LUKASZ82mtz

Mtz 82 ciężko pali

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
LUKASZ82mtz    0

witam wszzystkich moze ktoś mi pomóz kupilem niedawno mtz 82 z 84 roku ładnie sie w miare jeżdzi ale strasznie ciężko pali a na pociąg to od razu zapala czy jest jakiś sposób zeby to poprawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Hm, i tu sie pojawia ból MTZ, zawory ustaw, sprawdź pompe i wtryski, rozrusznik może sie grzać albo przewody, u mnie dużo tego było, podgrzewacz płynu założyliśmy rok temu no i w końcu ciągnik pali w każdy jeden mróz


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

Problem morze tkwić w tryskach lub pompie paliwowej tak miał właśnie teścia mtz po wymianie tykał jak talala tylko też może mieć małego kopa na rozruszniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

tak jak koledzy radza trzeba wszystko sprawdzic pokolei bo moga byc rozne przyczyny a kreci ci rozrusznik czy zaraz wszystko siada tak jakby nie bylo pradu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

tak jak koledzy radza trzeba wszystko sprawdzic pokolei bo moga byc rozne przyczyny a kreci ci rozrusznik czy zaraz wszystko siada tak jakby nie bylo pradu??

 

ja mam taki problem że rozrusznik przekręci ze 4 razy i brakuje prądu, co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

przeczysc klemy i styki rowniez przy heblu to po pierwsze a po drugie jak krecisz to slychac takie tykanie przy rozruszniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mustang261    0

mozna zalozyc inny rozrusznik z przekladnia lub jak u nas mowia planetarny ten rozrusznik szybciej kreci , mialem podobny problem jak rozebralem stary rozrusznik i zawiozlem do naprawy to gosci sam stwierdzil ze lepiej bedzie jak doloze 100 i kupie nowy . na nowym bylo o wiele lepiej ale i tak w mrozne dni bylo ciezko , zalozylismy tez podgrzewacz wody , ciagnik zalalismy plynem i juz byl spokuj . ogulnie jest opinia ze mtz ciezko pala w zimie moj byl z roku 86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKASZ82mtz    0

no koledzy przekręci pare razy i sidad myslicie ze rozrusznik szybkoobrotowy by pomógł

 

mam jeszcze jedno pytanie odnośnie wspomagania . czemu sie tak przycina to ma tak być czy da sie cos z tym zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

przeczysc klemy i styki rowniez przy heblu to po pierwsze a po drugie jak krecisz to slychac takie tykanie przy rozruszniku?

klemy przeczyszczone, tykania nie słychać, rozrusznik jest szybkoobrotowy a hebla nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKASZ82mtz    0

mam zwykly rozrusznik a ten montaż grzałki da cos jak to sie montuje

Edytowano przez LUKASZ82mtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gores    0

Grzalka to ci ulatwi sprawe przy duzych mrozach przy tej temp jaka jest teraz powinien palic na dotyk wedlug mnie masz slabe aku,ale sprawdz wszystko klemy,hebel i przewody a moga byc jeszcze tulejki w rozruszniku na nic u mnie tez na tulejki byly zużyte i slabo krecil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Zacznij od klem i przewodów, zobacz czy nie grzeją się, czy rozrusznik nie dymi przy rozruchu. U mnie sie topiły na starym rozruszniku, ogólnie w MTZ instalacja zostawia wiele do życzenia, w belarusie rozruch mamy na 24V i tam nie ma z niczym problemów. A grzałka nagrzewa płyn do 70 stopni, blok robi sie ciepły, w środku nawet jak włączysz nawiew świszcze ciepłym powietrzem więc to duże udogodzenie, nie męczysz akumulatorów ani instalacji,jeżeli będziesz wymieniał rozrusznik to nie bierz tego małego tylko kup taki jak jest w nowych belarusach


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Wymieniałem końcówki wtrysków w t-25, stare otwierały się przy 13 MPa. Mechanik ustawił na nowych takie jak powinno być (17 MPa) i powiedział, że pompa wtryskowa może nie dać takiego ciśnienia jeśli jest zużyta. Zużytą pompę można poznać właśnie po tym, że silnik na rozruszniku nie odpali a na zaciąg odpali od razu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Też jestem za tym co kolega yahooo777 nie zakładaj tego małego rozrusznika szybkoobrotowego bo moim zdaniem jest to tylko taka śćiema ze lepiej kręcą. Musisz z min uważać żeby za długo nie kręcić bo ci się przegrzeje i takie tam. A ten duży oryginalny to jest kąkretną rzecz która posłyży ci na wiele lat. A z tym że ci słabo zapala to na przyszłość już myśl założyć mu 12/24 rozruch. Znikają problemy z odpalaniem po tej nie wielkiej przeróbce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mi poszedł stary rozrusznik i założyłem nowy, szybko obrotowy. I już to nie było to. Te stare rozruszniki są najlepsze. A jak miałem rozruch na 24V to nie było żadnych problemów. To że zaczyna kręcić i przestaje to wina akumulatorów, mają za mały prąd rozruchowy.

Najlepiej założyć stary ruski rozrusznik i rozruch na 24V. Tam są dwa akumulatory więc tylko kable trza przerobić. I może nie zapominać o używaniu Plaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Tak jak wyżej słabe akumulatory, a rozrusznik nie może przez to osiągnąć odpowiedniej prędkości a silnik zapalić.

Jak by kolega miał prosty miernik mógł sprawdzić napięcie na akumulatorach podczas rozruchu.

Jeśli zaczęło by szybko spadać to by była pewność.

A miernik przydał by się do sprawdzenia napięcia ładowania bo z jakiegoś powodu akumulatory siadły(chyba że już bardzo stare).

A kontrola połączeń obowiązkowa, przynajmniej przed założeniem nowych akumulatorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Nasz szybkoobrotowy super mały rozrusznik miał tendencje do grzania sie i zacinania, rozruch na 24V to najzdrowsze rozwiązanie.Nie zawsze mocne akumulatory rozwiązują sprawę


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jest na pewno świeca płomieniowa. W kolektorze ssącym i osobny zbiornik na paliwo do niej. Taki sobie patent. Troche ruskie przekombinowały. Można było prościej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrcase85    1

kolego może przewód od masy masz słaby albo wyłącznik pradu wali sprawe miałem tak w jednym mtz kupiłem nowy wyłacznik i odpalał jeszcze gorzej niż na krótko po dłuzszym kreceniu się spalił normalnie sie goracy zrobił a teraz dokrecam mase na śróbke i pali na dotyk z rozrusnikiem szybkoobrotowym. a w 2 mtz mam odpalanie na 24V a instalacje 12V i akumulatory juz są 5 rok i pali na dotyk -20 nie robi większego wrazenia na nim tylko że mam orginalny rozrusznik, 24V najlepsza sprawa jezeli chodzi o mtz i jego odpalanie polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj