Skocz do zawartości

Zdjęcie

Claas Consul

3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Alvaro3P

Alvaro3P

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 05 styczeń 2012 - 22:55

Claas Consul Panowie...
Zamierzam kupić sieczkarnię do Consula, lecz nie wiem nic na temat kół pasowych i napinaczy. Ile jest kół i jak wyglądają i jakiś opis by mnie interesował. Nie wiem nic o mocowanie i napędzie sieczkarni w Consulu. Opiszcie jeśli wiecie jak się ją łączy z innymi kołami pasowymi. Claasa mam dopiero ze 2 miesiące i jestem zielony w tym temacie. Czym się sugerować przy zakupie?. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Claas Consul Dzisiaj, 04:39
  •  

#2 Share UrsusByczaSila

UrsusByczaSila

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 127 postów

Napisany 06 styczeń 2012 - 10:00

Claas Consul koła są dwa+ 2 napinacze- sieczkarnia ma napęd od strony silnika- do tego dużego koła młocarni przykręcone jest jeszcze jednoi z tego właśnie koła idzie pasek klinowy napieety napinaczem do drugitgo kola ktore jednoczesnie zwieksza obroty i znajduje sie koło koła pasowego którym napędzane są wytrzasacze no a z tego koła to juz bezposrednio na sieczkarnie

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#3 Share pajak82

pajak82

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 06 styczeń 2012 - 18:41

Claas Consul

Panowie...
Zamierzam kupić sieczkarnię do Consula, lecz nie wiem nic na temat kół pasowych i napinaczy. Ile jest kół i jak wyglądają i jakiś opis by mnie interesował. Nie wiem nic o mocowanie i napędzie sieczkarni w Consulu. Opiszcie jeśli wiecie jak się ją łączy z innymi kołami pasowymi. Claasa mam dopiero ze 2 miesiące i jestem zielony w tym temacie. Czym się sugerować przy zakupie?. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

w kielcach robi sieczkarnie do consula to 4000 zl i nadwa lata gwarancjie daje masz caly komplet z napinaczami i paskami nawet zamatuje odplatnie
http://moto.allegro....1982611696.html

Reklama AgroFoto Ads