Skocz do zawartości

Zdjęcie

renault 110 54


37 odpowiedzi na ten temat

#1 Share panasek

panasek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:stare dłutowo

Napisany 05 styczeń 2012 - 17:45

renault 110 54 witam wszystkich miłosników reni :) 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.

Edytowany przez panasek, 05 styczeń 2012 - 17:50.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
renault 110 54 Dzisiaj, 17:40
  •  

#2 Share soltys48

soltys48

    stary sołtys

  • Members
  • PipPipPip
  • 3380 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp
  • Zainteresowania:politologia

Napisany 05 styczeń 2012 - 19:03

renault 110 54

witam wszystkich miłosników reni :) 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.

w polsce da się wszystko zregenerować ale czy to pochodzi???? Tu już nie był bym taki pewien :( Jeżeli interesowała by Cię używka to mogę dać Ci namiary na kolesia, który ma praktycznie każdą część do reni :rolleyes:

KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem


#3 Share Misiek100245

Misiek100245

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 styczeń 2012 - 19:25

renault 110 54 też mam renie 110.54 od wiosny dopiero. a co do regeneracji to próbowałbym w jakimś solidnym zakładzie ślusarskim. Żeby pomierzyli twardość starego elementu i tak samo utwardzili nowy. Żeby materiał dobrali odpowiedniej jakości. to może troche wytrzyma. ale nie wiem, czy koszt takiej obróbki nie dorówna używanemu elementowi.

#4 Share soltys48

soltys48

    stary sołtys

  • Members
  • PipPipPip
  • 3380 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp
  • Zainteresowania:politologia

Napisany 05 styczeń 2012 - 19:32

renault 110 54

też mam renie 110.54 od wiosny dopiero. a co do regeneracji to próbowałbym w jakimś solidnym zakładzie ślusarskim. Żeby pomierzyli twardość starego elementu i tak samo utwardzili nowy. Żeby materiał dobrali odpowiedniej jakości. to może troche wytrzyma. ale nie wiem, czy koszt takiej obróbki nie dorówna używanemu elementowi.

Miałem okazję dorabiać tryb do skrzyni biegów w małym fendzie- dorabiałem go w porządnym zakładzie i wytrzymał tydzień....i koszt wcale nie był taki niski....więc po tej przygodzie jestem wrogo nastawiony do tego typu "dorÓbek"

KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem


#5 Share michael01989

michael01989

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 styczeń 2012 - 19:44

renault 110 54 szukaj uzywanej częsci. a powód moze byc taki jesli chodzi o wałek który wychodzi z przedniego mostu to luz na osi moze powodowac poniewaz nie procuje w osi prostej miałem tak kiedys w renault 145.14 ogólnie powinna wyrobic sie ta tulejka która nachodzi na ten wałek i łaczy go 2 wałkiem i ja kiedys dorabiałem i było ok ale wałek radze szukac uzywanego w poslce mało jest takich materiałów a koszty tez robia swoje. kolego "sołtys" jak byś mógl podac e namiary na priw to był bym wdzieczny:)

Edytowany przez michael01989, 05 styczeń 2012 - 19:45.


#6 Share panasek

panasek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:stare dłutowo

Napisany 05 styczeń 2012 - 20:53

renault 110 54 dzieki koledzy,za wasze zdania,spróbuje jednak zaryzykowac z tą regeneracją mam juz wałek wyjęty kupiłem nąwą mufe[złączke]rozmawiałem z dobrymi slusarzami podejmą sie tego wczesniej robili to przy mf no i jest niby ok,no zobaczymy.jest jeszcze jedna rzecz która mnie niepokoiła wczesniej,kiedy napęd mi jeszcze działał i mimo ze był wyłączony kiedy hamowałem zauwazyłem ze hamują mi wszystkie cztery koła czy to normalne bo mi sie wydaje ze nie moze sie całkowicie nie rozłączał czy cos moze przez to mi ten atak padł?podpierałem go nawet pod drzewo no i było ok a jak hamuje to na cztery...

słyszałem ze opny tez mają duze znaczenie bo u mnie w przodzie mam nowe,a tył no juz wiele nie zostało

#7 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 05 styczeń 2012 - 21:24

renault 110 54 A co się stało z poprzednią złączką? Wyrobiła się?
Hamowały 4 koła bo na przedniej osi też masz hamulce.
Powiedz jakie masz rozmiary opon bo to faktycznie ma duże znaczenie jeżeli są źle dobrane.
Jeżeli różnica jest tylko taka, że jedne zużyte a drugie nowe to praktycznie bez znaczenia.

#8 Share panasek

panasek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:stare dłutowo

Napisany 05 styczeń 2012 - 23:06

renault 110 54 frez na złączce tak samo sie obrobił jak i na wałku, opony mam raczej dobrze dobrane według schematu jak mam na przedniej szybie naklejone przód r28 tył 38 z takimi oponami ją juz kupiłem a przyjechała z francji.W zakładzie tokarskim doradzili mi zebym kupił nowa złączke a frez mi zrobią nowy dopasowany złączki tak tez zrobiłem dzis miał mi jąkurier przywiezc ale chyba nie dojechał.

apropo tych hamulców to one hamują po przez wałek?bo zadnych przewodów hamulcowych nie ma przy napedzie nie ma i to mnie dziwiło dlaczego one hamują jesli wałek czyli naped jest wyłaczony?

na jakiej zasadzie to działa?

#9 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 06 styczeń 2012 - 09:06

renault 110 54 dziwne z tym hamowaniem, bo mniejsze renie raczej nie mialy hamowanego przodu, w fendach cylinderki sa na wale gdzies w okolicach przystawki skrzyni

Polska B

 


#10 Share panasek

panasek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:stare dłutowo

Napisany 06 styczeń 2012 - 10:59

renault 110 54

dziwne z tym hamowaniem, bo mniejsze renie raczej nie mialy hamowanego przodu, w fendach cylinderki sa na wale gdzies w okolicach przystawki skrzyni


tez tak uwazam,bo jak by miała pzednie hamulce to by było cos widac prawda?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
renault 110 54 Dzisiaj, 17:40
  •  

#11 Share malopolanin64

malopolanin64

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 244 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tarnawa

Napisany 06 styczeń 2012 - 11:35

renault 110 54 Pewnie szły różne wersje ale chyba przy skrzyni 30km/h nie ma hamulców na prżód przynajmniej tak fendty miały, powiem odnośnie tej awari tak ciagnik z francji od fancuza to gnojarze i nie dbają o ojeje i wogóle o maszyny, był tam jakiś olej w moście?? pewnie zaniedbywał jakiekolwiek wymiany ale ciągnik ganiał po drodze na napędzie i zczyściło wszystko w środku, przepatrz cała przystawke i wał oraz środek mostu bo moze i tam być jakaś wina, mogło być gdzieś mostem lub wałem być uderzone i jakieś lekkie wykorbienie powstało i już podjadało tryba.

#12 Share panasek

panasek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:stare dłutowo

Napisany 06 styczeń 2012 - 17:56

renault 110 54

Pewnie szły różne wersje ale chyba przy skrzyni 30km/h nie ma hamulców na prżód przynajmniej tak fendty miały, powiem odnośnie tej awari tak ciagnik z francji od fancuza to gnojarze i nie dbają o ojeje i wogóle o maszyny, był tam jakiś olej w moście?? pewnie zaniedbywał jakiekolwiek wymiany ale ciągnik ganiał po drodze na napędzie i zczyściło wszystko w środku, przepatrz cała przystawke i wał oraz środek mostu bo moze i tam być jakaś wina, mogło być gdzieś mostem lub wałem być uderzone i jakieś lekkie wykorbienie powstało i już podjadało tryba.


tak był olej,a jesli chodzi o francuzów to masz racje kolego ze to flejtuchy miałem przyjemnosc widziec, ale ogólnie rzecz biorąc renia chodzi mozna powiedziec jak ta lala,silnik chodzi pieknie oleju nawet grama nie wezmie i suchutenki, fakt została pomalowana juz w barwy claasa nawet to nie tak zle wygląda. jak juz mam ją rozkręcona to masz racje kolego sprawdze tą przystawke zobacze czy co sie tam dzieje.

#13 Share edi75

edi75

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2012 - 12:36

renault 110 54 Z braniem oleju to moze byc róznie bo ja mialem silnik szrot, odmą dmuchal i rzygal olejem ciezka palil ale jak w plugu powiesilem pod odmą puszke i tam olej zostawal a na tulejach nic nie spalał. Wymienialem tryb, przesuwke i synchronizator od rewersu 2 lata temu i kupilem w Kozminie wlkp uzywki bo w toruniu dorobienie tych czesci kosztowalo by 4 setki wiecej i 2 tyg czekania a tak opanowalem sprawe w 3 dni i dziala super a oryginal to oryginal..

#14 Share radzio445

radzio445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 184 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2012 - 17:30

renault 110 54 ile ci pali ?

#15 Share bronek

bronek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. podlaskie, augustów

Napisany 23 styczeń 2012 - 19:06

renault 110 54

witam wszystkich miłosników reni :) 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.



Witam. miałem ten sam problem i to nawet dwa razy. za pierwszym razem kupiłem używany wałek atakujący razem z kołem talerzowym. drugim razem też kupiłem, ale atak miał trochę wydarty frez. zawiozłem do ślusarza i on ten wałek przeciął na pół i tę połówkę co jest na niej frez dorobił nową i dospawał do drugiej połowy(tej z ząbkami) a całość potem hartował. trzyma już dwa lata, a renówka jest na szerokim ogumieniu i z turem więc opór jest. ślusarz co robił jest z Grajewa Maciorowski

#16 Share panasek

panasek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:stare dłutowo

Napisany 26 styczeń 2012 - 21:17

renault 110 54 hey. no ja zrobiłem tak jak mówiłem, zrobili mi ten nowy frez na ataku no jest ok ale zobaczymy jak w robocie sie sprawdzi, mam nadzieje ze starczy to na jakis czas.Robione było w dobrym zakładzie ale nie było utwardzane, majster powiedział mi ze jezeli on to zregenerowane zachartuje to reszte osłabi a lepiej zeby frez puscił a reszta trzymała robili wczesniej cos takiego tak samo od MFa no i trzyma.

jesli chodzi o spalanie to jestem zadowolony jak na tą moc i te gabaryty to moge powiedziec smiało ze jes ekonomiczna ok 10Lw orce 4x35 kver.

a co z tym hamowaniem? moze ktos doradzic?

#17 Share Geo

Geo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 549 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Ciekawostki naukowe i nie tylko

Napisany 26 styczeń 2012 - 22:28

renault 110 54 Ja mam 106-54 i też hamują wszystkie koła. Sprawdzałem na mokrej trawie ;). Na asfalcie staram się nie hamować awaryjnie ;). Może przy okazji może mi ktoś doradzić co zrobić jeśli na ręcznym hamuje tylko jedno koło.

#18 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3424 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 28 styczeń 2012 - 09:03

renault 110 54 podciag reczny, na obodowie tarczy sa dekielki, jeden z dolu drugi u gory, jak sie nie myle to dojscie do napinacza masz od gory
w starszych reniach, do 93r wlacznie przod hamowany mialy prawdopodobnie modele od 133, byc moze od 94r. sie to zmienilo i wszystkie, lub wiekszosc modeli miala hamowany przod
jesli na wale napedowym macie klocki, to jasne ze przod hamuje

Polska B

 


#19 Share Geo

Geo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 549 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Ciekawostki naukowe i nie tylko

Napisany 28 styczeń 2012 - 16:53

renault 110 54 Ja mam 106-54 z 93 roku i mam hamulce na przednie koła też ;). Na wyłączonym przednim napędzie też hamuje.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
renault 110 54 Dzisiaj, 17:40
  •  

#20 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 954 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 20 wrzesień 2012 - 05:32

renault 110 54 Panowie mam pytanie....
Renault 110-54: gdy włączam bieg do przodu lub do tyłu i jadę bardzo powoli to słyszę jakby coś lekko szeleściło w skrzyni... jak jadę trochę szybciej (ok 1000obr/min) juz tego nie słychać....
zauważyłem też wczoraj że jadąć powoli na tak jakby półsprzęgle (trzymałem nogę lekko na sprzęgle) to tego nie słychać....
gdy puszcze do końca to już to się objawia... I tak jak pisałem wcześniej-przyspieszam i już jest ok...
co to może być? jakieś łożysko oporowe czy co?

Podobne tematy