046
7 minut temu, Andpol napisał:

1000% pewne a czy ma uszczelkę to nie wiem bo od nowości 96r.nie ruszany prawie 4 tyś mtg. ma. Może coś się odkręciło urwało lub poluzowało ale co? jutro zdjęcie zrobię i pokażę którędy dmucha.

Obstawiam że pęknięta tuleja cylindra lub głowica. 

2 minuty temu, witejus napisał:

mogły śruby lub nakrętki poluzować ,już nie pamiętam czytam są śruby czy szpilki i nakrętki

Nakrętki bo szpilki idą do bloku, 4 na cylinder. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8469
2 minuty temu, Andpol napisał:

To chyba trzeba zdjąć dekielek z klawiatury?

trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    944

Jutro zdejmę i sprawdzę i napiszę. Czy ciśnienie oleju może mieć coś z tym cylindrem wspólnego bo obniżyło się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046
2 minuty temu, Andpol napisał:

Jutro zdejmę i sprawdzę i napiszę. Czy ciśnienie oleju może mieć coś z tym cylindrem wspólnego bo obniżyło się?

Z cylindrem nie ale z głowicą jak najbardziej i obstawiam w tej chwili że może być pęknięta głowica. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Victiss    0

Witam jakie używacie oleje do władka po remoncie. Ja chcę użyć takie jak:

1. olej do pompy paliwowej i silnika Turdus 15W40 na dotarcie, a potem jakies wysoko temperaturowy tez o tych samych właściwosciach.

2. Skrzynia biegów, zwolnice przód, tył oraz układ kierowniczy: klasa GL-4  80W90.

3. Olej hydrauliczny klasy HL-46 

Teraz nie wiem jaki wlać olej do samej pompy hydraulicznej, a wiem, że tam wchodzi około 0,3L. Czy hydrauliczny wystarczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    458

Ja tam lałem jak najgęstszy, transol np.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    458

Ja go kupuję na składnicy, luzem. 1000 w oznaczeniu chyba ma


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj