Skocz do zawartości

Zdjęcie

t25 długo stał


92 odpowiedzi na ten temat

#81 Share kali828

kali828

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 styczeń 2012 - 17:28

t25 długo stał bardzo mozliwe ze po takim dlugim okresie pauzowania moze sie okazac ze cylindy zardzewialy a pierscienie tez stoja i remont nieuniktniony

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
t25 długo stał Dzisiaj, 01:37
  •  

#82 Share Geo

Geo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 549 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Ciekawostki naukowe i nie tylko

Napisany 02 styczeń 2012 - 22:42

t25 długo stał Woda w tłumiku jest mało prawdopodobna o ile tłumik jest oryginalny. Mój też stał na dworze dość długo i wody nie było. Zakrzywiona końcówka tłumika robi swoje :). Jeśli wał się obraca to powinien odpalić choćby na "pych". Jeśli pompa i wtryski są ok to nie trzeba żadnego wiechcia zapalać - wystarczy świeca żarowa, a jeśli na "pych" to i to nie potrzebne. Tylko uważaj żeby odpalać na pych na biegach do przodu. Raz udało mi się uruchomić traktor sąsiadowi na "pych" na wstecznym biegu i silnik o dziwo chodził bardzo cichutko tyle, że na lewych obrotach ;).

#83 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 styczeń 2012 - 22:38

t25 długo stał Przed zmiana oleju i innych rzeczy(zanim wejdziesz w koszty). Podnieś zawory i spróbuj ruszyć silnik np. ciągnąc za pasek klinowy, jak się uda to bardzo dobrze.
Jeśli nie dasz rady to włącz 6 bieg podnieś zawory i pociągnij go na hol ale bardzo powoli. Powoli puszczaj sprzęgło i obserwuj. Nie zapalaj go. Jeśli silnik się ruszy bez większych problemów to zrób to co koledzy wyżej radzili z olejami i paliwem.

Możesz też wymontować rozrusznik i spróbować go ruszyć kołem zamachowym jakąś łapką.
A żeby mu pomóc wykręć wtryski i nalej do cylindrów nafty, ropy, oleju i niech odmoknie.

A i najważniejsze jak się nie uda go ruszyć to tylko remont, filtry, oleje.
Remont to wydaje mi się że tłoki, pierścienie, tuleje powinno wystarczyć.

Powodzenia.

Edytowany przez mtracz, 03 styczeń 2012 - 23:48.


#84 Share matiz512

matiz512

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów

Napisany 04 styczeń 2012 - 22:11

t25 długo stał Jeżeli będziesz go odpalał po długim czasie z rozrusznika to odkręć rurkę przez którą od filtra powietrza dochodzi powietrze do silnika odkręć przy samej głowicy jest tam kawałek gumowego węża gdy zaczniesz kręcić rozrusznikiem psiknij tam plaka (preparat w spraju do czyszczenia kokpitu) powinien szybciej załapać.Tylko pamiętaj aby gdy odpalisz spowrotem założyć dolot powietrza Po takim przestoju przy remontowaniu rozrusznika radze ci go przesmarować.Przed odpaleniem aby miał łatwiej kręcić możesz trochę rozgrzać misę olejową i cylindry.

#85 Share daany

daany

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 październik 2014 - 18:00

t25 długo stał

Witam, znów zabieram się za Władzia. Sprawa wygląda tak: akumulatory sprawdziłem na diagnostyce wynik: 0%, rozrusznik zrobiłem, puściłem nowe przewody, wymieniłem filtry paliwa, rop spuściłem z całego układu, alternator podłączyłem, zalałem 5l ropy. Wynik: prąd działa, rozrusznik kręci a z rury idzie biały/siwy dym ale nic więcej.. Pytania więc zadaję
1. starczy 5l do startu czy zassysa więcej?
2. jak odpowietrzyć układ? pompką pompowałem(pryska na boki), poluzowałem przewody na wtryskach(ucieka powetrze), poluzowałem przewody doprowadzające do pompy(tak wyczytałem i nic). Więc co dalej?
3. co znaczy takowy kolor dymu?
4. jaki akumulator najlepszy bd? podłączyłem nowy pożyczony 12v 110ah 750a i kręcił ładnie ale czy będzie okej dalej? do kupienia za 300zl
Więcej pytań nie pamiętam, a za wszelkie udzielone odpowiedzi dziękuje! ;)


Edytowany przez daany, 13 październik 2014 - 21:00.


#86 Share PawelRolnik21

PawelRolnik21

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów

Napisany 13 październik 2014 - 19:50

t25 długo stał

proponuję większy akumulator bo w zimę będą problemy przy dużym mrozie 



#87 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 październik 2014 - 20:30

t25 długo stał

Wtryski leją.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
t25 długo stał Dzisiaj, 01:37
  •  

#88 Share daany

daany

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 październik 2014 - 21:04

t25 długo stał

większy tzn. 150ah? najbardziej interesuje mnie jak to odpowietrzyć...



#89 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 październik 2014 - 22:13

t25 długo stał

Popuszczasz przelew na filtrach (rurka odchodząca do do wtrysków) pompujesz ręczne następnie popuść rurkę z tyłu na pompie ta co idzie od filtrów i dalej przepompuj.Pozakręcaj wszystko i musi zagadać.Jeżeli pozakręcasz wszystko i pompując pompka idzie lekko to walnięty jest zawór przelewowy na pompie króciec wkręcany w pompę na rurce o filtrów paliwa.



#90 Share daany

daany

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 październik 2014 - 18:27

t25 długo stał

tak?http://abload.de/ima...ztytuu12ku1.png


Edytowany przez daany, 14 październik 2014 - 18:28.


#91 Share daany

daany

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 październik 2014 - 12:09

t25 długo stał Panowie jeszcze problem mam z hamulcami, chyba się zastały. Co z tym zrobić? jak się za to zabrac?

#92 Share daany

daany

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 listopad 2014 - 15:55

t25 długo stał dalej hamulce.. Dziś w końcu zdjąłem podłogę (było wszystko tak zapieczone) i zdjąłem pokrywy. Jakieś delikatne ruchy pedałów już są, tyle że widać tylko je na prawej(stojąc przodem do kierownicy)stronie. Lewa strona wgl nie drgnie. Mam takie pytanie czy ten wał od l/p hamulca jest jako całość czy da się to rozkręcić tak by lewy działał sobie a prawy sobie. Bo na lewej stronie jest tak zapieczony ten wał, że ani w dół ani w górę. I chciałbym to jakoś zdjąć ale nie wiem jak. Pomyślałem, że odczepie ten wał od prawej strony walne go i ta ośka się przesunie(może się jakoś ruszy). Jest to możliwe?

to co się ukazało moim oczom (tam gdzie zapieczone zaznaczyłem kółkiem) : 1813513.jpeg
1813514.jpeg

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
t25 długo stał Dzisiaj, 01:37
  •  

#93 Share Marcelix

Marcelix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie pow. kolneński

Napisany 08 listopad 2014 - 23:40

t25 długo stał

Kolego, na tym zdjęciu gdzie napisałeś że to jest "prawa" jak masz lewy pedał jest tam widoczna śruba na klucz 12 ta w tej tulei przy tej prawej obudowie, musisz ją wykręcić i wtedy będziesz miał rozłączone połączenie tego wałka. oczywiście tam też może być zapieczone, ja tak kiedyś maiłem. ale ruszyłem to kluczem do rur, wpierw odkręcając wszystko co jest na tym że wałku.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein


Podobne tematy