Skocz do zawartości

Zdjęcie

Stuki w silniku


28 odpowiedzi na ten temat

#21 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 07 styczeń 2012 - 22:33

Stuki w silniku dystanse wypadły?-no to już konkretna robota na całości-i nie ma co kombinować.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stuki w silniku Dzisiaj, 10:39
  •  

#22 Share Jakub21

Jakub21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Mechanizacja , Stolarstwo, Informatyka, Nowości

Napisany 07 styczeń 2012 - 23:03

Stuki w silniku co masz na myśli kolego ??

#23 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 07 styczeń 2012 - 23:11

Stuki w silniku pewnie szlif-dlaczego dystanse wypadły?

jeżeli wał sprawdzisz i wymiar będzie jeszcze ok to możesz dopasować same dystanse nad wymiarowe.
tyle że trzeba pokombinować przy zakładaniu-na wale pewnie rowek będzie.

#24 Share Jakub21

Jakub21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Mechanizacja , Stolarstwo, Informatyka, Nowości

Napisany 08 styczeń 2012 - 09:25

Stuki w silniku Czy aby te dystanse włożyć trzeba wymontować wał ??

#25 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 08 styczeń 2012 - 11:47

Stuki w silniku z biedą to nie-ale to taka partyzantka,luzu nie wyczujesz.
to nie robota na leżąco pod nim.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stuki w silniku Dzisiaj, 10:39
  •  

#26 Share Jakub21

Jakub21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Mechanizacja , Stolarstwo, Informatyka, Nowości

Napisany 08 styczeń 2012 - 13:04

Stuki w silniku Okazało się po rozbiórce iż:
-popękane pierścienie w 3 tłokach po 1szt.
-wyszczerbiony tłok pomiędzy rowkami na pierścienie
-czop główny wału do wymiany plus te pół księżyce dystansowe
-Wał w bardzo dobrym stanie jeszcze
-pompa olejowa miała luźny zawór i wyrobioną sprężynę
-zawór ssący wraz z prowadnicą do wymiany
-luzy na filtrze "bąku"
Po moich pomiarach wychodzi że tulej mam 101mm czy takie występowały do 7711 bo mierząc po starej oryginalnej wychodzi że tak było ?? Wiem że są 102mm i 100mm ale czy 101 ??
Zdjęcie wału http://www.agrofoto....zetor-7711-wal/

Edytowany przez Jakub21, 08 styczeń 2012 - 16:28.


#27 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 10 styczeń 2012 - 19:16

Stuki w silniku Powinno być 102mm. Oczyść nagar u góry tulei i dopiero mierz. Seria 77 miała większy skok tłoka spowodowany większym wykorbieniem wału. Jak to rozumieć, czop główny wału do wymiany, a wał w dobrym stanie? Masz przyczyny niskiego - ciśnienia zawór w pompie przesuwający się osiowo wał korbowy. Jeśli nie chcesz szlifować wału, to wymienisz panewki i dopiero po dopaleniu silnika, po remoncie, będziesz widział czy bąk podlega wymianie.

Edytowany przez zorzyk2, 10 styczeń 2012 - 19:22.


#28 Share Jakub21

Jakub21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Mechanizacja , Stolarstwo, Informatyka, Nowości

Napisany 11 styczeń 2012 - 15:16

Stuki w silniku Tak były 102mm kupiłem Zetorowskie komplety. Ciśnienie po naprawie na ciepłym silniku 4atm przy 1000 obrotów silnika na małych ok 500 obrotów ciśnienie 2atm to chyba dobrze jak na nominalny wał ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stuki w silniku Dzisiaj, 10:39
  •  

#29 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 11 styczeń 2012 - 18:26

Stuki w silniku Ciśnienie jest dobre.

Podobne tematy