kulba

Farmtac 685 czy 690 dt [Połączone]

Polecane posty

NhBartek    40

Słuchaj jak wybierasz pomiedzy tymi ciagnikami to kieruj sie na 690. Roznicy w spalaniu praktycznie nie ma a roznice w mocy pomimo ze jest to tylko jakies 6 KM daje sie odczuc pod wiekszym obciazeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Bież 690 tak jak kolega pisze różnicy w spalaniu żadnej. Mój ostatnio mnie zadziwł przy turze wyszło 2,7l na godzine aż sam w to nie wierze. A co to sprzęgło EHR to pisałem wcześniej. W kwestii podnośników to mita opracowany ma własny EHR nie korzysta z bosha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

W moim 675 DT spalanie wyszło 5.5 l/mth w lekkiej pracy. Ciężko mi uwierzyć w takie małe spalanie w 690 -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Zobaczysz ja się dotrze spalanie zacznie spadać po około 500 mth na początku u mnie też tak wychodziło a późnej zaczęło spadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

a orientujecie sie ile takie sterowanie chydraulika moze kosztowac mam 690 fajna sprawa była by przy orce ustawiasz pamiec podnosnika i ...jazda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Pewnie najlepiej zadzwonić do farmtraca lu cbm polska który jest przedstawicielem MITY lub też do boscha oni mogą ehr zainstalować w każdym ciągniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

Mógłbym mieć do was prośbę.Bo mam zamiar kupić ten ciągnik.Tylko chciałbym sie dowiedzieć czy ma go ktoś z was w oklicach chojnic lub Bytowa(woj.pomorskie).Bo jednak kupno ciągnika to poważniejsza inwestycja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

dealer nie może Ci sprowadzić pokazowego? Jak ja kupowałem 685dt to dealer sprowadził z fabryki pokazowego żebym mógł go sobie obejżeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Witam. Od kilku tyg. użytkuje FT 690 i mam pytanie do właścicieli tego modelu i podobnych, odnośnie podnośnika.

A chodzi mi o działanie regulacji siłowej, gdyż nie wiem czy mi działa poprawnie, bo jak podnoszę dzwignią żółtą same ramiona to całkiem idą elegancko do góry, z lekkim małym kultywatorem też podnoszą do końca, ale już z kapkę cięższym agregatem ramiona nie uniosą się całkiem do góry, agregat zostanie tylko lekko uniesiony ale wałki dotykają ziemi (sworzeń cięgła w środkowym otworze). Jak sworzeń przełożę w otwór górny to uniesie trochę wyżej niż w środkowym ale też za mało by nawet zawrócić z narzędziem swobodnie na polu (a podnoszę mały agregacik co waży 500 kg).

Czy używając regulacji siłowej w polu, na nawrotach mam jeszcze dodatkowo używać regulacji pozycyjnej by podnieść wyżej, czy ten podnośnik powinien tak pracować? Trochę to dziwne bo trzeba używać 2 dzwigni. Serwis powiedział że ten podnośnik tak powinien działać.

Czy u was też tak działa, czy serwis mnie kołuje albo nie ma do tego pojęcia?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

przeczytaj instrukcje siłowa sama nazwa mowi służy do dociazana ciagnika przy pracy a pozycyjana do podnoszenia i opuszczania na nawrotach

 

jezeli ciagnik powiedzmy z pługiem zaczyna lekko gzebac pług napiera na ciegło centralne...tym samym na czujnik i unosi delikatnie pług ...dociaża ciagnik i jedziemy dalej....tym samym mamy mniejszy poslizg kół ciagnika zużycie paliwa itd.....

 

sam mam 690 ft ale jeszce nie bawiłem sie siłowa mamm dopiero 125 mth...na jesieni potestuje..

....a ogólnie to chyba nie wskazane jest dzwigac maszynay na regolacji siłowej.........w sumie poczytaj google wie wiecej....<

 

a zapomniałem ...siłowa musi byc odpowiednio ustawiona w/g maszyny jaka masz zagregatowaną..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Nie no instrukcję przeczytałem dokładnie i zasadę reg. siłowej też znam.

Chodzi mi bardziej o to że muszę używać dwóch dzwigni podczas pracy, a nie jak to jest np w Mf255 że przesuwając dzwignię siłową max do tyłu podnosiłem narzędzie całkiem do góry nawrót i znowu opuszczałem tą samą dżwignią, a w FT muszę używać do pracy dwóch dżwigni co wydaje mi się mniej poręczne, ale skoro tak to ma działać to trzeba będzie się przyzwyczaić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Ja też od niedawna użytkuję Ft690115mth ale jak wiosną robiłem orkę to głębokość pługa ustawiałem na dzwigni siłowej a pozycyjną podoszę przy nawracaniu ale niewiem czy tak ma to działać.Mam jeszcze pytanie jak ustawię dzwignię rewersu w pozycję F lub R a dzwignia zmiany biegów jest w pozycji luz to w skrzyni słychać jakby hałas jakiegoś tryba a jak weznę rewers w pozycję luz to jest dobrze szczególnie to słychać jak ciągnik się rozgrzeje dzwoniłem do serwisu ale jakoś nie mogą dojechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Ja też od niedawna użytkuję Ft690115mth ale jak wiosną robiłem orkę to głębokość pługa ustawiałem na dzwigni siłowej a pozycyjną podoszę przy nawracaniu ale niewiem czy tak ma to działać.Mam jeszcze pytanie jak ustawię dzwignię rewersu w pozycję F lub R a dzwignia zmiany biegów jest w pozycji luz to w skrzyni słychać jakby hałas jakiegoś tryba a jak weznę rewers w pozycję luz to jest dobrze szczególnie to słychać jak ciągnik się rozgrzeje dzwoniłem do serwisu ale jakoś nie mogą dojechać.

 

Pierwsza rzecz to sprawdz poziom oleju w skrzyni biegow. Zeby to wszystko dlugo i bezawaryjnie chodzilo to na miarce dobrze jest trzymac poziom oleju na maxa wtedy gorny walek w skrzyni caly czas ma dobre smarowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Stan oleju jest w porządku tylko pedał sprzęgła ma duży luz i linka wymaga podciągnięcia ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym hałasem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Hałas się bieże z tego że kręci się wałek w skrzyni jak wyłączysz na luz rewers który skrzynia przestaje pracować. To nic groźnego jak będzie mało oleju to rewers zacznie ciężko chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Niepokoi mnie to że wcześniej tego hałasu nie było i dlaczego to się dzieje jak olej się rozgrzeje ale oczywiście nie jest to jakiś tam duży hałas napewno chodzi o ten wałek ale jeśli chodzi o rewers to jaby chodził trochę ciężej niż kiedyś ale pedał sprzęgła ma duży luz i wymaga rególaci i może to jest przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pacio68    0

Ja też od niedawna użytkuję Ft690115mth ale jak wiosną robiłem orkę to głębokość pługa ustawiałem na dzwigni siłowej a pozycyjną podoszę przy nawracaniu ale niewiem czy tak ma to działać.Mam jeszcze pytanie jak ustawię dzwignię rewersu w pozycję F lub R a dzwignia zmiany biegów jest w pozycji luz to w skrzyni słychać jakby hałas jakiegoś tryba a jak weznę rewers w pozycję luz to jest dobrze szczególnie to słychać jak ciągnik się rozgrzeje dzwoniłem do serwisu ale jakoś nie mogą dojechać.

 

Przyczyn może być 100. Trzeba sprawdzić wałek w skrzyni, łożyska itp. Zjawisko występuje tylko gdy rewers jest w pozycji F lub R a skrzynia na luzie dlatego że, załącza się wtedy cała skrzynia biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Ciągnik ma niewiele ponad 100mtg cz y już łożysko mogło się skasować a co myślisz o regulacji linki pedału sprzęgła ma duży luz i rewers ciężko wchodzi czy to nie ma nic wspolnego z tym hałasem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Mam pytanie do użytkowników ft 690 mam taki problem jak wrzuciłem rewers by ruszyć do przodu coś stukneło w skrzyni i ciągnik nie jedzie ani do przodu ani do tyłu i wszystkie dzwignie ładnie wchodzą zgłosiłem to serwisowi i jak przyjechał mechanik też poszarpał za rewers i nic ciągnik dalej nie chciał ruszyć z miejsca więc go wzioł na lawetę i zawiózł do serwisu a tam jak chciał zjechać z lawety okazało się ze rewers działa i wszystko jest OK. Czy może po drodze KASZPIROWSKi go uleczył :D A może Wy wiecie co to mogło się stać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Tez bym obstawiał taki scenariusz tylko dziwi mnie to jak mechanik mogl tego nie zauwazyc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Panowie tylko jak położyłem się pod spodem a druga osoba ruszała rewersem to wszystkie dzwignie do samej skrzyni ładnie wchodziły to jakby ta śruba się poluzowała to znaczy ze w skrzyni coś tam by się nie zazębiało tak.Mechanik nie zaglądał pod spód tylko poruszał rewersem może dlatego bo jeszcze mam przeciek w tylnim moscie i jakoś bardzo mu się spieszyło bo przyjechał po 18 godz.Jutro zadzonię do serwisu to może coś będą wiedzieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Witam. Od kilku tyg. użytkuje FT 690 i mam pytanie do właścicieli tego modelu i podobnych, odnośnie podnośnika.

A chodzi mi o działanie regulacji siłowej, gdyż nie wiem czy mi działa poprawnie, bo jak podnoszę dzwignią żółtą same ramiona to całkiem idą elegancko do góry, z lekkim małym kultywatorem też podnoszą do końca, ale już z kapkę cięższym agregatem ramiona nie uniosą się całkiem do góry, agregat zostanie tylko lekko uniesiony ale wałki dotykają ziemi (sworzeń cięgła w środkowym otworze). Jak sworzeń przełożę w otwór górny to uniesie trochę wyżej niż w środkowym ale też za mało by nawet zawrócić z narzędziem swobodnie na polu (a podnoszę mały agregacik co waży 500 kg).

Czy używając regulacji siłowej w polu, na nawrotach mam jeszcze dodatkowo używać regulacji pozycyjnej by podnieść wyżej, czy ten podnośnik powinien tak pracować? Trochę to dziwne bo trzeba używać 2 dzwigni. Serwis powiedział że ten podnośnik tak powinien działać.

Czy u was też tak działa, czy serwis mnie kołuje albo nie ma do tego pojęcia?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam :)

Miałem ten sam problem ;) ale diler farmtracka mi wyjasnił. Dźwignie do sterowania siłowego ustawiasz sobie tylko raz na taką głebokość pracy jaką chcesz a na nawrotach nie ruszasz dźwigni od siłowego tylko podnosisz pozycyjnym nawrocisz opuszczasz pozycyjne a siłowego nie ruszasz dopiero jak zjedziesz z pola to silowe na maxa w dół a pozycyjne w gore do transportu i jedziesz do domu :) A czerwoną dźwignią w kazdym farmtracku podnosi się tak nisko bo to jest do głebokosci pracy a na nawrotach uzywasz zoltej a czerwonej nie ruszasz.


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jaculek13
      Witam.Panowie czy ktoś miał problem z blokującymi się hamulcami w farmtracu 555
    • Przez mlody_772
      Witam, Poszykuje kogoś kto ma ciągnik Farmtrac 555dt z ładowaczem czołowym z okolic Sandomierz + 100 kilometrów. Chciałbym zobaczyć jak wygląda konstrukcja wsporcza i gdzie jest zamocowana.
    • Przez semyutah
      witam
      problem jest taki ze leje sie olej ze zbiornika oleju ukl. kierowniczego kiedy uzywana jest hydraulika zewnetrzna tj. tur, podnosnik a nie uklad kierowniczy. czy ktos miam podobny poblem.
       
      podrawiam
    • Przez Stanisław89
      Tak jak w tytule. Mianowicie rozważam kupno Farmtraca Hertige 6075 DT i tu nasuwa się pytanie czy warto się pchać w niego czy może jednak popularnego 675.Cena jaką mi powiedziano wyniosła nie całe 107,000 w wyposażeniu jakie mi jest potrzebne . Farmtrac miał by zastąpić Zetora 7211 , który pracuje od 89. Nie robił by jakiś ciężkich prac gdyż stoją nad nim inne. Wiem ,żę model nie zbyt popularny ale przewinął się na forum.
    • Przez krzychomen
      Witam czy wie ktoś z jaka siłą należy dokręcić głowice w farmtracu 690DT z silnikiem perkinsa 4cyl.
      Gdyż w instrukcji napisali że dokręcić głowice może tylko autoryzowana stacja obsługi (śmiech na sali xD) i nie ma podanych takich informacji.
      Czy ktoś już to robił i czy mógłby mi w jakiś sposób pomóc ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj